ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ویژگی‌های لوازم آرایشی خوب: سایه، خط چشم و ریمل چشم

لوازم آرایشی محبوب‌ترین محصولات برای خانم‌ها فارغ از سن و سالشان است. در اینجا قصد داریم تا در مورد ویژگی‌های سه محصول مهم آرایشی چشم، ریمل، سایه و خط چشم توضیحات جالبی دهیم. پس اگر شما نیز قصد خرید سایه چشم میس و مستر  یا دو محصول دیگر را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا خرید لذت‌بخشی را تجربه نمایید.

انواع مختلف سایه چشم

·         سایه پودری: این نوع سایه‌ها، یکی از قدیمی‌ترین نوع سایه‌هایند که خود به دو نوع سایه پودری مات و اکلیلی تقسیم می‌شود. برای دوام سایه‌های پودری، باید از پرایمر استفاده نمود.

·         سایه مایع: سایه چشم مایع مانند رژ‌های مایع هستند. این نوع لوازم آرایشی برای استفاده روزانه و افراد مبتدی مناسب است. این مدل سایه‌ها برای افراد با پوست چرب، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

·         سایه مدادی: سایه‌های مدادی برای هایلایت کردن استفاده می‌شوند. اما اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف آرایش چشم نمایید، می‌توانید به راحتی با ترکیب حداقل سه رنگ آرایش چشمانتان را تکمیل کنید. برای اینکار فقط کافیست مداد را روی پلک خود به آرامی بکشید. معمولا این سایه‌ها ماندگاری بالایی دارند و بیش از ۲۴ ساعت بر روی پلک باقی می‌مانند.

نکات مهم سایه زدن

·         برای دوام بیشتر، قبل از سایه زدن حتما از پرایمر استفاده کنید.

·         قبل از شروع میکاپ، ابتدا آرایش چشم را انجام دهید.

·         در انتخاب رنگ سایه دقت کنید. رنگ سایه، باید با توجه به نوع آرایشتان انتخاب گردد.

·         برای چشم‌های پف‌دار از سایه های مات و تیره و برای چشم‌های ریز از سایه‌های روشن استفاده نمایید.

·         در انتخاب برس مناسب نیز دقت کنید. برس مناسب می تواند در پخش بهتر و ظریف‌تر سایه کمک کند.

ویژگی‌های  یک خط چشم خوب، از محبوب‌ترین لوازم آرایشی میان خانم‌ها
برای خرید لوازم آرایشی از جمله خط چشم خوب توجه به نکاتی لازم و ضروری است. در زیر برخی از ویژگی‌های یک خط چشم خوب بیان شده است.

·         یک خط چشم خوب خط چشمی است که مایع آن در کمترین زمان ممکن خشک شود.

·         یک خط چشم خوب خط چشمی است که در ترکیباتش از رنگ دانه‌های مرغوب استفاده شده باشد تا خطی صاف و یکدست ایجاد کند.

·         یک خط چشم خوب خط چشمی است که نوک آن به حد کافی چرب باشد که به راحتی روی پوست سر بخورد تا مانع از آسیب رسیدن به پوست حساس دور چشم گردد.

·         یک خط چشم خوب باید قلموی مناسب داشته باشد. یک قلموی شل، میزان تسلط شما روی کشیدن خط چشم را می‌کاهد.

·         در صورتی که مهارت کافی در کشیدن خط چشم ندارید، از خط چشم‌های مدادی استفاده نمایید. بهترین مداد چشم مدادی است که رنگ بادوامی داشته و در برابر آب نیز مقاوم باشد. قبل از استفاده از مداد چشم، آن را کمی تراش کنید تا آلودگی‌های سطح آن از بین رود.

·         به تاریخ انقضای روی محصول دقت کنید.

دیگر لوازم آرایشی پر کاربرد و محبوب، ریمل چشم

غیر ممکن است که در کیف آرایشی هر خانمی، ریملی پیدا نکنید. ریمل‌ها، در حالت دادن به چشم نقش مهمی را بازی می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها، برای آرایش روزانه تنها از ریمل برای خوش‌حالت نشان دادن مژه‌هایشان استفاده می‌کنند.

انواع مختلف ریمل

·         ریمل حجم دهنده: این مدل از لوازم آرایشی، برای مژه‌های بلند اما کم پشت مناسب است. ریمل‌های حجم‌دهنده حاوی خرده مژه هستند که مژه های شما را حداقل تا دو برابر پرپشت تر نشان خواهند داد.

·         ریمل بلندکننده: اگر مژه‌های بلندی ندارید، از ریمل‌های بلندکننده استفاده کنید. این مدل ریمل‌ها حاوی الیافی‌اند که باعث بلند دیده شدن مژه هایتان می‌شوند.

·         ریمل فرکننده: ریمل‌های فرکننده برای افراد با مژه‌های بلند، پرپشت و بدون حالت مناسب است. برای گرفتن نتیجه بهتر، استفاده از فرمژه قبل از ریمل زدن را فراموش نکنید.

نکات مهم هنگام خرید ریمل

·         هیچگاه از تسترهای ریمل موجود در فروشگاه‌ها به دلیل رعایت بهداشت استفاده نکنید.

·         ریمل‌های ضد آب برای استفاده در استخر و فصل تابستان به دلیل تعریق زیاد، مناسب‌اند. بدی این ریمل‌ها به سختی پاک‌شدنشان است. سعی کنید برای آرایش روزانه از این ریمل‌ها استفاده نکنید.  

·         بهترین محصول برای پاک‌کردن ریمل و دیگر لوازم آرایشی شیر به دلیل داشتن پروتئین است. قطعه‌ای پنبه را به شیر آغشته کرده و روی پلک بمالید.

·          ریمل‌ها در رنگ‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. ریمل‌های تیره برای چشم و ابروهای تیره و ریمل‌های رنگی برای چشم‌های روشن مناسب است.

·         به انحنای برس ریمل توجه کنید. این انحنا باعث پوشش کامل مژه‌ها می‌شود. ریمل‌هایی با برس صاف برای مژه‌های گوشه چشم مناسب‌اند.

·         از خرید ریملی که برای مدت طولانی در فروشگاه مانده، جدا خودداری نمایید. سعی کنید خرید ریمل و هر گونه لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به فروشگاه‌های معتبر مانند میس و مستر محدود کنید. 

 

سخن پایانی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، برای خرید ریمل میس و مستر  و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی، به ویژه محصولاتی که با چشم و پوست حساس اطراف آن سروکار دارند، توجه به کیفیت بسیار مهم است. به همین منظور، توصیه اکید ما خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند میس و مستر است. میس و مستر فروشگاهی است که با رویکرد خرید آنلاین خط چشم، سایه چشم، ریمل چشم و انواع لوازم آرایشی، محصولات بهداشت فردی و بهداشت جنسی، عطر و ادکلن و محصولات مراقبت از پوست و مو تاسیس شده است. لذت یک خرید آنلاین تنها با میس و مستر ممکن خواهد بود.


https://www.alamto.com/eyes-makeup-missomister.html

 

 

خرید ماسک مو و شامپو برای موهای رنگ شده

رنگ کردن موها برای تنوع و زیبایی بیشتر، طرفداران بسیاری دارد اما موجب آسیب زدن به مو می شود. توصیه شده برای داشتن موهاس زیبا و سالم پس از رنگ کردن مو (به ویژه با استفاده از پودر دکلره) از شامپو و ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید تا آسیب های ناشی از رنگ مو به حداقل کاهش یابند. در ادامه با ما همراه شوید تا ویژگی های این شامپوها و ماسک موها و بررسی خرید رنگ مو را با یکدیگر بررسی کنیم.


شامپو ترمیم کننده لافارر مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده

شامپو ترمیم کننده لافارر حاوی مواد مختلفی است که از جمله آن ها می‌ توان به پروتئین ‌های هیدرولیز شده ابریشم، پروتئین‌ های هیدرولیز شده گندم، عصاره گیاهان، دم اسب، آلوئه ورا، گزنه، سدر، حنا و آویشن اشاره کرد.

این  شامپو را می ‌توان منبعی غنی برای تامین مواد مغذی موها دانست که به ترمیم بافت موهای آسیب دیده کمک می ‌کند، از رنگ مو محافظت می ‌کند،‌ حالت پذیری موها را افزایش می‌ دهد،‌ مو خوره را از بین می ‌برد و درخشندگی را به موهای رنگ شده برمی‌ گرداند. روش استفاده از آن به شرح زیر است:

حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید، در صورت نیاز تکرار نمایید.


شامپو فولیکا مخصوص موهای رنگ شده

شامپوی فولیکا دارای ترکیباتی برای ثابت ماندن رنگ مو و محافظت از آن است. خاویار و ویتامین C مهم ترین ترکیبات آن هستند که مو را آبرسانی کرده و آن را نرم و مرطوب می سازند. رایحه گل رز و درخشندگی بر محبوبیت این محصول افزوده است. تقویت ساقه مو، پیشگیری از کدر شدن موها، افزایش نرمی، حاوی فیلتر یو وی برای حفاظت در مقابل اشعه های مضر آفتاب، داشتن ویتامین B5 و عصاره عنار از دیگر ویژگی های شامپو  فولیکا است.

شامپو موهای رنگ شده داو

شامپوی مدل Perfect داو مشکل کم رنگ شدن و کدر شدن موهای رنگ شده با گذشت زمان را حل کرده است. نرم کنندگی، لطیف سازی، شانه پذیری از تاثیرات آن بر روی موها است. ترکیبات این محصول موها را شفاف و درخشان می‌ سازد. این شامپو حاوی سرم میکرو مرطوب‌ کننده است که باعث ترمیم موهای رنگ‌ شده می‌ شود و از آسیب‌ دیدن مو و زبر شدن آن در اثر مواد موجود در رنگ جلوگیری می‌ کند. رایحه‌ شامپو نیز بسیار دل‌ نشین است و پس از شست‌ و شو، حس خوبی به فرد مصرف‌ کننده می‌ دهد.


ماسک موهای رنگ شده اینسایت

با خرید ماسک مو اینسایت (INSIGHT)  می توانید عمر رنگ موهایتان را افزایش داده و موهایی شاداب و زیبا داشته باشید. این محصول در کشور ایتالیا تولید شده و حاوی روغن فندوق ارگانیک است. عصاره حنا، کره انبه و روغن هسته انگور موجب شده تا خاصیت آنتی اکسیدان،‌ نرم کنندگی، تغذیه کنندگی و محافظتی داشته باشد. برای حفاظت هرچه بیشتر و سلامتی موها در فرمول این ماسک به جای سولفات های قوی از پاک کننده ملایم و بی خطر به نام سدیم کوکت سولفات استفاده شده که از نارگیل گرفته می شود. این نرم کننده عاری از وازلین (مشتق شده از ترکیبات نفتی) است که مانع از تهویه مناسب و اکسیژن رسانی به پوست و مو می شوند. همچنین در ترکیبات سیلیکون که مانع تشکیل پولک های کوتیکول مو و محافظ بیرونی مو می شود، به کار نرفته است.


ماسک مو السیو لورآل

ماسک موهای رنگ شده لورآل مدل Color Vive یکی از پرفروش ترین های جهان است. ترکیبات آن به عمق تار موها نفوذ کرده و باعث براق تر و صاف تر شدن آن ها می شود. تغذیه کننده مو از ریشه تا نوک، محافظت از موها، تقویت کنندگی، فیلتر UV برای حفاظت در برابر آفتاب و مرطوب کنندگی مهم ترین ویژگی های آن هستند. ماسک را بعد از شامپو کردن به ساقه موهای مرطوب مالیده و خوب ماساژ دهید، بعد از ۳ تا ۵ دقیقه آبکشی نمایید. استفاده از آن دوام رنگ مو را افزایش داده و کیفیت آن را به درخشندگی روز اول حفظ می کند. دقت داشته باشید که ماسک مو را به ریشه موهای خود نزنید.

برای خرید شامپو و ماسک مو با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا و اطلاع از تمامی ویژگی های آنان به فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر مراجعه کنید.


https://www.missomister.com/product-category/hair/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%85%d9%88/%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%85%d9%88/

https://rogeh.com/product-category/hair/hair-color/


https://www.missomister.com/product-category/hair/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d9%88/%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88/

خرید انواع نوار بهداشتی

دوران قاعدگی (پریود) نقش پر رنگی را در زندگی خانم ها ایفا می کند و رعایت بهداشت در این بازه از زندگی، تاثیر بسیاری در سلامتی جسمی و روحی بانوان و همچنین سلامتی و رشد فرزندانشان دارد. کاپ قاعدگی، نوار بهداشتی و تامپون رایج ترین وسایل برای استفاده در بهداشت قاعدگی هستند. خرید نوار بهداشتی و تامپون را با کسب اطلاعات درباره عنواع آن از مراکز معتبری چون فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر انجام دهید. برای آشنایی با انواع نوار بهداشتی در ادامه با ما همراه شوید.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید انواع کاندوم

بیماری های جنسی و بارداری های ناخواسته سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند و می توانند مسیر زندگی آن ها را به کلی تغییر دهند. در حالی که به آسانی و با استفاده از کاندوم می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد. خوشبختانه امروزه بسیاری از مردان و زنان به ضرورت خرید کاندوم  و استفاده از آن در رابطه جنسی پی برده اند. اینکه باید در رابطه سالم جنسی از کاندوم استفاده کرد دیگر مسئله اصلی نیست. بلکه چالش اصلی برای بسیاری از مصرف‌ کنندگان، استفاده از نوع مناسب برای افزایش کیفیت و لذت رابطه جنسی است. برای آشنایی با انواع آن از جمله کاندوم خاردار در ادامه با ما همراه شوید.

  ادامه مطلب ...

کانسیلر چیست ,و تفاوت آن با پرایمر و کرم پودر

توجه به زیبایی و استفاده از لوازم آرایش از دیر باز بین بانوان رواج داشته است. به خصوص در سال های اخیر، انواع گوناگون و متعدد لوازم آرایش موجود در بازار، عموم مردم را به استفاده بیشتر و تخصصی تر از این ابزار، تشویق کرده است. کانسیلر نیز یکی از همین ابزار ها است که در برخی موارد با کرم پودر و یا پرایمر اشتباه گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا به سوال کانسیلر چیست پاسخ دهیم و ابهامات موجود در رابطه با کانسیلر را روشن نماییم.


کانسیلر چیست ؟

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی مختص به پوست است که شباهت زیادی با کرم پودر دارد. کانسیلر برای پوشش دهی حلقه های تیره، منافذ پوستی، چین و چروک و لکه های پوستی به کار می رود.


انواع کانسیلر

کانسیلر در 4 نوع متفاوت در بازار وجود دارد.

·       کانسیلر مایع: این نوع کانسیلر رایج ترین نوع کانسیلر است. به این دلیل که روی انواع پوست قابل استفاده می باشد.

·       کانسیلر استیکی: کانسیلر جامد یا استیکی برای موارد خاصی استفاده می شود زیرا نسبت به کانسیلر مایع پوشش دهی قوی تری دارد. شکل جامد آن باعث شده تا سهولت بیشتری برای کاربران در زمان استفاده، ایجاد کند.

·       کانسیلر کرمی: کانسیلر کرمی نیز مانند کانسیلر جامد از پوشش دهی خوبی برخوردار است اما برای استفاده از آن باید از براش استفاده نمایید.

·       کانسیلر مدادی: از کانسیلر مدادی برای پوشش دهی برخی مشکلات کوچک پوستی و یا سایه دادن استفاده می شود. به عنوان مثال برای پوشش دهی بهتر سیاهی دور چشم، برای سایه دادن به خط گونه و تیزتر نشان دادن بینی و... از کانسیلر مدادی استفاده می شود.


روش استفاده از کانسیلر چیست ؟

اگر شما قصد دارید تا از کانسیلر و کرم پودر همراه با هم استفاده نمایید. توصیه ما به شما این است که کرم پودر را بعد از پرایمر و قبل از کانسیلر استفاده نمایید.

هدف از استفاده کانسیلر پوشش دادن مشکلات پوستی است بنابراین پس از پخش کردن کانسیلر روی پوست، از دست زدن بیش از حد به پوست خود بپرهیزید.


تفاوت کرم پودر و کانسیلر چیست ؟

واضح ترین تفاوت کرم پودر و کانسیلر این مورد است که کرم پودر برای یکدست شدن تمام سطح پوست به کار می رود در حالی که کانسیلر برای درمان نقطه ای پوست است و تنها در برخی قسمت هایی از پوست که نیاز به پوشش دهی بهتر و بیشتر است، استفاده می شود.

تفاوت بعدی این دو ابزار آرایشی در رنگ آن ها است. افراد هنگام خرید کرم پودر سعی می کند تا رنگ کرم پودر با رنگ پوست شان هماهنگی داشته باشد اما هنگام خرید کانسیلر همواره باید رنگ های روشن تر از پوست خود را انتخاب کرد. زیرا هدف از استفاده کانسیلر، پوشش دادن نقاط تیره پوست می باشد.


تفاوت پرایمر و کانسیلر چیست ؟

در یک آرایش روتین و روزانه پرایمر قبل از کانسیلر و کرم پودر (در مراحل ابتدایی آرایش) استفاده می شود اما کانسیلر یکی از مراحل پایانی در آرایش پوست می باشد. همچنین پرایمر معمولا بی رنگ است و برای زیرسازی پوست به کار می رود اما همانطور که قبلا ذکر شد، کانسیلر دارای رنگدانه است و هدف آن پوشش دهی لکه های تیره پوستی می باشد.


چه افرادی می توانند از کانسیلر استفاده نکنند؟

اگر شما حلقه های سیاه زیر چشم خود ندارید یا دارای لکه های تیره پوستی نیستید و تنها استفاده از کرم پودر، تمام نیازهای ظاهری پوست شما را بر طرف می کند، شما می توانید از کانسیلر استفاده نکنید. در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم که کانسیلر را جزئی از ابزار موجود در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید.

توجه داشته باشید که برای به حداکثر رساندن میزان پوشش دهی آرایش پوست، حتما به استفاده از کانسیلر نیاز خواهید داشت.


آیا استفاده طولانی مدت و روزانه از کانسیلر مضر است؟

استفاده از هرگونه مواد آرایشی با کیفیت به صورت روزانه برای پوست هیچ گونه ضرری ندارد. نکته اساسی هنگام پاسخ به این سوال، توجه به کیفیت محصولات مورد استفاده می باشد. استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت پایین، قطع به یقین منجر به مشکلات پوستی خواهد شد.


https://www.amazon.com/Concealers-Neutralizing-Makeup/b?ie=UTF8&node=11058791

https://virgool.io/@missomister/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%84%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-t0ck0b3vnynb

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%84%d8%b1/

https://www.missomister.com/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%84%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-

%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%86/