ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

نقد و بررسی سه محصول برای داشتن آرایشی مات اما جلوه گر

این روزها مات کردن آرایش صورت طرفداران زیادی پیدا کرده است و خانم ‌های زیادی به دنبال خرید کرم پودر خوب یا سایر لوازم آرایشی برای رسیدن به این هدف هستند. در این مقاله از مجله زیبایی و آرایش میس و مستر به نقد و بررسی سه تا محصول آرایشی مناسب آرایش مات از دو برند معروف گلدن رز و نوت می‌پردازیم:


1.     کرم پودر مینرال نوت

2.     رژ لب مات مخملی گلدن رز

3.     ریمل حجم دهنده گلدن رز

این سه محصول به شما کمک می‌کنند تا علاوه بر داشتن آرایشی ملیح و مات، چهره ای به یاد ماندنی داشته باشید.

اولین محصولی که قصد نقد و بررسی آن را داریم کرم پودر نوت می‌باشد.


1.      کرم پودر مینرال نوت

کرم پودر نوت مدل Mineral سرشار از مواد معدنی طبیعی است که برای پوست شما مفید است و با داشتن جلبک دریایی، کلسیم، منیزیم و روی، به پوست در مراقبت و حفظ سلامتی خود کمک می‌کند. همچنین با داشتن ویتامین E از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند و پوست را صاف و درخشان می‌کند.

کرم پودر نوت مدل مینرال قدرت پوشانندگی بالایی دارد و به راحتی جای انواع ضایعات پوستی مانند چروک، لک، کک و مک، اسکار جای جوش و زخم را محو می‌کند و چهره ای یکپارچه و صاف به شما هدیه می‌دهد. مهمترین دلیل محبوبیت این محصول استفاده نکردن از مواد شیمیایی سنگین در فرمولاسیون خود می‌باشد. برای مثال رنگدانه این کرم پودر از پیگمنت های معدنی بوده(رنگ شیمیایی ندارد) و برای پوست عارضه ای ایجاد نمی کند. همانطور که می‌دانید کمتر کرم پودری پیدا می‌شود که روی پوست چرب نشسته و آن را براق نکند، از مزایای کرم پودر نوت این است که با هدف پوشانندگی بالا در عین سبک بودن و مات کنندگی برای پوست های چرب تولید شده است و خاصیت Oil Free بودن آن باعث شده تا برای انواع پوست به ویژه پوست چرب انتخابی مناسب باشد. پیگمنت های معدنی این کرم علاوه بر پوشش کامل پوست، حاوی مواد معدنی هست که با کمک آن ها پوست را تقویت می‌کند و با خاصیت درمانی خود باعث باز و شفاف شدن رنگ چهره می‌شود.

همچنین هدف کرم پودر نوت این است که به خوبی روی پوست نشسته و باعث آبرسانی آن شود. کرم پودر نوت مدل مینرال خاصیت ضد آفتابی کم و پوششی کامل دارد و به راحتی می‌تواند لکه ها و خطوط پوست را بپوشاند. شما به راحتی و با استفاده از یک اسفنج مرطوب می‌توانید به پوشش دلخواه خود برسید. تنها انتقادی که از این کرم پودر می‌توان کرد کم بودن SPF آن می‌باشد و شما نیاز دارید تا از یک کرم ضد آفتاب هم برای آرایش خود در روز های آفتابی کمک بگیرید.

همانطور که اشاره کردیم کرم پودر نوت در فرمولاسیون خود دارای جلبک دریایی مرجانی می‌باشد.

اما جلبک دریایی مرجانی چه کاربردی دارد؟

جلبک دریایی مرجانی منبعی سرشار از کلسیم، روی و منیزیم بوده که باعث درخشندگی طبیعی پوست می‌شود. منیزیم باعث فعال شدن ویتامین های B1,B2 و ویتامین C شده که خاصیت تسلی بخش و نرم کنندگی قوی پوست را داراست. ویتامین E با خواص آنتی اکسیدان بالا، محافظت کننده از عوامل مخرب محیطی است.

کرم پودر نوت با خاصیت مات کنندگی قوی خود پوست شما را حتی خیلی چرب باشد، به خوبی پوشش می‌دهد.

محصول بعدی که می‌خواهیم به نقد و بررسی آن بپردازیم رژ لب گلدن رز مدل مات مخملی است.


2.     رژ لب مات مخملی گلدن رز

یکی از محصولات پرطرفدار برند گلدن رز، رژ لب گلدن رز مدل مات مخملی است که به علت داشتن رنگدانه های غنی حالتی مخملی و نرم به لب های شما می‌دهد. بر اساس گفته های شرکت سازنده، رژ لب گلدن رز حاوی ویتامین E و فرمولاسیونی مرطوب کننده است که به راحتی روی لب ها لغزیده و آنها را آب رسانی و تغذیه می‌کند. همچنین از دیگر ویژگی های رژ لب گلدن رز می‌توان به عدم استفاده از پارابن (نوعی ماده نگهدارنده) و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد.

ویژگی ها و مزایای رژ لب گلدن رز :

·        بافت نرم و سبک

·        حالت مات و مخملی

·        حاوی مواد مغذی و ویتامین E

·        آبرسانی به پوست لب

·        دوام طولانی مدت

·        دارای رنگ بندی متنوع

·        فاقد پارابن

گرچه رنگ و ماندگاری رژ لب گلدن رز برای آرایش های با جلوه طبیعی و مات بسیار مناسب است، اما درصد بالای سرب آن به ویژه برای کسانی که حساس به این مواد هستند، می‌تواند مضر باشد. متاسفانه در مشخصات فنی اشاره ای به وجود سرب در رژ لب گلدن رز نشده است و این موضوع یک ضعف بزرگ برای یک برند معروف محسوب می‌شود. برای فهمیدن مقدار سرب یک رژ لب، رژ را روی دستتان بکشید و سپس روی آن را طلا بکشید، اگر رژ لب سیاه شد مقدار زیادی سرب در آن وجود دارد.

با این وجود رژ لب گلدن رز به دلیل تنوع رنگ بالایی که دارد، یکی از رژ لب های محبوب در آرایش مات محسوب می‌شود و به لب جلوه ای مات و مخملی می‌بخشد.

آرایش مات در عین سادگی به چهره شما رنگی شاداب می‌بخشد، اما به شرطی که در صورت استفاده از رنگ های خنثی چشمانتان را کمی بیشتر از نواحی دیگر آرایش کنید. برای این کار بهتر است از ریمل های حجم دهنده استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم یک ریمل حجم دهنده از برند گلدن رز را معرفی و بررسی کنیم.


3.     ریمل حجم دهنده گلدن رز مدل Lash plumping

اگر مژه های بلند اما کم پشتی دارید، ریمل حجم دهنده گلدن رز برای شما مناسب است. ریمل حجم دهنده گلدن رز حاوی خرده مژه هایی است که مژه های شما را حداقل تا دو برابر پر پشت تر نشان خواهد داد. در واقع ریمل حجم دهنده گلدن رز مدل دارای پلیمرهای سیلیکون یا موم می‌باشد. این ریمل نه تنها قابلیت حجم دهندگی، بلکه قابلیت بلند کنندگی هم دارد. براش فیبری ریمل حجم دهنده گلدن رز با داشتن بافتی نرم، مژه ها را تک تک از هم جدا می‌کند و از چسبنده شدن آن ها جلوگیری می‌کند.

اگر چشمان حساسی دارید یا از لنز تماسی استفاده می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از این محصول آرایشی استفاده کنید. ریمل حجم دهنده گلدن رز بدون عطر و ضد حساسیت است و از نظر بالینی توانسته است مورد تائید پزشکان پوست قرار بگیرد. ریمل حجم دهنده گلدن رز با انواع پوست سازگاری دارد و به دلیل داشتن ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، کراتین و پروتئین های گیاهی باعث حفظ زیبایی مژه های شما می‌شود و به آن ها آسیب نمی رساند .ترکیباتی که در ریمل حجم دهنده گلدن رز استفاده شده است، باعث نرمی مژه ها می‌شود چون این محصول دارای روغن های تقویت کننده مانند روغن آرگان، بذر کتان و روغن کاملیاست. همچنین وجود موم کارنائوبا که از درخت نخل کارنائوبا به دست می‌آید، باعث افزایش حجم دهندگی و انعطاف پذیری در این ریمل چشم می‌شود.

از این محصول می‌توانید برای مصرف روزانه استفاده کنید و نگران سفت شدن مژه ها نباشید. همچنین به دلیل وجود برس نرم با شیارهای برش لیزری این محصول، می‌توانید به راحتی مژه های خود را بلند و حجیم کنید.

 

در آخر

اکنون که بازار لوازم آرایشی مات به دلیل ترند شدن آرایش مات بسیار داغ است، دو برند نوت و گلدن رز محصولات متنوعی را برای افراد با پوست چرب و افرادی که به آرایش مات علاقه دارند عرضه کرده اند. شما می‌توانید محصولات متنوع این دو برند را در فروشگاه اینترنتی میس و مستر مشاهد کرده و خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد