ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

خوشبوترین عطر زنانه کدام است؟ خرید اینترنتی یا حضوری؟

خرید اینترنتی، روشی از خرید است که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما هنوز بسیاری افراد هستند که نسبت به این سبک خرید علاقه ای نشان نمی دهند. اگر شما در دسته دوم قرار دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در زمینه خرید اینترنتی اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ابتدا اجازه دهید کمی در مورد فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم. بیایید یک فرایند یک خرید حضوری را با هم مرور کنیم.

معایب خرید حضوری

برای مثال قصد خرید عطر زنانه را دارید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید برای خرید آن به کجا بروید. در بازار امروز پیدا کردن یک عطر معتبر درست مثل پیدا کردن اکسیر جاودانگی است، این طور نیست؟ پس اولین قدم پیدا کردن یک فروشگاه معتبر است. با تحقیق از دوستان و آشنایان و افرادی که قبل از شما عطر خریده اند، متوجه می شوید که یک فروشگاه هست که عطرهای معتبری دارد. قدم بعدی این است که به آن فروشگاه بروید. در بهترین حالت سوار ماشین شخصی خود می شوید و به سمت آن فروشگاه حرکت می کنید. بنزین را چک کنید، باید حتما بنزین داشته باشید. با توجه به حجم رفت و آمد، به احتمال بسیار بالا، با ترافیک مواجه خواهید شد. پس از گذراندن همه این مراحل، حالا شما به محدوده فروشگاه رسیده اید و باید ماشین خود را پارک کنید. پیدا کردن جای پارک هم معضل بزرگی است. شاید یک پارکینگ طبقاتی پیدا کردید و در این صورت با پرداخت هزینه از این مرحله خلاص می شوید. حالا به فروشگاه می روید و از میان هزاران عطری که تست کردید، یکی را خریداری می کنید. تمامی مراحلی که تا اینجا آمدید را یک بار دیگر باید تا منزل خود تکرار کنید. اما در خرید اینترنتی قضیه فرق می کند.

مزایای خرید اینترنتی

بیایید همان مثال عطر را در نظر بگیریم. در خرید اینترنتی خوشبوترین عطر زنانه ، شما در محل کار یا در منزل خود و حتی در یک کافی شاپ نشسته اید و با تلفن همراه خود به سایت میس و مستر مراجعه کرده اید. در بخش عطر و ادکلن، با بی شمار عطر مواجه می شوید که با مطالعه توضیحات آن ها متوجه می شوید که هر کدام چه قدر ماندگاری دارند، خنک هستند یا گرم و رایحه آن ها چگونه است. با مقایسه عطرهای مختلف و مطالعه نظر افرادی که قبلا آن عطر به خصوص را خریداری کرده اند، می توانید بهترین گزینه را خریداری کنید. در خرید عطر مردانه یا هر محصول بهداشتی دیگر، شما نیازی به قرار گیری در ترافیک و پرداخت هزینه پارکینگ، بنزین و کرایه تاکسی را نخواهید داشت و در حالی که در کافی شاپ قهوه محبوبتان را می نوشید یا روی کاناپه منزل خود استراحت می کنید، تنها با پرداخت هزینه بسیار کمی به عنوان هزینه ارسال، خرید خود را انجام داده اید. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا در صرف وقت و هزینه صرفه جویی کرده و پول خود را مدیریت کنید.

چرا خرید اینترنتی دوستدار محیط زیست است؟

در هنگام خرید اینترنتی، شما دیگر نیازی به استفاده از وسایل نقلیه ندارید، پس دود و گاز گلخانه ای کمتری تولید می شود. وقتی شما خرید اینترنتی می کنید، ترافیک کمتر می شود و همانطور که می دانید، در صورت کمتر بودن ترافیک، وسایل نقلیه گرمای کمتری تولید کرده و در نتیجه دمای زمین افزایش پیدا نمی کند. با کاهش آلودگی و گرمای کره زمین، یخ های کمتری در قطب ذوب می شوند و جنگل های کمتری آتش می گیرند. همه این ها فقط با تغییر سبک خرید از حضوری به اینترنتی. راه حل ساده ای به نظر می رسد اما اهمیت بسیار بالایی دارد.

خرید اینترنتی همچنین میزان کار آفرینی را افزایش می دهد. چرا که افراد بیشتر دخیل کار شده و شما در کاریابی آن ها تاثیرگذار بوده اید. خرید اینترنتی به خود شما نیز کمک بسیار زیادی می کند؛ چرا؟ زیرا زمانی که می خواهید به فروشگاه بروید را می توانید صرف استراحت، مطالعه یا کاری کنید که بیشتر دوست دارید. می توانید فیلم مورد علاقه تان را ببینید و فرسایش ماشینتان را کم کنید. خرید اینترنتی دوست دار محیط زیست، زمین و همه انسان هاست. پس با یکبار امتحان خرید اینترنتی و البته از یک فروشگاه معتبر، این سبک زندگی را در خود تقویت کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد