ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

رقابت تنگاتنگ: بهترین عطر مردانه دنیا کدام است؟

عطر را می توان به عنوان یکی از ارزشمندترین اختراعات بشریت معرفی کرد. صنعت تولید عطر سالانه دست به تولید تعداد بیشماری عطر فوق العاده با ویژگی های منحصر به فرد و رایحه های به یاد ماندنی می زند. استفاده از عطر در میان آقایان بسیار محبوب است. یکی از ویژگی های یک جنتلمن، بوی خوشی است که از وی به مشام می رسد. برای انتخاب عطر برای آقایان انتخاب های بیشماری وجود دارند که از حق نگذریم همه آن ها خوش بو و ماندگار هستند. اما در آخر بهترین عطر مردانه دنیا کدام است؟ اگر بخواهیم کمی عادلانه به ماجرا نگاه کنیم انتخاب تنها یک عطر به عنوان بهترین عطر مردانه دنیا غیر ممکن خواهد بود. چرا که عطرهای خوب در دنیا کم نیستند. ما سعی کرده ایم تا با توجه به نظرات مردم در سراسر دنیا 4 تا از بهترین عطرهای مردانه دنیا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

یک: ادوپرفیوم دیور ساواج Christian Dior Sauvage Eau De Toillette

برای نوشتن یک لیست جهت معرفی بهترین عطر مردانه دنیا، بدون شک عطری که اولین رتبه را به خود اختصاص می دهد، ادوپرفیوم ساواج Sauvage از برند پر طرفدار دیور است. این عطر رایحه ای فوق العاده جذاب با پخش بو و خط بوی بسیار بالا دارد. اگر بخواهیم ساواج Sauvage را در یک جمله توصیف کنیم باید بگوییم این عطر نشان گر یک مرد قدرتمند و در عین حال شاداب است که شیطنت های جوانی خود را حفظ کرده است. Sauvage  یک عطر چهار فصل است که رایحه ای تلخ دارد.

دو: ادوپرفیوم بلو چنل Bleu de Chanel Eau de Parfum

دومین مورد از لیست معرفی بهترین عطر مردانه دنیا، بلو چنل خوش بو با رایحه ی خنک، تلخ و چوبی است که هر فردی را محصور خود می کند. عطر بلو چنل برای فصل تابستان مناسب است. پخش بوی فوق العاده بالایی داشته و ماندگاری آن نیز بی نظیر است. این عطر در عین احساس سرزندگی که در فرد ایجاد می کند بسیار قدرتمند است و می تواند افراد حاضر در جمع را تحت تاثیر قرار دهد.

سه: ادوپرفیوم لالیک انکر نویر LALIQUE Encre Noire

لالیک اسمی است که به گوش همه ی ما رسیده. این عطر در میان تمام مردان از محبوبیت به خصوصی برخوردار است. رایحه ی گرم و چوبی لالیک باعث شده تا برای فصل زمستان یک انتخاب مناسب باشد. این عطر را می تواند در لیست 4 تا از بهترین عطرهای مردانه دنیا جای داد. اگر می خواهید یک عطر با رایحه ی ثابت شده انتخاب کنید، لالیک برای شما بهترین عطر مردانه دنیا خواهد بود.

چهار: عطر آمواژ اینترلوده Amouage Interlude

انتخاب یک عطر به عنوان بهترین عطر مردانه دنیا در آخر این لیست چهار تایی کمی سخت است. چرا که عطرهای خوب مردانه بی شمارند. اما به عنوان آخرین عطر، آمواژ اینترلوده به شما معرفی می کنیم. این عطر رایحه ای گرم و چوبی دارد که آن را برای فصل زمستان به بهترین گزینه تبدیل کرده است. ماندگاری عطر Amouage Interlude فوق العاده است و پخش بوی عالی دارد. این عطر یک عطر لوکس است که آن را برای مدیران و مردان موفق و قدرتمند به یک انتخاب مناسب تبدیل نموده. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد