ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

همه چیز درباره آرایش با رژ قرمز

بی برو برگرد آرایش با رژ قرمز بهترین سبک آرایش کردن است. در میان تمامی رنگ های رژ لب که توسط کمپانی های بزرگ آرایشی تولید می شود، رژ قرمز همیشه پرطرفدارترین رنگ بوده است. آرایش با رژ قرمز چهره شما را جذاب، شاداب، جوان و شیک می کند. اما درست همانند هر سبک آرایشی دیگری، آرایش با رژ قرمز نیز یک سری قواعد و اصول دارد که با رعایت نکردن آن ها تاثیر شگفت انگیز رژ قرمز بر روی چهره را از بین خواهید برد. با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد اصول آرایش با رژ قرمز توضیح دهیم.

تناژی از رنگ قرمز را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار است

رنگ قرمز تنالیته های متنوعی دارد. از روشن تا تیره، رژ لب های قرمز بسیاری هستند که می توانند جذابیت چهره ی شما را دو چندان کنند. اگر قصد آرایش با رژ قرمز را دارید، پیشنهاد می کنیم رژ لب قرمزی را انتخاب کنید که تناژ آن با پوست شما سازگار است. به عنوان مثال، رژ لب های قرمز روشن که تنالیته ی نارنجی دارند بیشتر برای افراد با پوست سفید مناسب بوده و رژ لب های قرمز تیره که به زرشکی می زنند برای افراد با پوست تیره تر مناسب هستند.

اگر رژ شما قرمز است آرایش چشم هایتان را کم کنید

میزان تیرگی رنگ رژ لب با سبک، رنگ و اندازه ی آرایش چشم ارتباط معکوس دارد. به بیان دیگر، اگر می خواهید چشمانتان را به روش اسموکی و تیره آرایش کنید به هیچ عنوان به سراغ رژ لب قرمز رنگ نروید. آرایش با رژ قرمز زمانی زیبا به نظر می رسد که چشمان شما آرایش کمی داشته باشند. در آرایش به سبک کلاسیک، چشم ها تنها با خط چشم نازکی آرایش شده و برای جلوه دادن به چهره از رنگ رژ لب قرمز استفاده می کنند.

نحوه صحیح رژ لب قرمز زدن

اگر از طرفداران آرایش با رژ قرمز هستید، حتما با دردسرهای رژ لب زدن آن هم قرمز رنگ آشنا هستید. کافی است تا در هنگام رژ لب زدن کمی دستتان بلرزد و رژ از خط لب شما خارج شود. آن موقع است که فاجعه اتفاق خواهد افتاد. در این زمان اگر انتخاب اشتباه بعدی را انجام داده و دستمال کاغذی را بردارید و به گوشه لب هایتان بزنید، دیگر چاره ای جز پاک کردن کامل لب ها و شستنشان نخواهید داشت.

برای آن که درست رژ لب بزنید، بهتر است ابتدا به کمک یک خط لب، اطراف لب خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید که خط لب دقیقاً هم رنگ را رنگ رژ شما باشد، وگرنه نه تنها کمکی نخواهد کرد که جلوه ی خیلی بدی هم خواهد داشت. سپس رژ لب قرمز خود را به آرامی داخل ناحیه ی تعیین شده بکشید. اگر از خط خارج شدید اشکالی ندارد. می توانید در پایان کار به کمک یک کانسیلر اطراف لب خود را تمیز کرده و فرم رژ لب خود را اصلاح کنید.

توجه داشته باشید که آرایش با رژ قرمز انتخاب بسیاری از زن ها در سراسر دنیا است. این سبک آرایش به قدری زیبا، جذاب و محبوب است که از سال های دور تا به امروز هرگز از مد نیفتاد. می توانیم با اطمینان بگوییم که آرایش با رژ قرمز هیچ وقت قدیمی نخواهد شد و برای همیشه به همین اندازه جذابیت خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد