ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

معرفی 3 پرچم دار در لیست پرفروش ترین عطر زنانه دنیا

صنعت عطر دنیایی به روز و پر تکاپوست. هر روز عطری جدید برای علاقه مندان این صنعت تولید و به بازار عرضه می شود، اما در این بین عطرهایی وجود دارند که توانسته اند در چند سال اخیر جایگاه خود را در بین پرفروش ترین عطر های زنانه به خوبی پیدا کنند. در ادامه قصد داریم به شما 3 پرچم دار این صنعت خوشبو در سال اخیر را معرفی کنیم.

1.     دیور ژادور

یک ادوپرفیوم زنانه با رایحه ای سحر انگیز و قوی که برای اولین بار در سال 1999 توسط برند سلطنتی دیور معرفی شد. از این عطر به عنوان لوکس ترین و پرفروش عطر زنانه یاد می شود. چراکه اکسیری قوی، گرم و فوق العاده ماندگار با پخش بوی عالی، درون شیشه این عطر جادویی وجود دارد. طراحی شیشه این عطر از خمره های سفالی در یونان باستان الهام گرفته شده است و رنگ طلایی نوار فلزی دور آن، زیبایی اش را دو چندان می کند. این عطر برای مجالس و مهمانی های شبانه انتخابی هوشمندانه به حساب می آید.

این عطر زنانه جزو گروه بویایی گلی میوه ای با غلظت ادوپرفیوم است و نت های تشکیل دهنده آن عبارتند از:

رایحه اولیه: مگولینا، گلابی، پرتقال ماندارین، ترنج هلو و طالبی

رایحه میانی: ارکیده، بنفشه، گل یاس، گل برف، رز، گل مریم، آلو و فریزیا

رایحه پایانی: توت سیاه، وانیل، مشک و سدر

2.      عطر لایت بلو  D&G  

این عطر فوق العاده خوشبو با رایحه ای چوبی، گلی و مرکباتی توانسته است نظر بسیاری از خانم های جوان و علاقه مندان صنعت عطرسازی را به خود جلب کند. برند دی اند جی از مشهورترین برندهای دنیا در صنعت مد و فشن، در سال 2001 لایت بلو (Light Blue) را به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی کرد. این محصول مدتی پس از معرفی تبدیل به یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه در بازار شد. این عطر رایحه ای خنک و آرامبخش دارد، به همین دلیل برای فصول گرم سال گزینه خوبی به حساب می آید.

هرم بویایی این عطر به صورت زیر است:

رایحه اولیه: سیب سبز، سدر،  گل ساعتی، لیمو
رایحه میانی: گل رز، گل یاس، بامبو

رایحه پایه: عنبر، سدر، مشک

3.      لاویه بل لانکوم

عطر lavie est bele  رایحه ای بسیار لطیف و عاشقانه دارد که همه را مسحور صاحب خود می کند. این عطر خوشبو از برند لانکوم در دو سال اخیر توانسته است لقب پرفروش ترین عطر زنانه را از آن خود کند. برند لانکوم پس از سه سال پیاپی تلاش مداوم یکی دیگر از شاهکارهای خود را در سال 2012 تقدیم دنیای عطر و ادکلن کرد. این عطر پس عرضه توانست توجه بسیاری از خانم ها را در سراسر دنیا به خود جلب کند و محبوبیتی جهانی پیدا کند. شیشه این عطر از لاویه بل لانکوم کلاسیک که در سال 1949 ساخته شده بود، الهام گرفته شده است و فرمی شبیه به لبخند را تداعی می کند. این عطر انتخابی هوشمندانه برای فصل بهار و پاییز است و در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد.

هرم بویایی این عطر به شرح زیر است:

رایحه اولیه: گلابی و انگور سیاه

رایحه میانی: گل زنبق، یاسمین و شکوفه پرتقال

رایحه پایه: گیاه پاتچولی، دانه تونکا، وانیل و پرالین

 

در این مطلب سه مورد از پرفروش ترین عطر های زنانه دنیا را به شما معرفی کردیم. انتخاب یک عطر خوب به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیشتری در جمع های مختلف حضور پیدا کنید. از آنجایی که انتخاب عطر مناسب کار ساده ای نیست، پیشنهاد می کنیم تا عطر خود را از لیست پرفروش ترین عطر زنانه برگزینید تا انتخاب مطمئن تری را تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد