ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

پرفروش ترین عطر مردانه بهترین انتخاب برای بوی خوب

اگر به آراستگی ظاهر خود اهمیت می دهید و می خواهید در کارتان و همچنین زندگی شخصیتان موفق باشید، انتخاب یک عطر خوب یکی از فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید. انتخاب عطر می تواند کار سختی باشد. خصوصاً اگر قصد داشته باشید آن عطر را به عنوان هدیه خریداری کنید. یکی از فاکتورهایی که می توان به وسیله ی آن خوب یا بد بودن رایحه، ماندگاری، گروه بویایی، خط بو، پخش بو و دیگر مشخصات کیفی عطر را از طریق آن تشخیص داد، میزان محبوبیت عطر و فروش آن در سراسر جهان است. این مقاله به شما کمک می کند تا پرفروش ترین عطر مردانه در سراسر جهان را شناسایی کرده و بهترین انتخاب را برای خرید عطر خوب داشته باشید.

چرا عطر مهم است؟

ما انسان ها به بوی خوش اهمیت می دهیم و علاقه ی ویژه ای داریم. یکی از مشخصات آراستگی، به خصوص در آقایان بوی عطر آن ها است. زمانی که برای اولین بار وارد یک جمع می شوید، عطر شما می تواند بسیاری از مشخصات اخلاقی و شخصیتی شما را نمایان کند. طبق بررسی های انجام شده در علم روانشناسی، تیپ های شخصیتی مشابه عموماً عطرهای مشابهی را می پسندند. به عنوان مثال، مدیران برتر و کارآفرینان به احتمال زیاد به عطرهای مشخصی علاقه نشان می دهند. به همین علت است که برای انتخاب یک عطر خوب، معمولاً انتخاب پرفروش ترین عطر مردانه می تواند تا حدی معیار درست و مناسبی باشد. عطر مهم است، زیرا می تواند تاثیر مستقیمی در ذهن مخاطب شما ایجاد کند. این تاثیر می تواند تا سال ها بعد در ذهن طرف مقابل باقی بماند.

پرفروش ترین عطر مردانه  در سال 2020 و 2021

در میان تمامی عطرهای مردانه، پنج عطر زیر، از زمان ورود به بازار جهانی تا به امروز به عنوان پرفروش ترین عطرهای مردانه معرفی شده اند. این پنج عطر عبارت هستند از:

·         دیور ساواج Dior Sauvage

·         بلو شنل Bleu de Chanel

·         لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire

·         آمواژ Amouage Interlude

·         وان میلیون 1 miliun

عطر دیور ساواج یک عطر با رایحه ای خنک است که توسط بسیاری از مردان قدرتمند و کاریزماتیک در جهان انتخاب می شود. بلو شنل، عطری خنک، خوش بو و سرزنده است و برای کسانی مناسب می باشد که احساس جوانی و شادابی می کنند. اگر به دنبال یک عطر سنگین و کلاسیک هستید، بهترین انتخاب برای شما، لالیک انکر نویر است. این عطر معروف رایحه ای گرم داشته و برای فصل زمستان بسیار مناسب است. آمواژ اینترلوده، یک عطر لوکس، گران قیمت و پرفروش است که توسط کارآفرین های معروف در دنیا انتخاب شده. این عطر رایحه ای گرم و چوبی دارد اما استفاده از آن در تمام فصول دوست داشتنی و دلنشین است. و در آخر لیست پرفروش ترین عطر مردانه، عطر 1 میلیون عطری معروف با ماندگاری بسیار طولانی است که رایحه ای تلخ و چوبی دارد.

با شناختن پرفروش ترین عطر مردانه می توانید با خیالی آسوده، بسته به علاقه ای که به گروه بویایی خاصی از عطر دارید، بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک عطر خوب، با کیفیت، خوش بو، ماندگار و پرفروش برای هدیه هستید، این لیست کمک بزرگی به شما خواهد کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد