ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

لیست وسایل آرایشی دخترانه

یکی از مشکلاتی که همه دخترخانم‌ها با آن دست به گریبانند، سنگین بودن کیف میکاپ آنهاست. بی‌شک تمامی آنها مورد نیاز نخواهد بود. در اینجا قصد داریم تا لیست وسایل آرایشی دخترانه که باید در کیف میکاپ هر دختری موجود باشد، برشماریم. پس ما را تا انتهای این پست جذاب همراهی کنید.

مهم‌ترین لیست وسایل آرایشی دخترانه  

·       کرم ضد آفتاب: از مهم‌ترین لوازمی که باید در کیف میکاپ هر خانمی فارغ از سن، فصل و رنگ پوست باشد، ضد آفتاب است.

·       کرم مرطوب‌کننده صورت: دومین وسیله مورد نیاز، کرم مرطوب‌کننده پوست صورت است که مانع از خشکی پوستتان به ویژه پس از شستشو می‌شود.

·       کرم مرطوب‌کننده دست: زیبایی دست‌های هر دخترخانمی به اندازه صورتش مهم است. دست‌ها تنها عضوی از بدن هستند که به کرات شسته شده و در معرض مواد ضد عفونی قرار می‌گیرند. به همین دلیل، توجه به مرطوب نگاه داشتن آنها، لازم و ضروری است.

·       بالم لب: یکی دیگر از وسایل آرایشی دخترانه که وجودش در کیف میکاپ لازم و ضروری است، بالم لب است. اهمیت بالم‌ها به ویژه در فصل زمستان پر رنگ‌تر می‌شود زیرا سرما باعث خشکی لب‌ها می‌شود.

·       پاک‌کننده صورت: محلول‌ها و فوم‌های پاک‌کننده صورت، از دیگر لوازمی است که باید در کیف میکاپ هر خانمی برای همیشه باقی مانند. این مواد نه تنها باعث پاک کردن آرایش صورت شده، بلکه پوست صورت را از هرگونه آلودگی، چربی اضافه و گرد و غبار پاک می‌کنند.

·       ژل ضدعفونی کننده: وجود ژل ضدعفونی کننده به ویژه در این ایام، از مهم‌ترین ملزومات هر کیف میکاپی است. اهمیت این ژل‌های آنتی باکتریال، در زمان‌‌هایی که دسترسی به آب ممکن ندارید، بیشتر مشخص می‌شود.

·       عطر و دئودورانت: از مهم‌ترین لوازم در کیف میکاپ هر خانمی، دئودورانت‌ها و اسپری‌ها برای پرهیز از بوی بد عرق است. از طرف دیگر، وجود عطرها و یا پرفیوم‌ها نیز جزء مهم‌ترین وسایل آرایشی دخترانه به شمار می‌آیند؛ زیرا بوی خوش، بارزترین ویژگی هر خانمی است.

·       رژلب و خط لب: همه خانم‌ها، حداقل یک رژلب را در کیف خود دارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتی اگر اهل آرایش نیستید، حداقل یک رژلبی که بیش از همه دوستش می‌دارید و خط لب همرنگش را در کیف میکاپ خود قرار دهید.

·       ریمل و خط چشم: ریمل و خط چشم دو وسیله‌ای هستند که در زیبایی چشم‌ها، تاثیر شگرفی دارند. وجود ریمل از آن جهت ضروری است که در مواقعی که نیاز به تجدید آن دارید، در دسترستان باشد و اگر عادت به خط چشم کشیدن دارید، نمی‌توان عدم وجود آن را در کیف میکاپ تحمل کرد.

·       مداد ابرو: اگر جزء آن دسته از خانم‌هایی‌ هستید که بدون آرایش ابروهای خود، دست از میکاپ نمی‌کشند، پس مداد ابرو (همرنگ با رنگ ابروهایتان) از مهم‌ترین ابزارهایی است که باید در کیف میکاپ خود جای دهید تا هر زمان از روز که نیاز داشتید، از آن استفاده کنید.

·       پرایمر: پرایمر برای یک آرایش صاف و یکدست و با ماندگاری طولانی لازم و ضروری است. به همین دلیل است که جزء مهم‌ترین وسایل آرایشی دخترانه به حساب می‌آیند که وجودش در کیف میکاپ الزامی است.

·       فونداسیون: انتخاب نوع فونداسیون‌ها، به نوع پوست شما و آرایش معمول روزانه‌تان باز می‌گردد. اگر به دنبال پوشانندگی بالا در میکاپ روزانه خود نیستید، وجود کرم‌های ب.ب در کیف میکاپ شما ضروروی به نظر می‌رسد. 

·       پنکک: استفاده از پنکک بر روی فونداسیون‌، نه تنها باعث ایجاد ظاهری مات به آرایش شما شده بلکه از برق زدن پوستتان نیز جلوگیری می‌کند. ممکن است در طول روز، نیاز داشته باشید تا از پنکک برای جلوگیری از برق زدن پوست خود استفاده کنید.

·       کانسیلر: کانسیلر ها برای از بین بردن جای جوش، خال و سیاهی دور چشم، بسیار موثرند. کانسیلری مصرفی‌تان باید همرنگ فونداسیون مورد استفاده باشد تا ظاهری طبیعی به آرایشتان دهد. 

·       رژگونه: از دیگر وسایل آرایشی دخترانه بسیار مهم در کیف میکاپ، رژگونه است که در زیبایی و طبیعی نشان دادن صورت خارق‌العاده عمل می‌کند. به همین دلیل است که نمی‌توان عدم وجود آن را در کیف میکاپ تحمل کرد.

·       سایه چشم: از دیگر لوازم پرکاربرد برای آرایش‌های روزانه سایه چشم است. در کیف میکاپ شما باید سایه‌ای که برای آرایش روزانه استفاده می‌کنید، حتما یافت شود. 

·       براش یا بیوتی بلندر: وجود حداقل یک بیوتی بلندر و یک یا دو براشی که بیشترین استفاده از آنها دارید، در کیف لوازم آرایش لازم و ضروری است.

سخن آخر

آنچه در بالا گفتیم، لیست وسایل آرایشی دخترانه است که معمولا همه خانم‌ها به آن نیاز دارند. وجود و یا عدم وجود آنها در کیف میکاپ، کاملا بستگی به شما و میزان میکاپ روزانه‌تان دارد. توصیه‌ ما به شما این است که سعی کنید در کیف میکاپ خود، از سایزهای کوچک استفاده کنید.

در کیف میکاپ شما چه وسایلی وجود دارد؟ خوشحال می‌شویم درباره لوازم همیشگی کیف میکاپ شما بدانیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد