ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

5 مزیت بی نظیر بالم لب چیست و چرا باید همیشه به همراه داشته باشید؟

سرمای هوا و زندگی در مناطقی که رطوبت کمی دارد، باعث خشک شدن لب می‌شود. از طرفی نیازی به یادآوری نیست که این خشک و پوسته پوسته شدن لب‌ها، تا چه اندازه دردناک است. برای جلوگیری از این اتفاق، بالم لب یکی از جذاب‌ترین محصولاتی است که نرمی و لطافت بی نظیری به لب‌ها می‌بخشد. اگر نمی‌دانید بالم لب چیست و چرا باید آن را همیشه در کیف‌تان به همراه داشته باشید، این مطلب برای شماست.

فواید بالم لب چیست؟

اگر شما هم به رطوبت اضافی، تغذیه، محافظت و رنگ طبیعی بخشیدن به لب‌ها نیاز دارید، بالم لب باید در لیست اقلام ضروری لوازم آرایشی‌تان باشد. اما دقیقا کاربردهای بالم لب چیست و چرا انقدر بر استفاده از آن تاکید می‌شود؟

1. نرم کردن لب ها

همه ما می‌دانیم که لب‌ها پوست نازکی دارند و نسبت به دیگر قسمت‌های بدن، بیشتر مستعد خشک شدن هستند. در نتیجه مرطوب نگه داشتن این عضو، به نرم و لطیف شدن آن کمک می‌کند. در واقع استفاده از بالم لب، راز داشتن لب‌های جوان و لطیف است.

2. محافظت از سلول های جدید پوست

هنگام خواب دمای لب‌های شما بالا می‌رود که در نتیجه آن سموم پوست دفع شده و سلول‌های جدید تولید می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود که لب‌های شما در طول شب رطوبت‌شان را از دست بدهند. بنابراین توصیه می‌کنیم در روتین مراقبت از پوست شبانه خود، حتما از بالم لب استفاده کنید. بالم لب زدن قبل از خواب، باعث زیبایی و مرطوب شدن لب‌ها هنگام دفع سموم می‌شود و از سلول‌های جدید پوستی‌تان محافظت می‌کند.

3. رنگ ملایم بخشیدن به لب

تا اینجا حتما می‌دانید بالم لب چیست و چه کاری برای لب‌های‌تان انجام می‌دهد. اما برخی بالم لب‌ها، علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی، کمی رنگ به لب‌ها می‌افزایند. در نتیجه برای روزهایی مناسب هستند که می‌خواهید بدون رژ زدن، فقط رنگ ملایمی به لب‌های‌تان ببخشید.

4. جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب

یکی از بهترین مزایای استفاده از بالم لب این است که از خشک شدن دردناک لب‌ها جلوگیری می‌کند. وقتی لب‌ها دهیدراته می‌شوند و به آبرسانی نیاز دارند، پوسته پوسته می‌شوند؛ تا جایی که بعضا خونریزی می‌کنند و در نتیجه آن درد زیادی را متحمل می‌شوید. استفاده از بالم لب از این درد وحشتناک جلوگیری می‌کند.

5. بهتر نشان دادن رژ لب

در میان مزیت‌های فراوان این محصول دوست داشتنی، بالم لب زدن زیر رژ لب باعث می‌شود که رژ لب‌تان مانند کره نرم به نظر برسد! توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید رژ لب مات بزنید، فقط از یک لایه نازک بالم لب استفاده کنید و قبل از رژ لب زدن، صبر کنید تا بالم کاملا روی لب‌ها خشک شود.

البته لازم به ذکر است که تمامی این مزایا در گروی آن است که بالم لب باکیفیت و مرغوبی را تهیه کنید. برای خرید چنین بالم لبی، همیشه هم نیاز به صرف هزینه بسیار نیست و صرفا باید چند باید و نباید مهم را در ترکیبات بالم لب موردنظرتان بررسی کنید. برای اینکه پاسخ کامل‌تری به سوال بالم لب چیست بگیرید و ویژگی‌های بهترین نوع آن را بشناسید، حتما مقاله کاربردی ما را در مجله زیبایی میس و مستر بخوانید.

منبع

https://liveglam.com/what-are-the-benefits-of-lip-balm/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد