ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

آشنایی با انواع بافت مو

بدون شک بافت مو یکی از زیباترین روش هایی است که به کمک آن می توان موها را برای مجالس آراست. حتما شما هم می دانید، مدل های بافت مو بسیار متنوع هستند و اغلب آن ها در نگاه اول پیچیده به نظر می رسند. اما نگران نباشید، ما در این مطلب انواع بافت مو را آموزش خواهیم داد.

انواع بافت مو

در ادامه به معرفی ۵  مدل بافت مو خواهیم پرداخت.

بافت تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی در میان انواع بافت مو، یکی از پرطرفدارترین مدل هاست که برخلاف ظاهر آن که در نگاه اول بسیار پیچیده بنظر می رسد، بافتن آن ساده است. برای بافتن موها به روش تیغ ماهی تنها کافی است، موها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس آن قسمت که در سمت راست است را با دست راست بگیرید و یک لایه از موهای سمت چپ را به آن اضافه نمایید. این کار را برای موهای سمت چپ هم تکرار کنید. تا پایان به این صورت ادامه دهید تا موهایتان با مدل تیغ ماهی آراسته شود.

بافت فرانسوی

به جرئت می توان یکی از شیک ترین مدل ها در میان انواع بافت مو را بافت فرانسوی معرفی کرد. برای این که بتوانید موهای خود را به سبک فرانسوی ببافید، ابتدا فرق کج خود را باز کنید و یک سمت موها را به سه قسمت تقسیم نمایید. حال جلویی ترین قسمت مو را از قسمت وسطی عبور دهید. بعد از آن با قسمت عقبی هم همین کار را بکنید. در هر مرتبه یک لایه از مو را به بافت اضافه کنید و همین مراحل را تکرار کنید تا به گوش خود برسید. مطمئنا در پایان از دیدن زیبایی موهای خود شگفت زده خواهید شد.

بافت آبشاری

اگر در میان انواع بافت مو به دنبال یک مدل زیبا برای قرارهای عاشقانه خود هستید، مدل آبشاری را از قلم نیندازید. برای بافت آبشاری ابتدا باید سه دسته مو از یک طرف سر خود انتخاب کنید و مانند مدل فرانسوی بافت را انجام دهید، با این تفاوت که به جای رد کردن آن دسته مویی که نزدیک صورت است، باید آن را رها کنید. بنابراین در این مدل شما فقط باید دو دسته مو را ببافید و یکی از آن ها را رها کنید. این بافت را هم می توانید تا وسط سر و هم تا آن طرف سر ادامه دهید.

بافت آفریقایی

یکی از مدل های بافتی که اخیرا مورد توجه خانم های زیادی قرار گرفته، بافت آفریقایی است. برای این کار ابتدا باید بخش نازکی از موهایتان را جدا کنید و با یک بافت ساده دقیقا در ابتدای محل رویش موها کار خود را آغاز نمایید. پس از آن باید مقدار کمی از موهای زیر بافت را بردارید و به رشته وسط اضافه کنید و مجددا یک بافت ساده روی آن بزنید. دقیقا همین دو مرحله را باید مرتب ادامه دهید تا به انتهای موهایتان برسید.

بافت هلندی

یکی از پرطرفدارترین مدل های بافت مو در میان دختران جوان، بافت هلندی است؛ چرا که به کمک آن می توانند، موهای مرتب و منظمی داشته باشند. برای آن که بتوانید موهای خود را به سبک هلندی ببافید، در ابتدا موهای خود را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. در قدم بعدی رشته سمت چپ را از زیر رشته میانی رد کنید و همینطور رشته سمت راستی را هم از زیر رشته میانی. حالا باید مقداری از موهای رها شده سمت چپ خود را به رشته سمت چپ اضافه کنید و مانند قبل از زیر رشته میانی رد کنید. دقیقا همین کار را برای موهای سمت راست خود هم انجام دهید. برای آن که بتوانید موهایتان را به شکل هلندی ببافید، باید همه این مراحل را تا رسیدن به انتهای موهایتان ادامه دهید.

کلام آخر

در این مطلب با انواع بافت مو آشنا شدید که امیدواریم هر کدام از آن ها مورد پسندتان واقع شده باشد. چنانچه هر گونه ابهام یا سوالی پیرامون هر کدام از این مدل ها دارید، می توانید از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد