ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

آموزش تصویری درمان زود انزالی

زود انزالی امروز مشکلی شایع در بین مردان بشمار می‌رود که باعث می‌شود در روابط جنسی با همسر یا شریک جنسی خود دچار مشکل شوند. زود انزالی به اینصورت اتفاق میافتد که فرد قدرت کافی برای کنترل نقطه انزال ندارد و با کوچکترین تحریک حتی پیش از مقاربت به مرحله ارگاسم می‌رسد. این در حالیست که متوسط طبیعی زمان برقراری رابطه جنسی از زمان دخول تا ارگاسم بین 2 تا 6 دقیقه است.

البته این تا زمانی که شخص و شریک جنسی آن را معضلی ندادند، مشکلی بوجود نمی‌آورد مگر اینکه مرد از این اتفاق دچار سرخوردگی و عدم اعتماد بنفس شود و احساس کند این ضعف در او می‌توا‌ند عدم کنترل او و ضعف تحریک شریک جنسی تلقی شود. به هرحال تشخیص زمان استانداردی برای انزال وجود ندارد و در پزشکی نیز ارگاسم پیش از 2 دقیقه را اختلال زودانزالی تلقی می‌کنند.

چگونه می‌توانیم زود انزالی را درمان کنیم؟

برای درمان اختلال زود انزالی اولین و بهترین توصیه مراجعه به پزشک متخصص خواهد بود. اما در هر صورت ابتدا باید دلایل بروز این اختلال در فرد شناسایی و بررسی شود و سپس جهت درمان آن تصمیم تخصصی گرفت. خوب است بدانید که هنوز هم علم پزشکی برای اختلال زود انزالی در مردان دلایل روشنی را عنوان نکرده است چرا که مشخص نیست و در هر فرد به صورتی رخ می‌دهد.

آیا اضطراب عامل زود انزالیست؟

جالب است بدانید که طبق تحقیقات، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که مردان درگیر به اختلال زود انزالی معمولا در نقاطی با یکدیگر به اشتراک می‌رسند. آن‌ها این نقاط اشتراک را علل اصلی و احتمالی بروز اختلال زود انزالی می‌دانند که اضطراب نیز در این فهرست جای می‌گیرد. عامل اضطراب بعنوان یکی از قویترین دلایل اختلال زود انزالی تایید می‌شود. البته باید دلایل دیگر را نیز در نظر داشت هرچند تصور کنیم نمی‌توانند چندان اثری داشته باشند.

شما می‌توانید برای آموزش تصویری درمان زودانزالی به لینک زیر مراجعه کنید.

دلایل شایع بروز اختلال زود انزالی:

·        اضطراب همانگونه که گفتیم در صدر قرار می‌گیرد: این واکنش روانی در مردان ممکن است ناشی از تفکرات فرد در مورد چگونگی برقراری ارتباط، کافی نبودن برای همسر و یا اینکه ممکن است مورد تایید همسر قرار نگیرند، باشد. به هر حال نمی‌توان بطور قطع برای بروز اضطراب دلیلی روشن ارائه داد تا زمانیکه بیمار این مشکل را عنوان کند.

·        نبود رضایت زناشویی: بسیاری از مردان در نتیجه عدم رضایت روابط زناشویی از سوی همسر به تدریج دچار این اختلال می‌شوند و ممکن است کنترل آن را از دست بدهند و دچار بحران زود انزالی شوند.

·        اختلالات روانی: اختلالات روانی ریشه در اتفاقات و شرایط افراد دارد و باید با مشاوره تخصصی نسبت به ریشه یابی مشکل و حل آن تصمیم گرفت.

·        خود ارضایی: بسیاری از گروه مردان در جوانی و پیش از ازدواج ممکن است بدون در نظر گرفتن تبعات خود ارضایی دست به اینکار بزنند و پس از ازدواج با مشکل بزرگتری با عنوان زود انزالی مواجه شوند.

·        البته مشکلات دیگری را نیز همچون اختلالات جسمانی و اختلالات خلقی هم در بروز مشکل زود انزالی دخیل هستند.

درمان دارویی زودانزالی:

در رابطه با درمان دارویی زود انزالی معمولا از داروهای ضدافسردگی استفاده می‌شود. دقت کنید با استفاده خودسرانه داروهای اعتیادآور نظیر ترامادول و متادون هرچند افراد می‌توانند زمان انزال را به تاخیر بیاندازند اما به زودی فرد با مشکل بزرگتری به نام اعتیاد مواجه خواهد شد. بنابراین توصیه این است که حتما تحت نظر متخصص مورد درمان قرار بگیرید. مطالبی در مورد آموزش تصویری درمان زود انزالی می‌تواند کمک باشد.

چند روش برای درمان زود انزالی وجود دارد؟

برای درمان اختلال زود انزالی می‌توان از تکنیک‌ها و روش‌های پزشکی و تخصصی زیادی استفاده کرد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

·        افزایش دفعات روابط جنسی و غلبه بر زود انزالی.

·        استفاده از ابزارهای تاخیری همچون اسپری و ژل تاخیری.

·        افزایش مدت زمان عشق بازی بدون دخول.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد