ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

طراحی ناخن جدید

اگر به دنبال طراحی ناخن جدید و زیبا هستید، پیشنهاد می کنیم طراحی ناخن آکریلیک را امتحان کنید. در طراحی ناخن جدید آکریلیک از پودر مخصوص به همراه مایع لیکوئید استفاده می شود و با استفاده از قلمو روی بستر ناخن طبیعی یا کاشته شده قرار می گیرد. طراحی ناخن با استفاده از مواد آکریلیک بسیار مقاوم و چشم نواز است. همچنین با استفاده از آن می توان مدل های متنوعی را در طراحی ناخن خلق کرد. در ادامه چند ایده از طراحی ناخن جدید به شما معرفی خواهیم کرد.

طراحی ناخن جدید پاستلی

تن های پاستلی از جمله محبوب ترین رنگ ها برای طراحی ناخن به ویژه در فصل بهار و تابستان هستند. طراحی ناخن جدید پاستلی اغلب متناسب با انواع سلایق و شکل ظاهری ناخن ها است. علاوه بر این، به راحتی با هم ترکیب می شوند و نمای فوق العاده زیبایی را پدید می آورند. به طور مثال شما می توانید تمام ناخن های خود را به رنگ صورتی پاستلی کنید. یا می توانید از ترکیب انواع رنگ های آبی، صورتی، زرد، سبز و نارنجی پاستلی در کنار هم و روی هر ناخن به کار ببرید. در هر صورت یک روش عالی برای طراحی ناخن استفاده از رنگ های پاستلی است.

طراحی ناخن جدید با برچسب

اگر اهل تنوع هستید، می توانید از طراحی ناخن جدید همراه با انواع استیکرها یا برچسب ها استفاده نمایید. استیکرها می توانند بیان کننده علایق شما باشند. برای این کار ابتدا باید لاک پایه را روی بستر ناخن ها بزنید و پس از خشک شدن، استیکر مورد نظرتان را بچسبانید. در نهایت نیز یک لایه برق ناخن روی آنها بکشید تا ماندگاری شان افزایش یابد.

طراحی ناخن جدید با طرح برجسته

طرح برجسته یکی از دیزاین های فوق العاده جذاب برای طراحی ناخن است. این کار جلوه خاص و چشم نوازی را به ناخن ها می دهد. برای این طرح نیز ابتدا باید لاک پایه ناخن را بزنید. پس از خشک شدن باید طراحی ناخن برجسته را انجام دهید. معمولا برای طراحی ناخن برجسته از مواد کاشت ناخن استفاده می شود. مواد را با لیکوئید ترکیب کرده و روی ناخن قرار می دهند. سپس با استفاده از قلمو و ابزارهای مخصوص مانیکور به آن شکل می دهند. با استفاده از این تکنیک می توان طرح برجسته گل، قلب و ... را خلق کرد.

طراحی ناخن جدید با ورق طلا

یکی از دیزاین های ناخن که اخیرا بسیار ترند شده و جلوه شیک دارد، ورق طلا است. برای این کار باید ابتدا لاک پایه مورد نظرتان را به کار ببرید. سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که ورق طلا روی آنها نمای بهتری داشته باشند. بهترین گزینه ها صورتی روشن یا هلویی هستند. سپس از خلال دندان برای اضافه کردن ورق طلا به طراحی خود استفاده کنید. پس از این که ورق طلا را روی محل مورد نظر از ناخن ها قرار دادید، روی آن را با تاپ کوت یا برق ناخن بپوشانید تا دوام آن دو چندان شود.

طراحی ناخن جدید با خطوط هنری

اگر اهل هنر و طراحی باشید، از طراحی ناخن با خطوط و اشکال مختلف استقبال خواهید کرد. شما بسته به سلیقه و سطح مهارت خود می توانید از طرح های مختلف به کار ببرید. امروزه اشکال چهره بسیار ترند شده اند که می توانید از آنها روی ناخن های خود استفاده کنید. بهتر است پایه ناخن ها را به رنگ روشن بزنید تا طراحی تیره شما جلوه خوبی داشته باشد.

طراحی ناخن جدید با اکسسوری

اگر می خواهید کمی درخشش و جلوه به ناخن هایتان اضافه کنید، چرا این کار را با اکسسوری ها انجام نمی دهید؟ طرح ها و رنگ های متنوعی برای انتخاب اکسسوری ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به انواع سنگ ها و نگین های رنگی اشاره کرد. دیزاین ناخن با اکسسوری در کنار انگشترهای زیبا و متنوع جلوه بسیار شکیل و زیبایی را خلق خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد