ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین آبرسان مو

امروزه انواع روغن ها، محصولات فر کننده و اسپری های شاداب کننده مو در بازار موجود است؛ اما آیا همه این محصولات بدون داشتن مواد مرطوب کننده و مغذی کامل هستند؟ معمولا محصولات مراقبت از مو که حاوی مرطوب کننده و نرم کننده باشند، بهترین گزینه هستند و استفاده از آنها باعث آبرسانی و محافظت از موها در برابر وزش شدید باد، استفاده بیش از حد از انواع محصولات شوینده و حوله های زبر و خشن می شود. شما با به کار بردن بهترین آبرسان مو می توانید از آسیب رسیدن به بافت مو جلوگیری کنید.

استفاده بی رویه از مواد رنگ مو و دکلره نیز عامل دیگری برای خشکی و شکنندگی موها هستند. رنگ مو حاوی مقادیر زیادی آمونیاک است که مصرف بیش از حد آن منجر به خشک شدن موها می شود. موهای خشک اغلب وز نشان داده می شوند و زودتر دچار موخوره می شوند. یکی از راهکارهای جلوگیری از خشکی و وز شدن موها استفاده از آبرسان مو است.

استفاده از اتو مو و سشوار نیز یکی دیگر از عوامل اصلی آسیب به بافت مو محسوب می شوند. گرما می تواند رطوبت داخل بافت مو را تبخیر کند و تعادل چربی طبیعی سطح موها را به هم بزند. از این رو از آبرسان مو برای جلوگیری از تبخیر رطوبت موها و همچنین بازگرداندن آب از دست رفته استفاده می شود.

برای محافظت بیشتر از موها در برابر وسایل حرارتی مانند اتو مو، سشوار و بابلیس می توان از انواع کرم های مغذی کننده نیز در کنار آبرسان مو به کار برد. کرم مغذی کننده که به نام کرم مو در بازار موجود هستند، مانند یک لایه روی سطح مو قرار گرفته و از تبخیر آب موجود در آب جلوگیری می کند. همچنین بافت مو را نرم و لطیف و از گره خوردن آن نیز جلوگیری می کند.

در ادامه با بهترین آبرسان مو آشنا خواهید شد:

۱. آبرسان مو ترکیب شیر و جو دو سر گارنیر

در این محصول از انواع مواد طبیعی مغذی کننده برای موها استفاده شده که از جمله آنها می توان به شیر، جو دو سر و آلوئه ورا اشاره کرد. آبرسان مو برند گارنیر را باید روی موها مرطوب بعد از حمام کردن استفاده کنید. این کار باعث می شود بدون هیچ زحمتی موهای مرطوب خود را شانه بزنید و از شر گره موها خلاص شوید.

۲. آبرسان مو برند پنتن

پنتن یکی دیگر از برندهای شناخته شده حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد که تاکنون محصولات موثر بسیار را روانه بازار کرده است. آبرسان مو پنتن حاوی پپتیدهای غلیظ است که استفاده از آن باعث می شود موهای خشک و آسیب دیده به خوبی درمان شوند. اگر موهای شما هم بر اثر استفاده از آب داغ یا رنگ مو بسیار خشک و شکننده شده است، از مصرف این محصول غافل نشوید.

۳. آبرسان مو شیرنارگیل هربال اسنس

برند هربال اسنس به طور تخصصی روی سلامت مو کار می کند. این آبرسان مو حاوی انواع روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل و آلوئه ورا است که داخل بافت مو را هیدراته می کند تا سالم و شاداب به نظر برسند. این آبرسان به صورت نرم کننده به بازار عرضه می شود.

۴. آبرسان مو روغن آرگان برند موروکان

این آبرسان مو به صورت یک سرم سبک در دسترس قرار می گیرد که حاوی روغن آرگان بوده و موها را تقویت و سالم می کند. آبرسان مو روغن آرگان برند موروکان را باید روی موهای خیس اسپری کرد و پس از چند بار استفاده شاهد بافت نرم و ابریشمی موها بود.

۵. کرم مرطوب کننده سبک سوپر شاین برند اوریب

این کرم مرطوب کننده حاوی انواع پروتئین ها و ویتامین های موثر برای سلامت مو است. مقدار کمی از این محصول می تواند بافت موهای شما را لطیف و ابریشمی کند. علاوه بر این، حاوی رایحه بسیار دلپذیری نیز است که موهای شما را خوشبو می کند. از این محصول می توان به عنوان نرم کننده و همچنین آبرسان موهای خشک و ضعیف استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد