ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین عطر مردانه

عطر همواره سلاحی موثر برای جذب افراد است که باعث افزایش احساس رضایت در خود و دیگران نیز می‌شود. عطر‌ها اگر معجزه‌گر نباشند، بی‌تاثیر هم نیستند و به خوبی جایگاه خود را در معرفی شخصیت افراد و نوع استایل آن‌ها نشان می‌دهند. هرچقدر هم خوش پوش و در انتخاب لباس با سلیقه باشید باز هم به عطری نیاز دارید تا دلپذیرتر جلوه کنید.

انتخاب عطر سلیقه‌ای است. اما اگر بدنبال لیست بهترین عطر مردانه هستید که در دنیا به عنوان بهترین شناخته می‌شوند و رایحه‌ای دوست داشتنی دارند، با ما همراه باشید.

عطر آکوا دی جیو آرمانی

این عطر رایحه‌ای هوس‌انگیز، تمیز، کاملا گیرا و البته ماندگار دارد. با استفاده از این عطر احساس حضور در یک شهر ساحلی زیبا در ایتالیا را خواهید داشت. با استشمام این عطر بوی مدیترانه را احساس می‌کنید و دوست دارید آن را به همه هدیه بدهید. این ادکلن یکی از محصولات با قیمت مناسب و البته طلای ادکلن‌های ارزان باکیفیت شناخته می‌شود. نت‌های موجود در عطر آکوا دی جیو: پرتقال، آهک، نارنگی ماندارین، یاس، ترنج، لیمو و نرولی.

عطر  تام فورد نویر اکستریم

اگر به عطرهای افراطی و رمانتیک مردانه علاقه دارید، تام فورد نوآر انتخاب ایده‌آل شماست. در ترکیب نت‌های بی‌نظیر این عطر باید به نت‌های دلپذیری همچون: نرولی، ماندارین، زعفران، جوز هندی، هل، شکوفه پرتقال، وانیل و چوب صندل اشاره کرد. با قرار گرفتن تمام این ترکیبات کنار هم شما عطری کاملا تیره و گیرا خواهید داشت. که که در لیست بهترین عطر مردانه قرار دارد. با این عطر بوی چوب و کهربا می‌گیرید و جذابیتتان بیشتر می‌شود. نت‌های موجود در ادکلن تام فورد نوآر: ماندارین، نرولی، زعفران، جوز هندی، هل، شکوفه پرتقال، چوب صندل و وانیل.

عطر ژان پل گولیته

سومین عطری که می‌توان به هر مردی استفاده از آن را توصیه کرد بی‌شک ژان پل گولیته است. این ادکلن علاوه‌بر رایحه متفاوت بیشتر بخاطر بسته بندی منحصربفردش شناخته شده است. این عطر به مرد داخل قوطی معروف است. رایحه‌ای چند لایه بسیار مقاوم دارد و از نت‌های گیاهی ساخته شده است. این عطر در ابتدا بسیار تند و تیز است اما کم کم به علت چند لایه بودن جای نت‌ها باهم عوض می‌شود و عطری بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. نت‌های موجود در عطر ژان پل گولیته : درمنه، نعناع، هل و ترنج.

عطر مستر باربری

این ادو پرفیوم الهام گرفته از باربری مشکی است. رایحه‌ای کاملا کلاسیک و ماندگار دارد و هرگز استفاده از آن تکراری نمی‌شود. استفاده از این عطر گرم باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. اگر به رایحه‌های تازه علاقمند هستید مستر باربری انتخابی ایده‌آل برای مردان خواهد بود. نت‌های موجود در عطر مستر باربری : گریپ فروت، ترخون، هل و دارچین.

عطر بوتگا ونتا پور هوم

این عطر یکی از اولین‌ها و لوکس‌ترین عطرهایی است که Bottega Veneta ساخته است. درضمن باید گفت که این عطر یکی از خوشبوترین عطرهای موجود در دنیا نیز شناخته شده است. رایحه‌ای ماجراجویانه دارد و بسیار فریبنده است. جزء عطرهای مردانه خنگ و تلخ به حساب می‌آید. نت‌های موجود در عطر بوتگا ونتا پور هوم : هل و برگ سرو.

عطر  والنتینو  یومو Uomo  

اگر از دیگر محصولات ولنتینو استفاده کرده باشید این عطر نیز مورد علاقه شما خواهد بود. یومو یا اومو رایحه‌ای واقعا ماندگار و کلاسیک دارد و انتخاب اول افراد با استایل رسمی است. اگر یک شخصیت آرام اما اشراف گرایانه مدرن دارید این عطر مناسب شماست و در لیست بهترین عطر مردانه دنیا قرار دارد. نت‌های اصلی این عطر شامل ترنج، چرم، سرو است. پس از نت‌های پایه از این عطر رایحه‌های قهوه، شکلات و فندق به مشام میرسد.

عطر کالوین کلاین مدل CK One

عطری مردانه که با نگاه کردن به بطری آن هم می‌توان بوی آن را تشخیص داد. درپوش آن را که باز کنید با رایحه‌ای خامه‌ای احاطه می‌شوید.  نرم و خالص است و تمی کلاسیک دارد و حتی مورد علاقه بانوان هم هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد