ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین نوع کاندوم خاردار

کاندوم یکی از پرمصرف ترین وسایل جنسی است که به منظور جلوگیری از بارداری و همچنین ابتلا به بیماری های مقاربتی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از کاندوم در بازار ایران و جهان موجود است که یکی از آنها کاندوم خاردار می باشد. کاندوم خاردار اغلب برای مردانی به کار می رود که توانایی به لذت رساندن شریک جنسی خود را ندارند. در واقع، استفاده از کاندوم خاردار جهت تحریک بیشتر بانوان و به اوج لذت رساندن آنها به کار می رود.

کاندوم خاردار از شیارها یا شاخک هایی تشکیل شده که استفاده از آنها باعث تحریک بیشتر ناحیه کلیتوریس و همچنین نقطه جی بانوان می شود. سطح مقطع کم در کاندوم های خاردار باعث شده تا آقایان نیز از لذت جنسی کافی برخوردار شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین نوع کاندوم خاردار را به شما معرفی کنیم.

بهترین نوع کاندوم خاردار کدکس

برند کدکس اقدام به تولید و عرضه انواع مختلفی از کاندوم های خاردار را کرده است. یکی از بارزترین انواع کاندوم های خاردار این برند، مدل Big Dots است که خارهایی بزرگ تر از حد معمول داشته و باعث تحریک پذیری بیشتر می شود. این محصول حاوی مواد روان کننده بیشتری نسبت به کاندوم های معمولی است و با خارهای بسیار درشتی که دارد، می تواند تجربه خوبی را به ارمغان بیاورد.

نوع دیگری از کاندوم خاردار کدکس وجود دارد که حاوی عصاره جینسینگ یا زنجبیل بوده که با تحریک پذیری بالا همراه است. همچنین حاوی ماده بنزوکائین می باشد که مصرف آن انزال را به تعویق می اندازد. از این رو می توان گفت که کاندوم خاردار جینسینگ کدکس هم برای خانم ها و هم برای آقایان مفید واقع می شود.

برند کدکس یک نوع کاندوم خاردار دیگر تحت عنوان ماتادور را روانه بازار کرده که از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی ساخته شده است. مصرف این محصول به افرادی که به کاندوم های با لاتکس مصنوعی حساسیت دارند، بسیار توصیه می شود. کاندوم خاردار کدکس مدل ماتادور از قابلیت ارتجاعی خوبی برخوردار است و خیال شما را از بابت یک رابطه جنسی ایمن راحت می سازد. علاوه بر این، سه لایه بوده و به راحتی پاره نمی شود.

بهترین نوع کاندوم خاردار کاپوت

برند کاپوت یکی دیگر از تولیدکنندگان کاندوم خاردار است که جهت سهولت در ارگاسم زنان طراحی شده است. در واقع مصرف این محصول بیشتر نقاط حساس بانوان را تحت تاثیر قرار می دهد و انزال را راحت تر فراهم می سازد. خارها و شیارهای کاندوم کاپوت به گونه ای طراحی شده است که به راحتی نقطه جی واژن را حساس کرده و تحریک پذیری را فراهم می کند.

در کاندوم خاردار برند کاپوت از ماده بنزوکائین یا همان تاخیری نیز استفاده شده است تا مشکل زودانزالی آقایان نیز برطرف شود. از این رو با طولانی تر شدن مدت زمان رابطه جنسی، اوج لذت جنسی را فراهم می سازد. این محصول حاوی مواد روان کننده یا لوبریکانت نیز می باشد که تاثیر فوق العاده ای در افزایش میل و لذت جنسی خواهد داشت.

نوعی دیگر از کاندوم خاردار برند کاپوت در بازار موجود است که به سوپر دات معروف می باشد. خارهای این محصول درشت تر بوده و لذت بیشتری را حین رابطه جنسی فراهم می کند. علاوه بر این، جنس آن بسیار نازک است و احساس فوق العاده ای را هنگام برقراری رابطه جنسی میسر می سازد. برای سهولت در برقراری رابطه جنسی، مقدار زیادی روان کننده ضد حساسیت در داخل و خارج کاندوم تعبیه شده است. همچنین، عطر فوق العاده کاندوم سوپر دات برند کاپوت باعث شده تا زوجین از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرند.

بهترین نوع کاندوم خاردار ایکس دریم

ایکس دریم مدل لارگو یکی دیگر از بهترین نوع کاندوم خاردار است که ساخت ایران می باشد. این محصول برای سایز آلت تناسلی نسبتا بزرگ طراحی شده است و با خارهای بسیاری که دارد، در ارگاسم بانوان موثر واقع می شود. همچنین، دارای انعطاف پذیری خوبی است و یک رابطه جنسی ایمن را میسر می سازد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد