ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

پماد ترمیم زخم

همه ما با مشکلات پوستی اعم از زخم، سوختگی، ترک خوردگی، خشکی و آفتاب سوختگی مواجه شده ایم. برای درمان این عارضه ها، یک سری پماد در بازار موجود است که هر یک برای کاهش درد و انواع زخم و مشکلات پوستی به کار می روند. این پمادها حاوی ترکیبات و موادی هستند که به ترمیم زخم و سایر عارضه های پوستی کمک شایانی می کنند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع پماد ترمیم زخم آشنا کنیم.

برای استفاده از پماد ترمیم زخم، ابتدا باید نوع عارضه پوستی را بشناسیم. برخی افراد ممکن است پس از لیزر کردن با عوارضی همچون التهاب، خارش و ترک پوستی مواجه شوند. برخی دیگر از افراد نیز ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب، سوختگی هایی را تجربه کنند. برخی دیگر ممکن است حین آشپزی با سوختگی جزئی در ناحیه دست یا سایر اندام های بدن خود مواجه شوند. در هر یک از این موارد باید از یک محصول درمانی مناسب استفاده کرد.

پمادهای مختلف از برندهای ایرانی در بازار موجود هستند که کارایی مفیدی در درمان انواع زخم دارند. از جمله این محصولات مراقبت از پوست می توان به برندهای دکتر ژیلا، سی گل، سینره و ... اشاره کرد. استفاده از این محصولات اثربخشی بسیار خوبی را در ترمیم پوست آسیب دیده خواهد داشت. در تولید برخی محصولات مانند سینره و سی گل از انواع ویتامین، عصاره طبیعی گیاهان و مواد ارگانیک استفاده شده است که مصرف آنها التبام بخشی بالایی را به دنبال خواهد داشت.

این برندهای پماد ترمیم زخم به دلیل ترکیبات قوی و خواص موثری که دارند، بهترین گزینه برای ترمیم جای زخم و همچنین انواع جراحات و سوختگی ها دارند. علاوه بر پماد، محصولات ژل ترمیم کننده نیز در بازار موجود است که کارایی بسیار خوبی در ترمیم سوختگی های جزئی دارند. به طور مثال، ژل سی گل دارای تاثیرات فوق العاده در درمان سوختگی و همچنین ترمیم پوست است.

محصولات مراقبت از پوست نه تنها خاصیت درمانی دارند، بلکه با تامین آب از دست رفته منجر به آبرسانی بیشتر و جوانسازی نیز می شوند. به طور مثال کرم ترمیم کننده پوست نوزادان از برند فرانسوی اوریاژ، قابلیت درمان و همچنین رطوبت کنندگی پوست را برخوردار است. کرم ترمیم کننده پوست از برند ژنوبایوتیک نیز یک محصول قوی و تاثیربخش در بازار است که مصرف آن نتایج قابل قبولی را به همراه خواهد داشت.

پماد ترمیم زخم مرغوب باید علاوه بر خاصیت درمان کردن پوست، از قابلیت های ضد عفونی کننده و جلوگیری از بروز عفونت نیز برخوردار باشد. برای این منظور می توان از پماد ترمیم زخم برند اون استفاده کرد. این محصول با ترکیبات قوی و موثری که دارد، یکی از محبوب ترین کرم های موجود در بازار می باشد. استفاده از پماد اون منجر به تسکین زخم، بازسازی پوست و همچنین جلوگیری از بروز عفونت و آثار ناشی از زخم می شود. این محصول ضد آلرژی بوده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی خطرناک مانند پارابن است.

یکی دیگر از برندهای خارجی پماد ترمیم زخم، برند الاستوپلاست است. سرعت درمان زخم با استفاده از این محصول، دو برابر سریع تر از سایر محصولات موجود در بازار خواهد بود. علاوه بر این، خطر ایجاد جای زخم را کاهش می دهد و پوست را به طور کامل ترمیم می کند. این محصول به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و مضر، قابلیت مصرف برای نوزادان را نیز دارد. همچنین، فاقد مواد نگهدارنده، مواد مشتق شده از حیوانات و عطر و رنگ است.

از پماد ترمیم زخم برند الاستوپلاست می توان جهت تسریع درمان زخم های جزئی مانند بریدگی، خراش و همچنین سوختگی های درجه سه استفاده کرد. این محصول را می توان در هر مرحله از روند بهبود پوست روی زخم های باز و پوست آسیب دیده به کار برد. به شرط این که زخم باز شما فاقد هر گونه چرک یا ترشحات و خونریزی باشد. استفاده از این پماد ضمن جلوگیری از خشکی ناحیه زخم، سرعت درمان آن را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد