ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

روش تشخیص اصل بودن ادکلن

خرید عطر تقلبی نه تنها می تواند احساس ناراحتی و کلاهبرداری را در شما ایجاد کند، بلکه مصرف آن برای سلامتی شما نیز مضر است. خوشبختانه راهکارهای زیادی برای تشخیص اصل بودن ادکلن وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

۱. بررسی بسته بندی برای تشخیص اصل بودن ادکلن

عطرهای معتبر معمولا سلفون کاملا ضخیمی دارند و بدون نقص تا می خورند تا بتوانند محکم به جعبه بچسبند. به همین دلیل می توان گفت که سلفون پیچیده شده نامناسب، علامت گویایی برای ادکلن های تقلبی است. اگر بسته بندی پلاستیکی روی جعبه عطر به روش ناخوشایندی مهر و موم شده باشد یعنی درز آن بیش از ۵ میلی متر باشد، ناهموار یا چسب اضافی روی آن باشد، یعنی ادکلن شما اصل نیست. بسته بندی ادکلن های اورجینال همیشه دارای درز های بی عیب و نقص و بسته بندی شکیل است.

بسته بندی ادکلن اصل از مقوای باکیفیت ساخته شده و به گونه ای طراحی شده تا از بطری در برابر آسیب های محافظت کند. به همین دلیل اغلب درون جعبه ساختار خاصی وجود دارد که بطری عطر را در جای خود محکم نگه می دارد. مقوای درون بسته عطر باید سفید و نباید سفید مایل به خاکستری باشد.

۲. توجه به علامت و نوشته های برای تشخیص اصل بودن ادکلن

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل بودن ادکلن این است که به علامت ها و نوشته های روی بسته بندی دقت کنید. معمولا یک دایره حاوی دو فلش روی بسته بندی درج می شود. فلش به سمت راست همیشه به رنگ تیره و فلش سمت چپ معمولا به رنگ طلایی است. علاوه بر این، نوشته ها باید ظاهر یکدست و خوانا داشته باشند.

۳. توجه به طراحی شیشه برای تشخیص اصل بودن ادکلن

با نگاهی به قفسه های فروشگاه های عطر می توانید انواع مختلف ادکلن ها با شیشه های مختلف را مشاهده کرد. برخی از این شیشه ها دارای ظاهر کاملا ناخوشایندی هستند و کیفیت آنها بسیار پایین است. برای این که بتوانید شیشه ادکلن اصل را از تقلبی تشخیص دهید، می توانید تصاویر آنها را در وب سایت و فروشگاه های معتبر مشاهده کنید تا تشخیص اصل و فرع آن راحت تر صورت بگیرد.

۴. مشاهده رنگ عطر برای تشخیص اصل بودن ادکلن

برندهای معروف معمولا از رنگ های زیادی در محصولات خود استفاده نمی کنند. به همین دلیل می توان گفت که رنگ ادکلن های اصل معمولا کمرنگ است. رنگ های تیره یا پررنگ نشان دهنده شیمیایی و تقلبی بودن ادکلن است.

۵. توجه به درب شیشه برای تشخیص اصل بودن ادکلن

درب شیشه عطر باید کاملا متقارن باشد و به خوبی روی محصول قرار بگیرد. البته مگر این که خلاقیت طراحی آن به گونه ای باشد تا درب به خوبی روی محصول قرار نگیرد. برای تشخیص این نکته می توانید تصاویر سایت های معتبر را الگوی خود قرار دهید.

۶. توجه به شماره سریال برای تشخیص اصل بودن ادکلن

شماره سریال هر ادکلن در قسمت پایین بطری حک می شود. این شماره نباید روی شیشه چسبانده شود. همچنین، شماره سریال روی بطری باید با شماره سریال روی جعبه مطابقت داشته باشند. شماره سریال باید روی جعبه چاپ شده باشد.

۷. توجه به کیفیت بطری برای تشخیص اصل بودن ادکلن

یکی از روش های تشخیص اصل بودن ادکلن این است که به بطری آن دقت کنید. یک عطر معتبر دارای یک بطری باکیفیت و سطح صاف و صیقلی است. شیشه های ادکلن تقلبی معمولا دارای منحنی هستند و کیفیت خوبی ندارند. رنگ آنها کدر است و محتویات داخل آن تار دیده می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد