ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

خوشبوترین عطر زنانه

بعنوان یک خانم، بهترین چیزی که می‌تواند ظاهرتان را تکمیل کند یک عطر خوشبو و درجه یک خواهد بود. اما باید درمورد اینکه این عطر با روحیه شما سازگاری دارد یا خیر، تصمیمی درست بگیرید. درباره عطرهای زنانه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. آن‌ها می‌توانند جسارت، ظرافت، ملایمت و حتی ترس و لذت بخش بودن را با رایحه‌های خود نشان دهند و معرف شما باشند.

عطرها این قدرت را دارند که چه بعنوان هدیه و چه بعنوان مصرف شخصی برای خانم‌ها خاطرات را حفظ و به همان صورت که اتفاق افتادند تداعی کنند. امروز با راهنمایی ما می‌توانید بدون عجله در خرید عطر یک انتخاب خوب و بدون پشیمانی انجام دهید:

عطر Jimmy Choo Signature

ترکیبی فوق العاده و تکرار نشدنی از نت‌هایی غیرمنتظره. این عطر از ترکیب نت‌ها قوی و بی‌نظیر شامل کارامل تافی و ارکیده بدست آمده و تنها با یک اسپری می‌تواند تا مدت‌ها قدرت و اغوا کنندگی زیادی به مصرف کننده خود ببخشد.

این محصول، یک عطر جذاب و کاملا نشاط آور بوده و سزاوار لقب خوشبوترین عطر زنانه است. با نت‌های سبز و سرحالی که دارد رمانتیک و اغوا کننده بنظر می‌رسد در عین حال که نشاط آور است. بنابراین اگر دوست دارید همزمان عرفانی، جذاب و پرتحرک بنظر برسید حتما از Jimmy Choo Signature استفاده کنید.

در نهایت این عطر با نت‌های شهد نارنگی و گلابی شیرینی متضادی به این عطر می‌دهد که باید منتظرش باشید.

عطر Tom Ford Black Orchid

اگر دوست دارید به دوره و دنیای درام قدیمی و هالیوود برگردید که استفاده از رژ لب قرمز و پارچه مخمل در آن ترند بود این عطر را انتخاب کنید. نت‌های مورد استفاده در این عطر لوکس بی‌نظیر ترافل سیاه، ارکیده و ترنج هستند. بطری زیبا و لوکس آن را که ببینید شباهت زیادی به تام تام قدیمی و خاطره انگیز دارد. نت تیره ارکیده سیاه چیزیست که باعث می‌شود این عطر از دیگر عطرها جدا شود.

دیگر نت‌هایی که در این عطر استفاده شده: آلو، پاچولی و وانیل که در عین اصالت رایحه‌ای سرزنده به آن می‌دهند. پس از این بوها رایحه‌های دیگری همچون شکلات تلخ، عنبر و گل حنا را احساس خواهید کرد. بصورت کلی اگر این عطر انتخاب شماست می‌توانید آن را برای یک عمر نگهدارید چون رایحه‌ای ماندگار دارد.

عطر Jo Malone Velvet Rose & Oud Cologne Intense

این یک عطر بسیار پر زرق و برق، ظریف و پیچیده است. با رایحه‌هایی از نت‌های گل رز مخملی و عود چوبی شروع می‌شود. این عطر رایحه‌ای بسیار عمیق دارد، شیرین است و در عین حال که شما را قدرتمند نشان می‌دهد با استفاده از آن ساده و دلنشین هم بنظر می‌رسید.

عطر Tom Ford Vanille Fatale

·        بهترین عطری که می‌توانید هدیه بدهید.

یک بطری پر از نیروی طبیعی. این محصول محتویاتش و ظاهرش زیباست. اگر تندی و شیرینی را با هم میپسندید این عطر دلخواه شما خواهد بود. ترکیبی از بالزامیک، وانیل تند، گشنیز و زعفران. پس از اینها نت‌های دیگری همچون وانیل ماداگاسکان و جو برشته شده آفریقایی را احساس خواهید کرد، در نهایت به بوی چوب ماهون میرسید که ساعت‌ها برجای میماند.

عطر Diptyque Eau Capitale

·        بهترین عطر زنانه کلاسیک.

با استفاده از این عطر احساس می‌کنید در پاریس قدم میزنید. حاوی رایحه عمیقی از گل رز نرم و پچولی است. کلیتی جوان، شیرین و تقریبا لطیف اما پرشور دارد. نت‌هایی که در این عطر احساس می‌کنید ترکیب ترنج، دانه‌های فلفل دلمه‌ای، گل رز، یلانگ یلانگ و دارچین است.

عطر Calvin Klein Euphoria

·        بهترین عطر زنانه به نظر آقایان.

این عطر رایحه گرمی دارد که جنس مخالف را جذب می‌کند. با استفاده از آن اعتماد بنفستان بیشتر می‌شود. این عطر پر از نت‌های میوه‌ای و جذاب و گلهایی اغوا کننده است. از این عطر نت‌های انار، خرمالو آبدار، کهربا، بنفشه سیاه و چوب ماهون را دریافت می‌کنید. بصورت کلی شما را سرخوش، زیبا، اصیل و صمیمی معرفی می‌کند.

عطر Vera Wang Princess

·        عطر زنانه با بالاترین امتیاز.

یک عطر خوشمزه می‌خواهید؟ Vera Wang Princess انتخاب مناسب شماست. با نت‌های زردآلو، پرتقال ماندارین، نیلوفر آبی، شکلات تلخ و توبرز این عطر تقریبا چیزی شبیه خوراکی می‌شود. با اسپری کردنش ابتدا با نت‌های نرم و ملایم میوه‌ای از شما پذیرایی می‌کند. در ادامه رایحه‌ای تیره دارد که باعث می‌شود از دیگر عطرهای لطیف جدا شود و جذاب‌تر بنظر برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد