ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

کاندوم خاردار چیست ؟

کاندوم‌های مردانه و زنانه از جمله ابزارهای کاربردی هستند که زمان برقراری رابطه جنسی توسط مردان و زنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در گذشته کاندوم‌ها تنها مختص به مردان تولید و عرضه می‌شدند اما رفته رفته دلیل و هدف استفاده از این محصولات بیشتر شد و در برخی از موارد کاربردهای متفاوتی پیدا کردند و از هم تمیز داده شدند.

حال می‌توان محصول کاندوم را در انواع متفاوت تاخیری، طعم‌دار، خاردار و حتی زنانه ( مخصوص استفاده در واژن) تهیه کرد. کاندوم خاردار یکی از انواع محبوب محصول کاندوم بشمار می‌رود و بخاطر تاثیر در افزایش میل جنسی و لذت جنسی در زن و مرد انتخاب بسیاری از افراد است. این محصول بویژه برای مردانی که قدرت تحریک شریک جنسی خود را ندارند می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

کاندوم خاردار :

ابتدا کمی اطلاعات بگیریم که کاندوم خاردار چیست ؟ این محصول یکی از انواع کاندوم‌های شکل‌دار بشمار می‌رود. کاندوم خاردار با داشتن عاج‌های گرد یا قله‌ای جهت افزایش لذت جنسی در زنان تهیه و مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاندوم‌های خاردار بسته به نوع مواد و طرح آن طبقه بندی می‌شوند. برخی از کاندوم های خاردار تراکم خار بیشتری دارند و برخی تراکم کمتری. در بعضی از محصول کاندوم خاردار عاج‌ها تنها بخشی از محصول را جهت تحریک نقطه مشخصی از دستگاه تناسلی زنانه پوشش می‌دهند.

محصول دیگر کاندوم خاردار حاوی خارهای داخلی است و یا بصورت همزمان دارای عاج‌های داخلی و خارجی است و این محصول برای افرادی مناسب است که قصد تحریک و رسیدن به نقطه اوج همزمان را دارند.

کاندوم خاردار حاوی مواد روان کننده:

این محصول یکی از انواع کاندوم‌های همه کاره بشمار می‌رود و می‌تواند انتخابی ایدآل برای افرادی باشد که علاوه‌بر افزایش لذت جنسی حین مقاربت افزایش مدت زمان تماس جنسی را نیز انتظار دارند. این محصول حاوی روان کننده‌های بی‌حسی هستند که خود دو نوع دارند.

ممکن است روان کننده تنها در داخل کاندوم بکار رفته باشد و یا در هر دو سوی محصول که بی‌حسی موضعی در هر دو نفر را منجرب می‌شود. این روان کننده حاوی لیدوکائین است.

استفاده از کاندوم خاردار برای چه کسانی مفید خواهد بود؟

·        افرادی که قادر به تحریک جنسی بیشتر همسر خود نیستند.

·        درصورتیکه دهانه واژن بازتر از حد طبیعی باشد و تحریک خیلی راحت انجام نگیرد.

·        درصورتی که شریک جنسی زایمان‌های پشت سرهم تجربه کرده باشد.

آیا مصرف کاندوم خاردار عوارضی به همراه دارد؟

در اغلب موارد در صورتی که این محصول در دفعات معقول مورد استفاده قرار بگیرد مشکلی بروز نمی‌کند و استفاده از آن نیز عیبی ندارد اما با استفاده از بیش از حد کاندوم از نوع خاردار ممکن است مشکلاتی در دراز مدت بروز کند که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بروز عفونت:

کاندوم خاردار علاوه‌بر اینکه می‌تواند با داشتن خارهای با تراکم بالا یا پایین لذت آمیزش را از بانوان افزایش دهد اما از سویی ممکن است سبب ایجاد زخم در کانال واژن شوند و زمینه را برای رشد قارچ‌ها و انواع عفونت‌های زنانه و مقاربتی فراهم کنند.

واژن یکی از مسیرهای بدن بانوان جهت انتقال سریع و رشد باکتری‌ها و عفونت‌هاست بنابراین با جراحت وارد کردن به واژن ممکن است درگیر عوارض شدیدی شوید و درمان به سادگی صورت نپذیرد. به همین علت مصرف این محصول بویژه در زوج‌های جوان با قدرت تحریک پذیری طبیعی چندان توصیه نمی‌شود.

کم شدن لذت جنسی:

دیواره واژن سطح صافی ندارد و در اثر مقاربت جنسی زن به دلیل در تماس بودن دیواره واژن با آلت تناسلی مردانه لذت نزدیکی را تجربه می‌کند، اما در صورتیکه برای افزایش لذت مقاربت از کاندوم خاردار به دفعات استفاده شود این سطح از حالت طبیعی خود خارج شده و لطافت و تحریک پذیری خود را از دست می‌دهد.

ایجاد حساسیت پوستی:

همانطور که گفتیم برخی از کاندوم ها حاوی مواد روان کننده و تاخیری هستند که در صورت تماس با بدن ممکن است ایجاد حساسیت پوستی کنند. بنابراین درصورت بروز التهاب و واکنش آلرژیک نسبت به مصرف کاندوم‌های خاردار حاوی روان کننده تاخیری از مصرف آن جدا خودداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد