ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

کوشن چیست ؟

کرم پودر یکی از پرکاربردترین انواع لوازم آرایشی در بین خانم های سراسر جهان است. با گسترش دنیای مد و زیبایی، مدل های مختلفی از کرم پودر روانه بازار شدند. از جمله این محصولات پیشرفته می توان به انواع پنکک، فوندیشن، موس کرم و ... اشاره کرد. نوع دیگری از کرم پودر که اخیرا به بازار عرضه شده است، کوشن نام دارد. در ادامه قصد داریم به مبحث کوشن چیست بپردازیم.

کوشن نوعی پنکک مایع است که استفاده از آن به وسیله پد آرایشی امکان پذیر می شود. کوشن معمولا حاوی انواع کرم بی بی و سی سی نیز می باشد. در واقع کوشن را می توان به تنهایی یا به عنوان زیرسازی آرایشی مورد استفاده قرار داد. کوشن ها خاصیت اصلاح رنگ پوست را دارند. از آنها می توان جهت پوشانندگی هر چه بهتر جوش و آکنه، جای زخم، ناهمواری های پوستی و ... استفاده کرد.

علاوه بر این، کوشن معمولا حاوی پرایمر و ضد آفتاب نیز است. شما با خرید کوشن می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید. به این صورت که با خرید کوشن دیگر نیازی به خرید پرایمر، ضد آفتاب، کرم تصحیح رنگ یا کانسیلر و کرم پودر نخواهید داشت. علاوه بر این، نیازی نیست برای مصرف هر یک از این کرم ها به طور جداگانه زمان بگذارید.

نحوه استفاده از کوشن نیز بسیار ساده است. کافیست یک پد آرایشی کوچک را آغشته به مقداری محصول کنید و به صورت ضربه ای روی تمام نقاط نواحی صورت به کار ببرید. برای این که کوشن پوشش بیشتری را روی صورت ایجاد کند می توانید این کار را یک بار دیگر نیز تکرار نمایید. سپس با استفاده از یک براش آرایشی تمیز اقدام به یکدست و فید کردن کوشن روی پوست خود کنید. در مراحل بعد می توانید آرایش چشم و لب تان را تکمیل کرده و رژگونه بزنید.

همانند کرم پودر، کوشن نیز از رنگ های مختلف متناسب با انواع تناژهای پوستی برخوردار است. این محصول معمولا دارای سه درجه مختلف روشن، متوسط و تیره است که به ترتیب با شماره های ۱، ۲ و ۳ شناخته می شوند. شما می توانید متناسب با رنگ پوست خود یک رنگ کوشن را انتخاب و خریداری نمایید.

کوشن به محض ورود به دنیای آرایش و زیبایی، توانست توجه افراد زیادی را به خود معطوف کند. این محصول از مزایای فوق العاده ای برخوردار می باشد که آن را به یک لوازم آرایشی ایده آل تبدیل کرده است. به طور مثال، بافت بسیار سبک دارد و در عین حال پوشش دهی بالایی روی پوست ایجاد می کند. استفاده از کوشن سریع و راحت است و در عرض ۲ دقیقه پوست شما را به خوبی پوشش می دهد. همچنین، حاوی انواع ویتامین ها، مواد مغذی، پرایمر و ضد آفتاب است که علاوه بر زیبایی، نقش موثری در سلامت و ترمیم پوست نیز دارد. همچنین از بروز آفتاب سوختگی و بروز چین و چروک نیز جلوگیری می کند.

کوشن حمل بسیار آسان نیز دارد. شما به جای حمل چند کرم و محصولات مراقبت پوستی می توانید تنها یک لوازم آرایشی سبک و کاربردی را داخل کیف خود قرار دهید. علاوه بر این، استفاده از کوشن برای افراد مبتدی که روال استفاده از انواع کرم های مراقبتی و محصولات زیبایی را نمی شناسند، بسیار ایده آل است. معمولا کوشن دارای پد مخصوص در داخل بسته خود است و نیاز به خرید پد به طور جداگانه را برطرف می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد