ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان

اگر پوستتان لایه‌های زنده و سرحال خود را به دلایل گوناگون، از جمله تغذیه نامناسب و مراقبت غیر اصولی، از دست بدهد، کم کم باید در انتظار پیری پوست خود باشید. گاهی به خاطر وجود مشغله‌های متعدد نمی‌توان آنطور که باید مراقبت از پوست را انجام داد. در این مواقع ساده‌ترین راهی که متخصصان به شما توصیه می‌کنند که از محصول موثر که آبرسان و مرطوب کننده دارد، استفاده کنید.

مرطوب کننده‌ها با داشتن مقادیر کافی از منابع ویتامین‌ها، اسیدهیالورونیک‌ها، اسید لاکتیک و عصاره‌های بلغور بخصوص جودو سر و ... ترکیبات موثر می‌توانند تاحدودی در نرمی و لطافت پوست شما تاثیرگذار باشند. در ضمن این محصولات مرطوب کننده با داشتن روغن‌های گیاهی لایه‌ای محافظتی روی پوست ایجاد می‌کنند تا پوست رطوبت خود را حفظ کند.

کر‌م‌ آبرسان کامان :

آبرسان‌ کامان دقیقا عملکردی شبیه به مرطوب کننده‌ دارد. با این تفاوت که محصولات کامان بمب آبرسان هستند و تا چند برابر بیشتر رطوب و آب را در پوست جذب و حفظ می‌کنند. برای آشنایی با نحوه استفاده از کرم آبرسان کامان این مقاله را از دست ندهید:

آبرسان‌ کامان حاوی ویژگی‌ها و ترکیبات یک آبرسان عالی هستند. آنها همیشه موارد زیر را شامل می‌شوند:

·        عصاره آلوئه ورا و یا ژل آلوئه ورا.

·        اسید لاکتیک و اسید سیتریک که به لایه برداری، نرم کنندگی و حفظ بافت طبیعی پوست کمک می‌کنند.

·        سرامید.

·        روغن شی باتر.

·        عسل.

·        گلیسیرین.

·        اسید هیالورونیک.

چگونه از آبرسان کامان استفاده کنیم؟

بیشتر چین و چروک‌ها در اثر عدم مراقبت کافی و عدم مرطوب کردن و آبرسانی به چنین حالتی در می‌آیند، بنابراین آبرسان کامان بیشترین تاثیر خود را در درمان و بهبود نسبی چین و چروک‌های پوست خواهد داشت. اگر چین و چروک پوست شما عمیق است نباید از محصول کرم آبرسان انتظار غیر منطقی داشته باشید. چرا که محصول آبرسان تلاش می‌کند پوست را با حفظ رطوبت و آب جوان نگهدارد. بصورت کلی توصیه می‌کنیم که به روش زیر از محصول کرم آبرسان کامان استفاده کنید:

ابتدا پوستتان را تمیز کنید:

از آنجایی که کرم آبرسان نفوذ و جذب بالاتری نسبت به کرم مرطوب کننده دارد بنابراین ممکن است آلودگی‌های سطحی و ریز را نیز به داخل منافذ انتقال دهد. پس قبل از مصرف کرم آبرسان کامان حتما پوستتان را تمیز کنید. برای نظافت پوستتان از شوینده‌های ملایم و مناسب پوستتان استفاده کنید.

از حوله نرم استفاده کنید:

پس از شستشوی صورت با استفاده از یک حوله نرم و تمیز سطح پوست را آبگیری کنید.

از آبرسان کامان استفاده کنید:

به میزان معین از کرم آبرسان روی دست بریزید و به بین دو دست مالش دهید. سپس روی پوستتان بصورت دایره‌ای و یکنواخت کرم را پخش کنید تا تمام سطح پوست کرم را جذب کند.

کرم را به چانه، پیشانی، گردن، بینی، گونه و زیر چشم بزنید و ماساژ یکسان دهید. برای اینکه کرم جذب بیشتر داشته باشد ماساژ به سمت بالا باشد و از حرکات سریع خودداری شود.

استفاده از کرم آبرسان کامان در نواحی با جذب سخت:

حتما میدانید که دو لب و چشم‌ها جذب سختتری دارند، بنابراین برای این ماساژ صورت با کرم در این نواحی زمان بیشتری اختصاص دهید و از ضربه‌های کوتاه و ملایم جهت جذب بیشتر کرم آبرسان کامان استفاده کنید.

توصیه می‌شود که از کرم آبرسان در طول روز تنها دو بار استفاده کنید. چرا که با شستشوی بیشتر پوست جهت استفاده از کرم آبرسان پوست به مرور زمان چربی طبیعی خود را از دست داده و دچار خشکی یا بالعکس دچار چربی غیرطبیعی می‌شود، چراکه پوست سعی می‌کند چربی از دست رفته را جبران کند.

آبرسان متناسب با پوست شما:

همانطور که در انتخاب کرم صورت باید دقت کنید، انتخاب آبرسان نیز مهم است و برای انتخاب آن نخست باید به نوع پوست و نیاز پوستتان دقت کنید. بسته به ضخامت، میزان چربی پوست، میزان خشکی پوست و در صورت حساس بودن میزان تحریک پذیری پوست نسبت به انتخاب و خرید کرم آبرسان اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد