ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

چند پیشنهاد جذاب برای طرح ناخن بهاری

با آمدن فصل بهار و حال و هوای لطیف و جذابش، همه چیز به سمت نو شدن و همگام شدن با این زنده شدن دوباره ی طبیعت می شود. در ظاهر ما نیز تغییرات بسیاری اتفاق می افتد تا همگام با بهار شویم. از رنگ موهای بهاری تا آرایش بهاری، از لباس های رنگ روشن تا طرح ناخن بهاری. همه ی این ها روش هایی هستند که انتخاب می کنیم تا هم گام با حال و هوای بهاری قدم برداریم. در این مقاله به معرفی چند طرح ناخن بهاری جذاب می پردازیم که می توانید برای این همراهی با حال و هوای بهاری، آن ها را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید.

رنگ های روشن و پاستلی

رنگ های روشن و پاستلی همیشه انتخاب خوبی برای طرح ناخن بهاری بوده اند. همانطور که رنگ های گرم و تیره را برای زمستان انتخاب می کنیم، برای انتخاب طرح ناخن بهاری بهتر است به سمت رنگ های روشن برویم. در ترند سال 2021، رنگ های پاستلی بسیار مورد توجه طراحان و بزرگان دنیای مد و فشن قرار گرفته است. رنگ های پاستلی یا همان Pale colors ته رنگ های جذاب از تمامی رنگ های دنیا هستند. هر رنگی می تواند رنگ پاستلی باشد. سبز، آبی، هلویی، لیمویی، صورتی کم رنگ و غیره، همگی رنگ های پاستلی فوق العاده جذاب هستند که می توانند یک طرح ناخن بهاری زیبا نیز باشند.

طرح ناخن بهاری با الهام از گل های بهاری

بهار همیشه در کنار شکوفه زدن درختان معنی پیدا می کند. گل ها دوباره می رویند و طبیعت جان می گیرد. بنابراین اگر می خواهید یک طرح ناخن بهاری به معنای واقعی داشته باشید، از طرح گل ها و شکوفه ها غافل نشوید. گل های ریز یاس گلیسین، شکوفه های بابونه و گل های بهاری دیگر، یک طرح ناخن بهاری جذاب هستند که می توانید از آن ها برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید.

فرنچ های رنگی و ساده

فرنچ کردن ناخن ها، همیشه یک انتخاب کلاسیک و جذاب برای طراحی محسوب می شده است. اگر می خواهید حال و هوای بهاری به طراحی ناخن های خود بدهید، می توانید از فرنچ های رنگی با رنگ های پاستلی بهره بگیرید. برای ایجاد تنوع در طرح ناخن بهاری خود می توانید هر ناخن را با یک رنگ پاستلی فرنچ کنید. این ترکیب، در ترند 2021 جایگاه ویژه ای دارد که شما نیز می توانید از آن بهره بگیرید.

لاک ناخن بیس

استفاده از لاک بیس و انوع رنگ های نود NUDE یک انتخاب بسیار خوب برای طرح ناخن بهاری است. لاک های نود، در واقع نزدیک ترین رنگ لاک به رنگ پوست شما هستند. لاک های بیس نیز کم رنگ ترین رنگ هایی هستند که به عنوان لاک پایه در نظر گرفته می شوند. انتخاب لاک ناخن نود یا بیس برای طرح ناخن بهاری یک انتخاب فوق العاده است.

لاک سفید، جذاب و دوست داشتنی!

لاک سفید، یک جذاب دوست داشتنی است که هم در زمستان و هم در تابستان و همچنین در بهار و پاییز زیبایی خود را خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای طرح ناخن بهاری، حتی برای یک بار هم که شده، لاک سفید را امتحان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد