ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

کاندوم و بارداری | هر آنچه باید بدانید!

کاندوم و بارداری دو مسئله ای که به نظر متضاد هم می آیند اما هر دو مکملی برای افزایش کیفیت زندگی زناشویی شما محسوب می شوند. کاندوم به عنوان رایج ترین ابزار مرتبط با بهداشت جنسی و اولین انتخاب زوجین جهت جلوگیری از بارداری ناخواسته شناخته می شود. کاندوم ها در انواع مختلفی تولید می شوند که به دو مدل اصلی:

کاندوم زنانه: که در داخل دهانه ی رحم قرار می گیرد.

کاندوم مردانه: به عنوان نوع رایج تر بوده و بر روی دستگاه تناسلی آقایان قرار می گیرد، تقسیم بندی می شوند.

همانطور که گفتیم، کاندوم های مردانه، رایج تر از انواع زنانه هستند. این مسئله به علت وجود دسترسی راحت تر و قیمت پایین تر کاندوم های مردانه است. کاندوم مردانه خود در مدل ها، سایزها و طمع های متنوع تولید می شود که بسته به تمایلات افراد انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. آن چه در این مقاله به بررسی آن می پردازیم، ارتباط کاندوم و بارداری است. مهم ترین سوالی که ذهن زوج ها را به خود مشغول خواهد کرد، جدای از احتمال انتقال بیماری های مقاربتی در صورت استفاده از کاندوم، درصد احتمال بارداری با کاندوم است.

آیا کاندوم از بارداری جلوگیری می کند؟

در پاسخ صریح و سریع به این سوال باید بگوییم که میزان تاثیرگذاری کاندوم در جلوگیری از بارداری، کاملاً به نوع و کیفیت کاندومی دارد که انتخاب می کنید و همچنین نحوه ی صحیح استفاده از کاندوم بستگی خواهد داشت. اگر از یک کاندوم با کیفیت، در سایز متناسب با آلت خود استفاده کنید و به درستی آن را بر روی آلت تناسلی خود قرار دهید، می توان با اطمینان گفت احتمال بارداری تا 98 درصد کاهش خواهد یافت.

کاندوم ها عموماً از جنس لاتکس ساخته شده اند. لاتکس قابلیت کشسانی داشته و از انتقال اسپرم ها به خارج از محیط داخلی کاندوم جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این، داخل بسیاری از کاندوم ها از ترکیبات اسپرم کش استفاده می شود که از قدرت اسپرم ها می کاهد. برای داشتن چنین درصد بالایی از جلوگیری از بارداری به کمک کاندوم باید به چند نکته ی مهم توجه کنید:

·        حتماً تاریخ مصرف کاندوم را پیش از خرید چک کنید.

·        از کاندوم هایی با برند نام آشنا و معتبر استفاده کنید.

·        به سایز کاندوم توجه کرده و سایز متناسب خود را خریداری نمایید.

·        در صورت پاره شدن کاندوم در حین رابطه، به سرعت رابطه را متوقف کرده و پس از انجام شستشو مجددا از یک کاندوم جدید استفاده نمایید.

·        هرگز از کاندوم زنانه و مردانه به صورت همزمان استفاده نکنید.

کاندوم و بارداری، هر دو می توانند منجر به ارتقای کیفیت زندگی مشترک شما و همسرتان شوند. گاهی استفاده از کاندوم، تنها برای جلوگیری از بارداری نیست. کاندوم می تواند به عنوان افزایش دهنده ی میزان لذت در رابطه نیز مورد استفاده قرار گیرد. ممکن است از کاندوم های تاخیری برای افزایش طول رابطه بهره گرفته شود؛ از کاندوم های خاردار به عنوان تحریک بیشتر بانوان استفاده شود. به هر صورت، سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که در صورت بارداری، آیا استفاده از کاندوم بی مورد خواهد بود یا خیر!

استفاده از کاندوم در زمان بارداری

تا به حال در مورد ارتباط کاندوم و بارداری صحبت کردیم و متوجه شدیم که کاندوم به عنوان رایج ترین وسیله جهت جلوگیری از بارداری، به صورت صد در صدی قادر به جلوگیری از بارداری نخواهد بود. بنابراین اگر به طور قطع نمی خواهید بچه دار شوید، پیشنهاد می کنیم با مشورت پزشک خود، به روش های دیگر روی آورید. سوال دومی که در ارتباط با کاندوم و بارداری مطرح خواهد بود، استفاده از کاندوم در حین رابطه در زمان بارداری است.

طبق گفته ی پزشکان متخصص هیچ منعی در جهت استفاده از کاندوم در زمان بارداری وجود ندارد. اما به جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت های احتمالی، بهتر است در این دوران از کاندوم های تاخیری، طمع دار و اسانس دار استفاده نکنید و تنها از کاندوم های کلاسیک بهره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد