ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

کاندوم خاردار چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

کاندوم یکی از رایج ترین کالاها مرتبط با بهداشت جنسی است که سالانه در مقیاس بسیار زیاد و تنوع بالا تولید شده و در سراسر جهان توسط زوج ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاندوم می تواند تا حد قابل قبولی از انتقال بیماری های مقاربتی رایج در میان زوج ها مانند ایدز، انواع عفونت و موارد مشابه دیگر جلوگیری نماید. مهم ترین دلیل استفاده از کاندوم، جلوگیری از بارداری ناخواسته است. کاندوم اگر به صورت درست و در سایز مناسبی تهیه شود می تواند تا 98 درصد از بارداری ناخواسته جلوگیری کند. در این مقاله به بررسی یک مدل از انواع محبوب کاندوم با نام کاندوم خاردار می پردازیم. کاندوم خاردار چیست؟

کاندوم خاردار چیست؟

برای پاسخ به این سوال که کاندوم خاردار چیست، در ابتدا باید بدانیم خود کاندوم چیست و از چه چیزی تهیه می شود. همانطور که در پاراگراف قبل توضیح دادیم، کاندوم یک وسیله ی مرتبط با بهداشت جنسی است که در روابط زناشویی، برای جلوگیری از انتقال انواع بیماری های عفونی و مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری ناخواسته استفاده می شود. کاندوم را از مواد مختلفی درست می کنند که رایج ترین نوع آن لاتکس است.

حال کاندوم خاردار چیست؟ کاندوم خاردار در واقع نوعی از همان کاندوم است که به طور معمول از جنس لاتکس تولید می شود. تفاوت کاندوم خاردار با دیگر کاندوم های ساده و معمولی، وجود خارهای ریز یا درشتی است که در بدنه ی خارجی آن قرار دارد. همانطور که می دانیم، در نسل انسان ها، هدف از برقراری رابطه ی جنسی تنها تولید مثل و حفظ بقا نبوده و در بسیاری از موارد تنها جنبه ی لذت دارد. به همین علت است که تولید کاندوم نیز در همین جهت حرکت کرده و به منظور افزایش لذت در طول رابطه ساخته شده است.

مزایای استفاده از کاندوم خاردار چیست؟

پس از شناخت کاندوم خاردار، بهتر است به این بپردازیم که اصلاً مزایای کاندوم خاردار چیست که ما بخواهیم آن را انتخاب کنیم؟ همانطور که در پاراگراف قبلی توضیح دادیم، کاندوم خاردار همان کاندوم معمولی و از جنس لاتکس است که در محیط خارجی خود دارای خارهای ریز، درشت و یا هر دو به صورت همزمان می باشد. این خارها باعث می شوند تا میزان تحریک بانوان در حین برقراری رابطه ی جنسی بیشتر شده و در نهایت لذتی که از رابطه ی زناشویی خود می برید دو چندان شود. کاندوم خاردار نیز در انواع مختلفی از جمله تاخیری، معمولی، اسپرم کش و غیره تولید شده و به فروش می رسد.

چرا استفاده از کاندوم در روابط جنسی ضرورت دارد؟

 آیا می دانید درصد ابتلا به ایدز در دنیا چقدر در حال افزایش است؟ این را می دانستید که سقط جنین آن هم در سنین پایین چقدر زیاد شده و می تواند چه تاثیراتی در سلامت بانوان خواهد داشت؟ ضرورت استفاده از کاندوم خاردار چیست؟ جلوگیری از تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم. برتری کاندوم خاردار نسبت به انواع دیگر کاندوم این است که علاوه بر جلوگیری از بیماری ها و بارداری ناخواسته و در عین حفظ سلامت هر دو طرف رابطه، میزان لذت شما و همسرتان از رابطه را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد