ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین روش برای آرایش پوست سبزه

همانطور که می دانید، نحوه آرایش هر خانمی بسته به رنگ پوستش متفاوت است. به عنوان مثال آرایش خانمی که پوست سفیدی دارد با خانمی که پوست سبزه و تیره ای دارد، به هیچ عنوان یکسان نیست. حال اگر شما پوست سبزه ای دارید و می خواهید بدانید، آرایش نوع پوستتان به چه شکل باید باشد، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید، تا با نکات و ترفندهایی برای آرایش پوست سبزه آشنا شوید. بی شک با دانستن و رعایت این نکات چهره تان پس از آرایش جذاب تر و زیباتر از همیشه خواهد شد.

آرایش پوست سبزه به چه شکل است؟

انتخاب کرم پودر مناسب برای آرایش پوست سبزه

اولین گام برای آرایش پوست سبزه انتخاب کرم پودر مناسب است. اگر پوست سبزه ای دارید، باید دقت کنید، که کرم ‌پودری که انتخاب می کنید، بیش از اندازه روشن نباشد، چرا که استفاده از یک کرم پودر روشن باعث می شود تا کرم پودر روی صورتتان شبیه ماسک به نظر برسد. همواره به یاد داشته باشید که رنگ‌های بژ‌ خنثی بهترین رنگ برای انتخاب کرم پودر آرایش پوست سبزه است. همچنین اگر پوستتان قرمزی دارد و قصد پوشاندن آن را دارید، کرم پودرهایی که دارای تن زرد یا طلایی هستند را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که از هر رنگ کرم پودری که استفاده می کنید، برای آن که کرم پودرتان به خوبی روی پوستتان بخوابد، قبل از آن حتما از پرایمر استفاده کنید.

آرایش چشم مخصوص پوست سبزه

درست است که همواره برای افرادی که پوست سبزه دارند، رنگ‌های قهوه ‌ای یا رنگ ‌های دارای تن خاکستری برای آرایش چشم توصیه می شود، اما مهم ‌ترین فاکتور برای آرایش چشم در همه افراد، توجه به رنگ چشم هاست. بهترین مدل آرایش پوست سبزه برای آن دسته افرادی که چشمانی قهوه‌ای دارند، سایه اسموکی است. اگر پوست سبزه و چشمانی آبی دارید، سایه‌ های خاکستری روشن یا بنفش برایتان بهترین گزینه خواهد بود. برای چشمان سبز و پوست سبزه هم باید به سراغ سایه بژ، بژ طلایی، قهوه‌ای شتری یا سبز رفت.

آرایش ابرو

آرایش ابروها یکی از نکات مهمی است که در آرایش پوست سبزه باید به آن توجه زیادی کرد، چرا که نقش ابروها در زیبایی آرایش شما بسیار زیاد است. اگر پوست سبزه و موهای قهوه ای روشنی دارید، سعی کنید برای آرایش ابروهای خود از رنگ ‌های قهوه‌ای که دارای تن خاکستری هستند، استفاده نمایید.

 

بهترین رنگ رژگونه برای پوست سبزه

در آرایش پوست سبزه رژ گونه ای توصیه می شود که تن قرمز داشته باشد. برخی نیز معتقدند رژگونه هایی که تن قرمز مخلوط با قهوه‌ای دارند، برای آرایش پوست سبزه مناسب ترند. اگر پوست سبزه ای دارید، توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از رنگ ‌هایی با تن زرد یا هلویی برای رژگونه زدن استفاده نکنید، چرا که استفاده از این رنگ ها چهره شما را رنگ پریده و بی ‌روح جلوه می دهد.

رژ لب مناسب پوست سبزه

در آخرین گام و برای انتخاب رنگ رژ لب لازم نیست حساسیت زیادی به خرج دهید، تنها کافی است، رژلب های کم رنگ و ملایم را کنار بگذارید و به سراغ رنگ های تیره تر بروید. اما باز هم اگر به دنبال بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه خود هستید، از رژلب قرمز روشن به هیچ عنوان نگذرید. رنگ‌های قهوه‌ ای مایل به صورتی، قرمز گوجه‌ای، شرابی یا بنفش نیز می توانند، برای کسانی که پوست سبزه ای دارند، چشم نواز باشند.

استفاده از هایلایتر و کانتور

خوش بختانه خانم ‌هایی که پوست سبزه دارند، چندان نیازی به استفاده از کانتور ندارند، چون این رنگ پوست به خودی خود کاراملی و زیبا هست. برای هایلایتر نیز سعی کنید، هایلایتری را انتخاب کنید که رنگ پریده نباشد و چهره شما را بی روح نکند.

کلام آخر

در این مطلب تمام تلاش خود را کردیم تا نحوه آرایش پوست سبزه را برایتان توضیح دهیم. لذا امیدواریم با به کارگیری تمامی این نکات زیبایی آرایشتان بیش از پیش به چشم بیاید. در پایان نیز تقاضامندیم، هر گونه سوال یا ابهامی پیرامون آرایش پوست سبزه دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد