ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

انواع بهترین برند لوازم آرایش

در دهه اخیر تغییرات زیادی در صنعت آرایشی و بهداشتی صورت گرفته، تنوع محصولات بسیار بالا رفته و برندهای مختلفی برای تولید لوازم آرایش در رقابت هستند. کیفیت، تنوع محصولات برای هر نوع پوست و استفاده از مواد مرغوب در تولید محصولات از مشخصه‌های مهم در یک برند لوازم آرایش است.

صنعت زیبایی در حال رونق است در نتیجه انتخاب های بیشتری برای لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. با تولید محصولات و برندهای جدید هر روزه، یافتن لوازم آرایشی مناسب با توجه به نیازهای شما می‌تواند مانند جستجوی سوزن در انبار کاه باشد. بنابراین، ما تصمیم گرفته‌ایم به شما کمک کنیم تا جستجوی خود را در بین انواع برند لوازم آرایش محدود کنید. در اینجا بهترین مارک های زیبایی در جهان برای انواع پوست وجود دارد.

بهترین برند لوازم آرایشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1.      کیفیت بالا

2.     قیمت مناسب

3.    تنوع محصولات و داشتن محصولات متفاوت برای آسان‌تر شدن آرایش

4.    ماندگاری زیاد

5.    حفظ تازگی و کیفیت در طول مدت استفاده از محصول

 

معروف‌ترین و برترین برندهای لوازم آرایشی

با افزایش تعداد برند لوازم آرایش در جهان که همگی در داشتن کیفیت بالاتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، انتخاب و خرید محصولات آرایشی از یک برند سخت و دشوار می‌شود.

1.      کلینیکClinique

برند کلینیک تمام ویژگی‌های یک برند لوازم آرایش باکیفیت و عالی را داراست و حتی بهتر از ویژگی‌های یک برند آرایشی عمل کرده است. برند کلینیک، برندی استثنایی است که برای هر منطقه جغرافیایی محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه ارائه می‌دهد! از طیف‌های رنگی پوست بسیار روشن تا تیره‌ترین پوست کرم پودر تولید می‌کند. مواد به کار رفته در این برند جوری است که امکان ندارد فردی به آن‌ها حساسیت نشان دهد، از این رو برای افرادی که پوست حساسی دارند یا آلرژیک هستند بسیار گزینه مناسبی است. اکثر متخصصان پوست این برند لوازم آرایش را برای پوست توصیه می‌کنند.

2.     وت اند وایلد wet and wild

این برند به تازگی در میان برند لوازم آرایش سر و صدای زیادی به پا کرده است. کرم پودرهای آن بر روی پوست به خوبی می‌نشیند. وت اند وایلد محصولات فوق‌العاده‌ای برای پوست‌های چرب دارد. همچنین تمام محصولات آن بر روی صورت ماندگاری بالایی دارند.

 

3.    آناستازیا Anastasia

اگر می‌خواهید یک پالت رنگارنگ در میان لوازم آرایشی خود داشته باشید حتما از پالتی برند آناستازیا تهیه کنید. این برند به پالت‌های سایه بسیار باکیفیت‌اش معروف است و تقریبا می‌شود گفت در میان این یکی دو دهه اخیر هیچ کدام از برندهای لوازم آرایشی نتوانستند با آن رقابت کنند.

 

4.    فلورمار Flormar

یک برند لوازم آرایش ارزان و بسیار باکیفیت. برند فلورمار تمام محصولات آرایشی لازم را در خود جای داده است و علاوه بر این موضوع شما می‌توانید تمام محصولاتی که در یک برند گران قیمت است را در برند فلورمار بسیار ارزان‌تر تهیه کنید. مانند پودر فیکس، این محصول در تمامی برندهای آرایشی قیمتی بسیار گران دارد اما برند فلورمار آن را با قیمتی بسیار مناسب آن را ارائه می‌دهد.

5.    نوت note

برند نوت در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. هیچکس نمی‌تواند کیفیت خوب محصولات نوت را رد کند و علاوه بر آن قیمت بسیار ارزان و مناسبی نسبت به دیگر لوازم آرایشی دارد. انواع کرم پودر، پنکک، رژ و... را شما می‌توانید در این برند تهیه کنید.

 

بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

خرید لوازم آرایشی ایرانی بسیار با‌صرفه‌تر است. در دهه اخیر بسیاری از برندهای لوازم آرایشی ایرانی کیفیت و تنوع محصولات خود را بالا بردند به طوری که با کیفیت‌ برندهای آرایشی خارجی برابری می‌کند و گاهی حتی بهتر است! پزشکان بر این باورند که محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی براساس آب و هوا و نوع پوست و ژن ایرانی طراحی می‌شود. بنابراین اغلب توصیه می‌کنند که جهت حفظ سلامت و شادابی پوست و مو از برندهای معتبر ایرانی استفاده کنید. در اینجا به چند برند معتبر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره می‌کنیم:

1.      سینره (Cinere)

2.     مای(MY)

3.    کالیستا (Callista)

4.    شون (Schon)

5.    سی ‌گل (SEAGULL)

شما می‌توانید از این برندها تنوع محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی تهیه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد