ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین کرم خشکی پوست کدام است ؟


مرطوب کننده های مرغوب می توانند به تسکین و ترمیم خشکی پوست و همچنین تحریکات پوستی کمک کنند. اما با وجود این همه مرطوب کننده هایی که در بازار موجود است، چگونه می ‌توان محصولی پیدا کرد که مناسب باشد؟ این موضوع معمولاً به انتخاب شخصی شما برمی گردد. شما ممکن است چند کرم مرطوب کننده خریداری کنید تا متناسب با نیاز های مختلف مورد مصرف قرار دهید. به طور مثال شما هنگام زمستان به یک مرطوب کننده و آبرسان قوی تری نسبت به فصول گرم سال نیاز دارید. در ادامه به بررسی بهترین کرم خشکی پوست خواهیم پرداخت تا با مطالعه آن بتوانید متناسب ترین نوع محصول را با توجه به نیازهای خود خریداری کنید.

 

 بهترین کرم خشکی پوست Nivea

 

 نیوا یک کرم مرطوب کننده مرغوب حاوی ویتامین e و روغن جوجوبا است که به سرعت جذب پوست شده و آن را بدون چرب کردن بیش از حد هیدراته نگه می دارد.

 

بهترین کرم خشکی پوست Cetaphil

 

این کرم مرطوب کننده یک گزینه عالی برای آبرسانی و طراوت پوست صورت و بدن است. این محصول مملو از مواد مرطوب کننده و آبرسان مانند گلیسیرین و نرم کننده های موثر نظیر روغن بادام شیرین است که برای درمان خشکی پوست بسیار مفید واقع می شوند. این محصول مورد تایید متخصصان پوستی است و توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که بافت بسیار سبکی داشته و برای مصرف روزانه گزینه عالی محسوب می شود. علاوه بر این عاری از هرگونه مواد تحریک کننده مثل عطر است که برای افراد دارای پوست های حساس گزینه عالی محسوب می شود. از آنجایی که در این مرطوب کننده از روغن به طور متعادل استفاده شده است، بسیار سبک تر از سایر کرم های مرطوب کننده می باشد.

 

 بهترین کرم خشکی پوست Neutrogena

 

این کرم مرطوب کننده در لیست پرفروش ترین محصولات مراقبت پوستی قرار دارد. در واقع این یک گزینه عالی برای افراد دارای پوست خشک است؛ چرا که حاوی اسید هیالورونیک و گلیسیرین است که خشکی پوست را به طور کامل از بین برده و پوستی نرم، صاف و مرطوب تحویل می دهد. این محصول منجر به تسکین فوری خشکی پوست می شود. علاوه بر این دارای خاصیت فوق العاده آبرسانی می باشد و افرادی که پوست آنها دچار آفتاب سوختگی شده یا خانم های بارداری که پوست آنها خشک و حساس شده می توانند از آن استفاده کنند.

 

 بهترین کرم خشکی پوست  پوست Aquaphor

 

افرادی که خشکی پوست آنها به حدی زیاد است که معمولاً دچار پوست پوست شدن، خارش یا سایر واکنش های آلرژیک می شوند می توانند از این محصول استفاده کنند. این در واقع یک پماد موثر در تقویت پوست و حفظ رطوبت است که به ترمیم جراحات، آسیب و جبران کمبود رطوبت کمک زیادی می کند. علاوه بر این دسترسی به آن بسیار راحت بوده و فاقد هرگونه رایحه یا مواد آلرژی زا است. البته ممکن است کمی چرب باشد اما در تسکین فوری خشکی پوست کمک زیادی خواهد کرد.

 

بهترین کرم خشکی پوست Cerave

 

معمولا از هر ۷ متخصص‌ پوست، ۲ نفر این محصول را برای درمان خشکی پوست توصیه می کنند. این محصول حاوی چربی بالا است که در درمان ترک خوردگی و خشکی پوست کمک زیادی خواهد کرد. همچنین حاوی  سرامیدها بوده و در ترمیم پوست موثر واقع می شود. پوست خشک به دو ماده مرطوب کننده و نرم کننده نیاز دارد که این محصول به خوبی کارآمد خواهد بود. مهم نیست دلیل خشکی پوست شما چه باشد، در زمستان یا در تابستان از این محصول می توانید برای رطوبت و آبرسانی پوست استفاده کنید.

 

 بهترین کرم خشکی پوست Lipikar Balm La Roche - Posay 

 

کرم مرطوب کننده فرانسوی به دلیل قیمت ارزان و فرمولاسیون منحصر به فرد و مرغوبی که دارد در میان مصرف‌کنندگان بسیار محبوب شده است. چرا که این کرم می تواند بدون اینکه چربی زیادی را روی پوست قرار دهد آن را به خوبی مرطوب و آبرسانی کند. شما باید به محض خارج شدن از حمام و زمانی که پوست شما هنوز مرطوب است مقداری از این کرم را روی پوست ماساژ دهید و بگذارید به خوبی جذب شود. گلیسیرین، کره شی و نیاسینامید از جمله موادی هستند که در این کرم مرطوب کننده یافت می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد