ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

زیباترین طرح ناخن پاییزی


هنر تنها در آرایش و میکاپ حرفه‌ای یا کار روی بخشی‌هایی از صورت نیست. پدیکور و مانیکور و طراحی ناخن نیز مانند دیگر روش‌های زیبایی به چشم بانوان بعنوان یک هنر دیده می‌شوند. ممکن است شما هم با تغییر هر فصل تمایل دارید که تغییری در استایل، رنگ مو، آرایش صورت و استایل موهایتان داشته باشید تا تغییری بزرگ در خود ایجاد نمایید.

پاییز هزار رنگ خود می‌طلبد که ما هم با رنگهای زیبای طبیعت هماهنگ شویم. با عوض کردن طرح ناخن‌ها و لاک زدن به روشی جدید، یا ایجاد برخی نقوش نیز می‌توان با پاییز هماهنگ شد و تغییر استایل از تابستان به پاییز داد. شاید انواع طرح ناخن پاییزی جزء زیباترین طرح‌ها باشد. امروز چند طرح زیبا که امسال ترند شده را به شما معرفی خواهیم کرد.

طرح ناخن پاییزی خرمایی مایل به قرمز

این رنگ را با عنوان مارونی هم معرفی می‌کنند. یک لاک با رنگ کلاسیک! که هر سال پاییز حسابی طرفدار پیدا می‌کند. اگر دوست دارید رنگ برگ‌های قرمز پاییز را روی ناخن‌هایتان داشته باشید از مارونی استفاده کنید. این رنگ را هم می‌توانید در طراحی ناخن با لاک طلایی ترکیب کنید و هم با تناژ رنگ‌های پاییزی استفاده کنید. فرنچ سفید و نقره‌ای این رنگ نیز فوق‌العاده می‌شود.

طرح ناخن پاییزی زیتونی طلایی

ترکیب رنگ زیتونی و طلایی یکی از اشرافی‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب طرح و رنگ است. بنابراین این رنگ‌ها را در طراحی‌های جدید پاییزه امسال هم خواهید دید. شما می‌توانید در طراحی ناخن پاییزی امسال از طلایی یا از زیتونی استفاده کنید، حتی می‌توان این دو را در کنار یکدیگر بکار برد و طرحی فوق‌العاده زیبایی ایجاد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که پایه طراحی ناخنتان رنگ زیتونی باشد و با استفاده از طلایی روی آن طراحی‌های جالب هندسی یا طبیعی مانند برگ انجام دهید.

طرح ناخن پاییزی شکلاتی و طلایی

هرکسی جرات ریسک کردن و بکاربردن این دو رنگ کنار هم در یک طرح نان پاییزی را ندارد، اما شما می‌توانید با خیال راحت از رنگ شکلاتی در این فصل استفاده کنید. بخصوص افرادی که عاشق طراحی مینیمال و سرد هستند می‌توانند با دو رنگ طلایی و شکلاتی مات یک طرح فوق‌العاده جذاب روی ناخن‌ها ایجاد کنند. اگر پوستتان تیره و سبزه است حتما این پیشنهادمان را جدی بگیرید.

طرح ناخن پاییزی خاکستری و نقره‌ای

امسال کنار دیگر رنگ‌های جدید لاک یک رنگ خاکستری قهوه‌ای مد شده است. کافیست چند ناخن را با این لاک رنگ کنید و دو تا سه انگشت دیگر را با نقره‌ای. طرحی که درعین سادگی واقعا جذاب و شیک است و حتی از آن می‌توانید در مراسم‌های رسمی هم استفاده کنید.

ناخن‌های ژلی

بهار و تابستان امسال بیشتر خانم‌ها علاقمند شدند که بجای کاشت ناخن، ناخن‌های طبیعی خود را حفظ کنند و در عوض برای طراحی و کاور ناخن‌هایشان از ژلیش استفاده کنند. در پاییز می‌توانید از لاک ژل‌های زرد تا قرمز و خردلی استفاده کنید. با استفاده از این رنگ‌ها طرح‌های ابر و بادی روی ناخن‌هایتان ایجاد کنید و یا اینکه ژل شفاف با طرح‌ها و گل‌های آتشی استفاده کنید.

طرح ناخن پاییزی رنگارنگ

رنگ‌های سرد و خنثی در پاییز و زمستان یکی از جذابیت‌های دنیای مد و زیبایی هستند. حال آنکه امسال قرار است همزمان چند رنگ روشن، خنثی و در عین حال دوست‌داشتنی را روی ناخن‌هایمان داشته باشیم. اگر عاشق سبک رنگارنگ هستید امسال پاییز هم جسارت بخرج دهید و چند رنگ پاییزی را کنار هم امتحان کنید.

مشکی مات و مشکی براق

انواع خانواده لاک‌های مات پاییز امسال پرطرفدار می‌شوند. شما می‌توانید با داشتن یک رنگ مشکی مات و یک مشکی براق چند ده طرح جذاب و سنگین روی ناخن‌هایتان ایجاد کنید. بخصوص اگر عاشق طرح‌های مینیمال باشید، باید حتما یک مشکی مات در بین لاک‌هایتان باشد.

سبز زمردی

اگر دوست دارید دستانتان جذاب بنظر برسند پاییز امسال یک لاک زمردی تهیه کنید. با ترکیب این رنگ با دیگر رنگ‌های روشن مانند سفید می‌توانید طرح‌های هندسی بی‌نظیری ایجاد کنید که چشم هرکسی را به خود جلب می‌کنند.

رنگ‌های پاستیلی و طلایی

اگر قبل از این فکر می‌کردید رنگ‌های پاستیلی فقط برای کودکان خوب هستند حالا آن‌ها را از کشوی میز آرایش خارج کنید. می‌توانید با چند رنگ لاک پاستیلی ابتدا ناخن‌ها را لاک بزنید و سپس فرنچ طلایی کنید. فقط امتحان کنید تا از زیبایی‌ این طرح لاک پاییزی به وجد بیایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد