ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین روش برای ترکیب رژ لب های قدیمی


استفاده از یک رژ لب خوش رنگ می‌تواند زیبایی چهره‌تان را تکمیل کند و بسیاری از کاستی‌های لب را بپوشاند. هنگام خرید رژ لب ممکن است ساعت‌ها وقت صرف کنیم، به فروشگاه‌های مختلفی سر بزنیم، اما با اینحال همه خانمها در کیف لوازم آرایش خود چند رژ لب بلااستفاده دارند. این رژ لب‌هایی که تابحال استفاده نکردید را نگهدارید، در این بخش به شما یاد می‌دهیم چگونه با همان رنگ‌هایی که دوست ندارید، چند رژ لب خوشرنگ و دلخواه سلیقه خود بسازید. با ترکیب رژ لب‌ می‌توانید به رنگ‌های منحصربفردی دست پیدا کنید:

رژ لب کالباسی

رژ لب کالباسی رنگی است که هرگز تکراری نمی‌شود و تقریبا در هر فصلی می‌توانید با استفاده از آن میکاپی متفاوت و زیبا انجام دهید. اما اگر رژ لب کالباسی نداشتیم چکار کنیم. خوب است بدانید که رژ لب کالباسی هیچ نزدیکی به رنگ صورتی ندارد اما چون به هر رنگ پوستی می‌آید بنابراین گزینه‌ای ایده‌آل برای میکاپ شما خواهد بود. مقدار بسیار کمی رژ لب قرمز و مقدار بیشتری رژ لب قهوه‌ای را ترکیب کنید. با ترکیب این دو رنگ به رنگ کالباسی می‌رسید.

رژ لب شرابی

رژ لب شرابی یکی از رنگ‌های بسیار محبوب در میان انواع رژ لب، رژ لب شرابی است. این رنگ بیشتر در فصل پاییر استفاده می‌شود. از آنجایی که این رنگ رژ لب بسیار شیک و جذاب است می‌تواند گزینه‌ خوبی برای بانوانی باشد که میکاپ صورتشان سبک است و دوست دارند با آرایش کمی سنگین‌تر لب‌ها زیبایی چهره را دو چندان کنند.

اگر چنین رنگی را میان رژ لب‌های خود ندارید، از دو رنگ قرمز و قهوه‌ای که حتما در کیف لوازم آرایشتان پیدا می‌شود استفاده کنید. از ترکیب رژ لب قهوه‌ای و مقدار مناسبی از رنگ قرمز به رنگ شرابی موردعلاقه خود می‌رسید.

رژ لب صورتی

رژ لب صورتی را تقریبا تمام بانوان خوش سلیقه و با روحیه جوان دوست دارند. استفاده از رژ لب صورتی در فصل بهار طراوت بخصوصی به چهره شما می‌بخشد. ممکن است قبلا از سر وسوسه رژ‌ لب‌های سفید، زرد و ارغوانی را خریده باشید، پس الان از آن‌ها استفاده کنید.

این سه رنگ را کم کم با یکدیگر ترکیب کنید تا در نهایت به یک رنگ صورتی فوق‌العاده شیک برسید. البته شما می‌توانید از ترکیب رژ لب سفید و قرمز  برای ساختن رژ لب به رنگ صورتی هم استفاده کنید.

رژ لب مرجانی

این رنگ فوق‌العاده را حتما در آرایش بسیاری از بانوان کم سن و سال در روزهای گرم تابستان دیده‌اید و وسوسه شدید مانند آن را داشته باشید. اگر دوست دارید که یک میکاپ جوان پسند داشته باشید و صورتتان بشاش و نچرال به نظر برسد از رژ لب با رنگ مرجانی استفاده کنید. اگر این رنگ رژ لب را ندارید سراغ رژ لب صورتی و نارنجی روشنی که دارید بروید.

کافیست مقداری از رنگ نارنجی و مقداری از رنگ صورتی روشن را باهم ترکیب کنید تا به یک رنگ مرجانی روشن و فوق‌العاده زیبا برسید.

رژ لب هلویی

اگر چند رژ لب نود در لوازم آرایش خود دارید امروز زمان استفاده از آن‌ها رسیده است. همیشه رنگ‌های نود بدردتان می‌خورند، حتی اگر فکر کنید بلااستفاده و دمده هستند. رژ لب نود را با رژ لب قرمز ترکیب کنید تا یک رنگ بی‌نظیر و پرطرفدار را بدست آورید. با ترکیب این دو رنگ به رنگ هلویی می‌رسید. رژ لب هلویی بهترین انتخاب برای کسانی است که آرایش نچرال و ملایم دوست دارند.

چگونه رژ لب‌های جامد را ترکیب کنیم؟

برای ترکیب رژ لب جامد از روش زیر استفاده کنید:

·         دو رنگی را می‌خواهید ترکیب کنید روی دو قاشق یا ظرف کوچک فلزی بکوبید.

·         با استفاده از شعله کوچک فندک زیر ظرف را حرارت بدهید.

·         پس از ذوب شدن دو رنگ را در ظرف دیگری ترکیب کنید.

·         برای مصرف آن می‌توانید از براش لب استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد