ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

کاندوم تاخیری چیست ؟


کاندوم یک ابزار مراقبت جنسی بشمار می‌رود. امروز علاوه‌بر پیشگیری از بارداری ناخواسته، کاربردهای دیگری نیز دارد و فقط بعنوان یک ابزار پیشگیری به آن نگاه نمی‌کنند. همانطور که می‌دانید انتقال بیماری‌های قارچی و ویروسی از طریق مقاربت جنسی به مراتب سریعتر صورت می‌گیرد.

کاربرد کاندوم

زوج‌ها برای پیشگیری از انتقال انواع بیماری‌های مقاربتی، بارداری ناخواسته، افزایش لذت جنسی زوجین و افزایش زمان آمیزش جنسی از انواع کاندوم استفاده می‌کنند. کاندوم تاخیری نیز یکی از انواع این محصول لاتکسی است که می‌تواند در بسیاری از موارد ابزاری کمکی جهت افزایش مدت زمان انزال، افزایش لذت جنسی بانوان و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری از جمله پراستفاده‌ترین انواع کاندوم است که مردان از آن استفاده می‌کنند. این محصول لاتکسی می‌تواند به صورت موضعی تا چند دقیقه انزال را به تعویق بیاندازد. مشکل زود انزالی در بسیاری از موارد سبب می‌شود که مردان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و در برابر شریک جنسی خود احساس ناخوشایندی داشته باشند.

زودانزالی مشکلی تقریبا شایع در میان مردان است و ممکن است به دلایل گوناگون همچون افسردگی، فعالیت‌های بدنی، خصوصیات ژنتیکی، سن و اضطراب بروز کرده و حتی تشدید هم بشود. حال که می‌دانید کاندوم تاخیری چیست می‌توانیم به مزایای این محصول اشاره کنیم:

مزیت‌هایی که یک کاندوم تاخیری دارد چیست؟

·         انواع کاندوم تاخیری می‌توانند در به تاخیر انداختن زمان انزال مردان کمک کنند.

·         کاندوم‌های تاخیری حاوی لیدوکائین هستند. لیدوکائین بی‌حسی موضعی ایجاد می‌کند.

·         لیدوکائین موجود در کاندوم تاخیری بیش از 5% نیست مگر در مواردی که برندهای بخصوصی استفاده شود.

·         لیدوکائین موجود در کاندوم تاخیری کلاهک آلت مردانه را بی‌حس می‌کند، بنابراین چند دقیقه به زمان انزال مرد افزوده می‌شود.

لیدوکائین کاندوم تاخیری ایجاد حساسیت می‌کند؟

تاکنون این محصول حساسیت به همراه نداشته و لیدوکائین موجود در آن نیز به اندازه‌ای نیست که خطرناک باشد. اما اگر درصورت مصرف آن دچار حساسیت شدید مصرف آن را قطع کنید.

کاندوم تاخیری بنزوکائین بهتر است یا لیدوکائین؟

بنزوکائین و لیدوکائین هر دو اثرات بی‌حس کننده دارند بنابراین تفاوتی ندارد از کدام یک استفاده شود.

درصورتی که مردان از زودانزالی شدید نج میبرند بهتر است از نوع لیدکائینی آن استفاده کنند، چراکه لیدوکائین مقداری از بنزوکائین قوی‌تر است.

استفاده از کاندوم تاخیری حاوی بنزوکائین

·         همانطور که گفتیم دیگر نوع کاندوم تاخیری حاوی بنزوکائین است.

·         بنزوکائین شبیه به ژل است.

·         این ماده روی کلاهک آلت مردانه بی‌حسی موضعی ایجاد می‌کند.

·         بی‌حسی ناشی از بنزوکائین حداکثر 5 دقیقه خواهد بود.

·         این ماده در صورتی عمل می‌کند که محیط آلت گرم شود.

·         استفاده از کاندوم تاخیری حاوی بنزوکائین در دفعات زیاد توصیه نمی‌شود چراکه ممکن است در مرد سبب بروز اختلال در نعوظ شود.

·         در طولانی مدت این مدل کاندوم لذت جنسی طبیعی را برای مصرف کننده کاهش می‌دهد.

·         البته مصرف کاندوم تاخیری حاوی لیدوکائین نیز در دراز مدت چنین مشکلی را بوجود می‌آورد.

کاندوم تاخیری فاقد بی‌حس کننده

بهترین نوع کاندوم تاخیری که مردان می‌توانند بدون عوارض کاندوم تاخیری حاوی بی‌حس کننده استفاده کنند، نوع تاخیری بدون لیدوکائین و بنزوکائین است. این محصول حاوی هیچگونه مواد بی‌حس کننده‌ای نیست. برای به تاخیر انداختن انزال مردان ابتدای این محصول یک حلقه دارد که پس از قرار گرفتن روی آلت در حالت نعوذ به رگ‌های زیر کلاهک آلت را منقبض می‌کند.

این انقباض رگ‌ها سبب می‌شود که انزال به تاخیر بیافتد و مصرف کننده لذت بیشتری را تجربه کند. این محصول را می‌توان بدون محدودیت استفاده کرد و مطمئن بود که هیچگونه عوارضی در دراز مدت به همراه نخواهد داشت.

کاندوم‌ تاخیری Double Delay

این محصول برای افرادی که علاقه دارند رابطه جنسی طولانی را تجربه کننده یک محصول ایده‌آل خواهد بود. این کاندوم علاوه‌بر حلقه منقبض کننده رگ، حاوی لیدوکایین نیز است. بنابراین مصرف کننده با استفاده از این کاندوم می‌تواند مدت زمان انزال را تا 45 دقیقه نیز به تاخیر بیاندازد. مصرف این محصول تنها به افرادی که زود انزالی شدید دارند توصیه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد