ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

مدل خط چشم جدید


چشم‌ها نقش مهمی در زیبا به نظر رسیدن دارد. به همین دلیل در میکاپ بیشتر به آن توجه می‌شود. لوازم آرایشی متعددی برای میکاپ چشم طراحی شده است. خط چشم یکی از محبوب ترین لوازم آرایش‌ به حساب می‌آید. اما به طور کلی چگونگی استفاده از خط چشم و رنگ آن به سلیقه هر خانمی بر میگردد. هر روز در دنیای مد و آرایش مدل‌های جدیدتری از خطر چشم ارائه می‌شود.

خط چشم را کجا بکشیم؟

خط چشم را می‌توان بالای مژه‌های فوقانی یا زیر مژه‌های پایین یا هر دو، یا حتی روی خطوط اشکی چشم کشید. هدف اصلی از استفاده از این محصول شاداب نشان دادن مژه‌هاست، اما توجه را به سمت چشم نیز جلب می‌کند و می‌توان با کمک آن شکل چشم را تقویت یا حتی تغییر داد.

رنگ خط چشم

از فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب خط چشم، رنگ پوست و رنگ چشم شماست. معمولا رنگ خط چشم مشکی همیشه مد بوده و شیکتر به نظر میرسیده، اما امروزه استفاده از خط چشم‌های رنگی در بین خانم‌ها زیاد استفاده می‌شود. به خصوص در فصل تابستان و بهار که طبیعت رنگارنگ می‌شود.

·         اگر رنگ چشم شما قهوه‌ای است می‌توانید از اکثر خط چشمهای رنگی و خط چشم مشکی استفاده کنید.

·         اگر شما در دسته کسانی هستید که رنگ چشم سبز یا فندقی دارند، پیشنهاد می‌شود که از خط چشم‌های بنفش و قهوه‌ای استفاده کنید.

·         برای چشم‌های آبی خط چشم قهوه‌ای، آبی تیره، خاکستری و بنفش گزینه بسیار خوبی می‌تواند باشد.

·         خط چشم مشکی برای هر مدل و رنگ چشم و هر نوع پوستی بسیار زیبا و مناسب است.

مدل خط چشم

در مدل خط چشم کشیدن باید به مدل چشم‌های خود و فرم چهره‌تان توجه کنید. یکی از مدل‌های خط چشم کشیدن که همیشه مد بوده و الان نیز استفاده می‌شود، مدل خط چشم کوتاه و باریک است. البته تنوع در مدل خط چشم جدید زیاد شده است. در اینجا به چند مدل خط چشم جدید برای انواع فرم چشم اشاره می‌کنیم:

·         اگر چشم‌های شما ریز است، کشیدن خط چشمی کشیده بسیار مناسب است. قبلا کشیدن خط چشم‌های پهن و درشت مد بوده ولی زمانی که خط چشمی باریک در پلک بالا و پایین می‌کشید میتوانید چشم‌های خود را درشت تر نشان دهید.

·         برای کسانی که بین چشم‌های خود فاصله دارند می‌تواند یکی از مدل‌های جدید خط چشم استفاده کنند. در این مدل از گوشه داخلی چشم به بیرون خط چشم بکشید.

·         مدل خط چشم برای چشمانی که نزدیک به یکدیگر هستند، بهتر است خط چشم را از ابتدای چشم خود آغاز نکنید و آن را تا انتهای چشم خود بکشید.

·         برای چشم‌های درشت بهتر است خط چشم را از نیمه چشم به صورت نازک شروع کنید و تا انتها کمی پهن کنید.

·         برای دختران نوجوان و کم سن مدل خط چشمی پیشنهاد می‌‌شود که نازک و ساده و از میانه چشم به انتها باشد. به طور کلی دختران کم و سن سال تمایل بیشتری به آرایش ساده و ملیح دارند.

در سال 2021 خط چشم‌های باریک و محو در سایه بسیار مد شده است. به صورتی که گاهی افراد به عنوان سایه از خط چشم استفاده می‌کنند تا با رنگی که بر روی چشم خود دارند ترکیب شود و آرایشی ساده ایجاد شود. استفاده از مدل مناسب خط چشم و یک رژ قرمز به تنهایی می‌تواند آرایشی زیبا ایجاد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد