ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

پرفروش ترین عطر مردانه کدام است ؟


اگر شما به عنوان یک آقا دوست دارید که خاص باشید و معروفترین رایحه دنیا را روی لباستان داشته باشید، توصیه می‌کنیم در انتخاب و خرید عطر خیلی ریسک نکنید و سراغ بهترین‌ها بروید. اما پرفروش ترین عطر مردانه متعلق به کدام برند است؟ در این قسمت چند عطر مردانه که با گذشت سالیان همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌ها جای دارند را به شما معرفی می‌کنیم. با هر سلیقه‌ بویایی که دارید می‌توانید اینجا عطر مردانه رویاهای خود را پیدا کنید و بهتر و جذاب‌تر بنظر برسید.

Armani Code

بی‌شک کد آرمانی یکی از پرفروش ترین عطر مردانه ای است که کمپانی جورجیو آرمانی تولید کرده است. یک عطر سکسی و فریبنده. اگر می‌خواهید خانم‌ها را به جذب کنید و نیروی جذبتان را تقویت کنید نیاز نیست دست به کارهای عجیب و غریب بزنید، کد آرمانی به راحتی توجه هرکسی را جلب خواهدکرد. اگر فردی با افکار پیچیده هستید کد آرمانی انتخابی ایده‌آل برای شماست. این عطر با نت‌های شگفت‌انگیزی همچون ترنج، لیمو، انیسون ستاره‌ای، چرم، شکوفه زیتون و تنباکو اطرافیانتان را غافلگیر می‌کند.

Artisan

اگر از جان وارواتوس عطرساز مشهور پرفروش ترین عطر مردانه را بخواهید بی‌شک یکی از تولیدات بی‌نظیر خود یعنی صنعتگر یا Artisan را توصیه می‌کند. کافیست بطری این عطر فوق‌العاده و خاص را ببینید تا متوجه شوید که جز صنعتگر نام دیگری برازنده‌اش نیست. اگر می خواهید در میوه‌ها و گیاهان غوطه‌ور شوید و شاداب بنظر برسید این همان عطر خوب شما خواهد بود.

یک شیشه عطر در یک سبد حصیری و پرشده از رایحه‌های میوه‌ای، چوبی و گیاهی که سبک مردانگی و فردیت را به خوبی نشان می‌دهد. از این عطر می‌توانید رایحه‌های تانژلو، کلمنتین سیسیلی، شکوفه پرتقال، مرزنجوش، ماندارین،آویشن، مورایای هندی، لاوادین، چوب یاس نارنجی، سرنولید، چوب جورج، زنجبیل، کفالیس و بلامبره را دریافت کنید.

Yves Saint Laurent L’Homme Ultime

اگر می‌خواهید عطر شما تا مدت‌ها همراهتان باشد و با نت‌های جدید غافلگیرتان کند، گزینه پیشنهادی ما از لیست پرفروش ترین عطر مردانه Yves Saint Laurent L’Homme Ultime است. رایحه‌ای مدرن دارد. اگر به عطر گلها علاقمندید بنابراین این عطر را امتحان کنید. رایحه‌های مریم‌گلی، چوب و رز را از این عطر مردانه پرفروش و معروف دریافت خواهید کرد.

ورساچه اروس

ورساچه اروس نیاز به معرفی ندارد چرا که همه مردان خوش سلیقه آن را می‌شناسند. نام این محصول از اروس خدای عشق گرفته شده است. بنابراین اگر بخواهید به یک قرار عاشقانه بروید با این عطر نگفته هم می‌توانید عشقتان را بروز دهید. در واقع این محصول یک عطر با رایحه سکسی است و به راحتی زنان را جذب می‌کند.

محصولی در لیست پرفروش ترین عطر مردانه ، شاداب و در عین حال مردانه است. با نت‌های بی‌نظیری همچون کهربا، چوب سدر، وتیور، خزه بلوط، دانه تونکا، وانیل، گل شمعدانی، پوست لیمو ایتالیایی و سیب سبز به راحتی می‌توانید خدای یونانی درونی خود را به بانویی که عاشقش هستید معرفی کنید.

Hugo for Men

یکی از عطرهای پرفروشی از که قدمت 30 ساله دارد و هنوز هم جزو بهترین‌ها شناخته و معرفی می‌شود. هوگو سال 1995 به بازار عرضه شد و خیلی زود نظر مردان به خصوص قشر جوان را به خود جلب کرد. عطریست برای هر مکانی، در مهمانی، جلسه، خانه و حتی جمع دوستانه عطر هوگو را می‌توانید استفاده کنید. حتی اگر نخواهید هم نمی‌توانید از نظر دیگران مخفی شوید چون عطر حسابی جلب توجه می‌کند.

Aventus

Aventus یا کرید- اونتوس عطریست که بیشتر خانم‌ها آن را دوست دارند و به همین علت هر مردی تمایل دارد یک عطر اونتوس داشته باشد. این عطر یک شخصیت پرقدرت، فعال و موفق را معرفی می‌کند. اگر بخواهید انرژی خود را به دیگران نشان دهید، مسلما این عطر بهترین گزینه شما خواهد بود. با رایحه‌های یاسمن، مشک، خزه بلوط، وانیل، عنبر، توس، توت صورتی و پچولی شما را به هیجان خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد