ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

کاندوم مسافرتی چیست ؟


کاندوم محصولی مراقبتی برای آقایان و بانوان حین انجام رابطه جنسی است. محصولی کاربردی که بارها و بارها از این محصول استفاده می‌کنند. امروزه انواع گوناگونی از کاندوم‌ها مردانه و زنانه تولید و عرضه می‌شود و صنعت تولید این محصول بسیار گسترده است. این محصول علاوه‌بر کاربرد جلوگیری از بارداری ناخواسته، سبب می‌شود که افراد رابطه‌ای ایمن و بدون ریسک ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و ویروسی را تجربه کنند.

اما جدای از انواع کاندوم‌هایی که مردان استفاده می‌کنند، حین سفر چگونه می‌توان مراقبت رفتارهای جنسی خود باشیم؟ نظرتان درمورد کاندوم مسافرتی چیست ؟ تا بحال از این محصول در سفرهای خود استفاده کردید؟ ممکن است زوجین بخواهند در مدت سفر نیز روابط جنسی را حفظ کنند و خللی در این موضوع بوجود نیاید.

از کاندوم مسافرتی استفاده کنید

به مردانی که تمایل دارند حین سفر نیز روابط جنسی خود را حفظ کنند توصیه می‌شود که از کاندوم مسافرتی استفاده کنند. چراکه این محصول هم به حفظ سلامت فرد کمک می‌کند و هم در طول سفر از یکنواختی روزهای خود دچار کسالت نخواهید شد. ممکن است تابحال از این محصول استفاده نکرده باشید و بپرسید کاندوم مسافرتی چیست و چه تفاوتی با دیگر انواع کاندوم دارد؟

 کاندوم مسافرتی چیست ؟

شاید هنگام سفرتان بنابر دلایلی فرصت یا امکان این را نداشته باشید که محصولات مراقبت جنسی مانند کاندوم برای خود تهیه کنید. در این مواقع آسانترین راه این است که چندتایی از هر نوع کاندوم که می‌خواهید همراه خود داشته باشید. در این حالت شما محصول مورد نظرتان را به همراه دارید اما دقت کنید که بسته کاندوم حاوی یک نوع کاندوم است.

برخی از تولید کنندگان کاندوم محصول جدید و کاربردی‌تری را به سبد تولیدات خود افزوده‌اند، باعنوان کاندوم مسافرتی. داخل هر بسته از این محصول انواع متفاوتی از کاندوم‌ها وجود دارد. کاندوم تاخیری، کاندوم خاردار، ضدحساسیت و تنگ کننده همگی در یک بسته عرضه خواهند شد.

تاثیر استفاده کاندوم مسافرتی چیست ؟

·       افزایش لذت جنسی زن و مرد.

·       افزایش مدت زمان رابطه جنسی.

·       مناسب برای کسانی که اولین بار است روابط جنسی را تجربه می‌کنند و محصول مناسب خود را نمی‌شناسند.

·       مناسب برای افرادی که دوست دارند تنوع را در رابطه خود تجربه کنند.

·       جلوگیری در بارداری ناخواسته.

·       جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها مقاربتی بخصوص اگر رابطه پرخطر باشد.

فرق دیگر کاندوم‌ها با کاندوم مسافرتی چیست ؟

تقریبا تمام انواع کاندوم‌ها به لحاظ جنس شبیه به هم هستند، مگر در شکل، سایز و انواع مواد محرک و تاخیر که در آن‌ها بکار برده می‌شود. اما عمده تفاوت بین دیگر انواع کاندوم و کاندوم مسافرتی این است که در یک بسته کاندوم مسافرتی شما انواعی از کاندوم‌ها را خواهید داشت. بنابراین هریک را که بخواهید طبق تمایلتان استفاده می‌کنید.

محتویات داخل بسته کاندوم مسافرتی چیست ؟

·       کاندوم خاردار: با استفاده از این کاندوم لذت و تحریک برای زن بیشتر خواهد بود.  البته استفاده از این محصول در مردان سبب افزایش اعتماد بنفس نیز می‌شود، چراکه این قدرت را به مرد می‌دهد که همسر خود را زودتر به نقطه ارگاسم برساند.

·       کاندوم نازک: برخی دوست دارند یک رابطه جنسی طبیعی را تجربه کنند و از طرفی مراقبت و رعایت بهداشت رابطه نیز برایشان حائز اهمیت است. در این صورت می‌توانند از کاندوم نازک موجود در بسته استفاده کنند.

·       کاندوم تاخیری: مردانی که دچار اختلال زودانزالی هستند و شدت آن نیز بالاست می‌توانند با استفاده از این محصول مدت زمان انزال خود را افزایش دهند و لذت جنسی خود و همسرشان را افزایش دهند.

·       کاندوم طعم‌دار: این محصول برای مواقعی که ممکن است رابطه دهانی نیز انجام بگیرد مناسب است. کاندوم‌های طعم‌دار تنوع رنگ و طعم زیادی بیشتر در طیف میوه‌ای دارند.

نحوه استفاده از کاندوم مسافرتی

·       همچون دیگر محصولات کاندوم می‌توانید از کاندوم مسافرتی نیز استفاده کنید.

·       برای باز کردن بسته بندی کاندوم از تیزی ناخن یا دندان استفاده نکنید.

·       بسته را از محل تعیین شده با یک فشار جزئی باز کنید.

·       در حالت نعوذ کامل از محصول مورد نظرتان استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد