ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین روش برای آشنایی با سایز کاندوم

هنوز پرس و جو در مورد نحوه استفاده از کاندوم و خرید کاندوم مناسب در ایران به صورت تابو به حساب می‌آید. به طوری که به تصور عموم کاندوم سایز ندارید و فری سایز است، اما این مسئله درست نیست. اگر شما با سایز کاندوم خود راحت نیستید صددرصد از استفاده کردن از کاندوم پشیمان می‌شوید. حتی ممکن است با انتخاب نادرست سایز کاندوم دچار بارداری غیر ارادی یا ابتلا به بیماری‌های مقاربتی شوید، در صورتی که کاندوم برای جلوگیری از این مسائل ساخته شده است. پس اطلاع داشتن از سایز درست و مناسب این محصل مراقبتی باعث می‌شود کارایی آن به درستی انجام شود. اگر سایز بزرگ کاندوم را خریداری کنید موجب لغزش آن می‌شود و اگر سایز کوچک کاندوم را استفاده کنید ممکن است پاره شود که در هر دو صورت بارداری غیر ارادی یا ابتلا به بیماری‌های مقاربتی می‌تواند اتفاق بیافتد.

انواع سایز کاندوم

هر شرکت تولید کننده‌ این محصول مراقبت جنسی ممکن است جدول سایزبندی منحصر به خود را داشته باشد اما در ادامه یک جدول سایزبندی استاندارد کاندوم را برای شما خواهیم نوشت:

·       طول

استاندارد: طولی بین ۱۸٫۴۱۵ تا ۱۹٫۸۱۲ سانتی متر

کوچک (sung): طولی بین ۱۷٫۷۸ الی ۱۹٫۸۱۲ سانتی متر

بزرگ: طولی بین ۱۸٫۴۱۵ تا ۲۰٫۵۷۴ سانتی متر

·       قطر یا عرض کاندوم

استاندارد: بین ۴٫۴۴۵ تا ۵٫۰۸ سانتی متر

کوچک : عرض کمتر از ۴٫۴۴۵ سانتی متر

بزرگ: عرض بیشتر از ۵٫۰۸ سانتی متر

چگونه سایز کاندوم را انتخاب کنیم؟

مانند خرید آنلاین لباس که اندازه‌ها و ابعاد بدن خود را با متر اندازه‌گیری می‌کنید، برای خرید و تهیه کاندوم نیز لازم است که با محاسبه طول و قطر اندازه مناسب را برای خود انتخاب کنیم. برای اندازه‌گیری سایز کاندوم بصورت دقیق حتما باید آلت شما در حالت نعوظ باشد.

·       اندازه گیری قطر (محیط آلت)

یک تکه نخ و یا متر دستی نرم را به دور ضخیم ترین قسمت آلت پیچیده و سپس آن را اندازه بزنید. اما حواستان باشد که اندازه قطر با محیط متفاوت است. بر روی کاندوم معمولا عرض (width) آلت نوشته می‌شود. با روشی که ما اشاره کردیم، اگر بر دو تقسیم کنید به همان عرض یا قطر دست پیدا می‌کنید.

·       محاسبه طول

برای محاسبه طول مهم است که آلت در حال نعوظ باشد، با استفاده از یک خط کش یا متر دستی از استخوان شرمگاه تا نوک آلت را اندازه‌گیری کنید.

 

اشتباهات رایج در انتخاب سایز کاندوم

1.       بزرگترین اشتباهاتی که آقایان برای خرید بهترین سایز کاندوم مناسب خود دچار می‌شوند این است که در هنگام اندازه‌گیری، آلت در حالت نعوظ نیست. در حالت عادی و در حالتی که آقایان در معرض هوای سرد قرار گرفتند، سایز آلت موقتا کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیار مهم است که در هنگام اندازه‌گیری عرض و طول آلت شما در حالت نعوظ قرار گرفته باشد. در غیراینصورت سایز نادرست و نا کارآمد است.

2.       همانطور که اشاره کردیم، هر برندی جدول سایزبندی مخصوص به خود را دارد. هر کمپانی، سبک های مختلفی از کاندوم را در ابعاد مختلف تولید و عرضه می نماید. ممکن است سایز کوچک برای یک کمپانی سایز متوسط برای دیگر کمپانی به حساب بیاید. به همین دلیل حتما با دقت به جدول سایزبندی کاندوم نگاه کنید و فقط به یک جدول سایزبندی اکتفا نکنید.

3.       هیچگاه دو سایز کاندوم خریداری نکنید. در درست‌ترین حالت ممکن کاندوم باید روی آلت جنسی را به طور کامل بپوشاند. اگر کاندوم شما نامناسب باشد یا از بزرگ بودن سایز لغزنده می‌شود و یا از کوچک بودن دچار پارگی می‌شود. بنابراین خطر بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی وجود داردو کاندوم نباید تنگ باشد و به آلت شما فشار بیارد و از طرفی نباشد از روی آلت سر بخورد.

سایز کاندوم کجا نوشته شده است؟

سایز کاندوم روی دو قسمت از بسته بندی محصول نوشته می‌شود، یکی بر روی پشت جعبه و دیگری پشت بسته بندی تک تک کاندوم‌ها. معمولا نیز سایز به زبان انگلیسی نوشته شده است به عنوان مثال طول به این شکل length>185 و عرض نیز به این حالت width=50 mm نوشته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد