ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

آموزش ترکیب رنگ موی بیول

رنگ کردن مو یکی از روشهایی است که انسان می‌تواند برای افزایش اعتماد به نفس و تنوع انجام دهد. اما در بازار و صنعت امروز پیدا کردن یک رنگ مو با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب سخت شده است. زیرا تعداد شرکت‌های تولیدکننده رنگ مو بسیار بالاست. شما باید رنگ مویی انتخاب کنید که دوام زیادی بر روی موهای شما داشته باشد و آسیبی به موهای شما نرساند. همچنین باید دارای پیگمنت بالایی بوده تا به خوبی بر روی موهای شما رنگ بدهد. ما در این مقاله قصد داریم چند ترکیب رنگی با یکی از بهترین برندهای رنگ مو بازار به شما معرفی کنیم. با آموزش ترکیب رنگ موی بیول خرید و انتخاب رنگ را برای شما آسان‌تر می‌کنیم.

رنگ موی بیول

رنگ مو برند بیول یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین رنگ‌های موجود در بازار ایران است. رنگ مو بیول با انواع مو و پوست سر سازگاری دارد و ضدحساسیت است و هیچ‌گونه خارش و التهابی بر روی پوست سر شما ایجاد نمی‌کند یا باعث پوسته پوسته شدن آن نمی‌شود. در آموزش ترکیب رنگ موی بیول متوجه ترکیبات بسیار با کیفیت رنگ مو بیول خواهید شد. این رنگ مو هیچ آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند. ویتامین C موجود در رنگ موی بیول باعث ماندگاری بالای رنگ و پوشش بهتر مو می‌شود.

بنابراین رنگ مو بیول تمامی ویژگی‌های یک رنگ موی بسیار با کیفیت را داراست. از طرفی قیمتی بسیار اقتصادی دارد و در حجم‌های متفاوتی تولید شده تا شما بتوانید مقدار مورد نظر خود را تهیه کنید. این رنگ مو به مدت 8 هفته بر روی موهای شما ماندگاری دارد و بعد از آن با مقدار کمی آمونیاک می‌توانید رنگ مو خود را تغییر دهید.

آموزش و معرفی ترکیب رنگ مو با بیول

1.  رنگ مو بیسکویتی بدون دکلره

در آموزش ترکیب رنگ موی بیول به رنگ موی بیسکویتی برمی‌خوریم. از جمله رنگ‌های دلنشین طیف قهوه‌ای است. شما می‌توانید این رنگ را بدون دکلره روی موهای خود داشته باشید. شما به دو رنگ از رنگ موهای بیول احتیاج دارید:

·       بلوند طلایی روشن 3/8 بیول

·       بلوند طلایی متوسط 3/7 یا بلوند طلایی تیره 3/6 بیول

·       اکسیدان 9 درصد

انتخاب طلایی متوسط یا تیره بسته به سلیقه شما می‌باشد. اگر دوست دارید رنگ شما رو به تیره باشد باید از طلایی تیره استفاده کنید.

رنگ موی بلوند متوسط یا تیره باید تقریبا 3/2 رنگ مو بلوند طلایی باشد. در نهایت با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد به اندازه 1.5 برابر رنگ مو ترکیب رنگی شما آماده است.

2.  رنگ مو بدون دکلره شکلاتی فندقی

طیف‌های قهوه‌ای در آموزش ترکیب رنگ موی بیول جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی دیگر از دلنشین‌ترین رنگ‌ها در طیف قهوه‌ای فندقی است. این رنگ نیز بدون دکلره روی مو قابل اجراست و به دو رنگ از رنگ موی بیول برای این ترکیب رنگی زیبای فندقی نیاز دارید:

·       ۶٫۲۴ بلوند فندقی تیره بیول یا ۸٫۲۴ بلوند فندقی روشن بیول

·       رنگ مو شکلاتی بیول از روشن‌ترین تا تیره

·       اکسیدان 9 درصد

برای انتخاب تیره یا روشن بودن رنگ‌ها باز بستگی به خود شما دارد. دوست دارید رنگ موی شما به سمت روشن باشد یا تیره؟ دوست دارید لایه‌های شکلاتی آن تیره باشد یا خیلی روشن؟ رنگ مو بیول در رنگ‌های شکلاتی تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید طبق سلیقه خود از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید.

بعد از آموزش ترکیب رنگ موی بیول از این دو رنگ مو در کاسه رنگ بریزید و حدود 1.5 برابر میزان رنگ مو، باید اکسیدان 9 درصد اضافه کنید. ترکیب رنگی فندقی به همین سادگی آماده‌ست.

3.  رنگ ترکیبی روشن بدون دکلره

اگر عاشق موهای بلوند یا روشن هستید اما از مضراب دکلره می‌ترسید، این رنگ موی مناسب شما است. این رنگ مو هیچ قرمزی ندارد و در دسته موهای سرد قرار می‌گیرد و ترکیبی از بلوند و قهوه‌ای است.

برای این رنگ، باید از سه رنگ مو بیول استفاده کنید:

·       ۷٫۱ بلوند دودی متوسط بیول

·       ۷٫۲۱ بلوند مرواریدی متوسط بیول

·       ۷٫۸۲ بلوند کاراملی متوسط بیول

·       اکسیدان 9 درصد

برای این ترکیب رنگ باید از مقدار برابر از رنگ مو بلوند دودی متوسط و رنگ مو مرواریدی استفاده کنید و میزان رنگ مو بلوند کاراملی متوسط باید نصف مقدار رنگ‌های قبلی باشد. بعد ترکیب رنگ‌ها حدود 1.5 برابر مقدار رنگ موها اکسیدان اضافه کنید. ترکیب رنگ روشن بدون دکلره شما آماده‌ست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد