ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین شامپو موهای چرب کدام است؟

زمانی که با جنس پوست و موی چرب روبرو هستید، شستشوی روزانه موها یکی از اولویت های زندگی محسوب می شود. چرا که موهای به هم چسبیده و چرب از زیبایی و آراستگی ظاهر شما می کاهد. بهترین راهکار برای از بین بردن چربی کف سر و همچنین موها این است که از شامپو مخصوص موهای چرب استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین شامپو موهای چرب را به شما معرفی کنیم.

شامپو مخصوص موهای چرب معمولا سبک تر و حاوی غلظت کمتری از مواد غنی و مرطوب کننده است. در مقابل باید روی از بین بردن چربی اضافی و باقی مانده روغن کف سر تمرکز کند تا ظاهر موها تمیز و شفاف به نظر برسند. به همین ترتیب، بهترین شامپو موهای چرب اغلب حاوی مواد شوینده قوی تر مانند سولفات ها یا مواد لایه بردار هستند تا هر گونه چربی اضافی را از بین ببرند.

شامپو مخصوص موهای چرب Loreal Paris Elvive

یکی از بهترین شامپو موهای چرب همین محصول لورال است که حاوی خاک رس بوده و چربی اضافه موهای سر را از بین می برد. علاوه بر این موها را آبرسانی و مرطوب می کند. این محصول فوق العاده مقرون به صرفه بوده و گزینه خوبی برای مصرف محسوب می شود. البته از جمله نقاط منفی آن می توان با سولفات اشاره کرد. به طور کلی، شامپو مخصوص موهای چرب لورال برای جذب روغن و تمیز کردن ریشه موها از چربی با استفاده از خاک رس موثر است.

شامپو مخصوص موهای چرب از برند Neutrogena

این شامپو یکی از بهترین شامپو موهای چرب موجود در بازار است که از فرمولاسیون از بین برنده چربی کف و موهای سر برخوردار می باشد. علاوه بر این، حاوی عصاره گریپ فروت است که پوست سر را به آرامی لایه برداری و آبرسانی می کند. همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دارد. اما یکی از معایبی که این محصول می تواند داشته باشد، این است که موها را کمی خشک و وز می کند.

شامپو مخصوص موهای چرب OGX

فرمولاسیون بهترین شامپو موهای چرب بسیار سبک است که هیچ گونه احساس سنگینی پس از شستشو روی موها ایجاد نمی کند. چرا که فاقد هر گونه سیلیکون و مواد سنگین است و حس شادابی و طراوت را به موها باز می گرداند. این شامپو حاوی آب نارگیل است که مصرف آن منجر به هیدراته شدن موها و پوست سر می شود. البته ممکن است این محصول موها را کمی خشک کند.

شامپو مخصوص موهای چرب Paul Mitchell

در فرمولاسیون این محصول از عصاره برگ جوجوبا و زنجبیل سفید استفاده شده است که در از بین بردن روغن اضافی کف سر موثر هستند. این محصول از ترشح چربی بیش از حد پوست جلوگیری می کند. همچنین فرمولاسیون شامپو بی رنگ است و از مواد شیمیایی در تولید آن استفاده نشده است. این شامپو نیز مانند سایر محصولات ممکن است موها را کمی خشک و زبر کند.

شامپو مخصوص موهای چرب WOW

یکی دیگر از بهترین شامپو موهای چرب از برند WOW می باشد که در ترکیبات آن از مواد ارگانیک مانند سرکه سیب استفاده شده است. به همین دلیل هر گونه چربی اضافی کف سر را کنترل کرده و از بروز چربی بیشتر جلوگیری می کند. استفاده از این محصول در براقیت و شادابی موها نیز تاثیرگذار است. از دیگر مزایای این شامپو می توان به عدم وجود پارابن و سلوفات اشاره کرد.

شامپو مخصوص موهای چرب Davines SOLU

این محصول از تجمع بیش از حد چربی روی سر جلوگیری می کند. در عین حال موها را خیلی خشک و شکننده نمی کند. حاوی رایحه بسیار ملایم و خوشبویی است. البته از جمله معایب آن می توان به قیمت بالای محصول اشاره کرد.

شامپو مخصوص موهای چرب Pantene

موهای نازک معمولا چربی کف سر را بیشتر نشان می دهند. فرمولاسیون شامپو پن تن برای موهای نرم و نازک مناسب است و بافت ریز موها را سنگین نمی کند. علاوه بر این، از تکنیک میسلار در تولید این محصول استفاده شده است که موها را آبرسانی و تقویت می کند. قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. اما نکته ای که بتوان به عنوان عیب این شامپو در نظر گرفت، حاوی سولفات بودن آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد