ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

خواص کوکتل پدیکور

کوکتل‌های پدیکور معمولا توپک‌های دست‌سازی هستند که زمانی که آن‌‌ها را در آب می‌اندازید این توپک‌ها منفجر شده بوی معطر و خوشبویی به آب می‌دهند و مواد مغذی زیادی را به پوست بدن شما می‌رسانند. اخیرا تعداد بیشتری از شرکت‌ها به علت محبوبیت و خواص کوکتل پدیکور ، این محصول را تولید می‌کنند. معمولا در محتویات این توپک‌ها از روغن‌های گیاهی استفاده می‌شود که باعث آبرسانی و رساندن چربی به پوست می‌شوند. تمام محتویات کوکتل‌های پدیکور گیاهی است و اکثرا دارای نمک دریایی هستند که خاصیت لایه‌برداری را به آن‌ها می‌دهد. با رساندن مواد گیاهی و روغن و لایه‌برداری بدن خود، پوست شما نرم، صاف و شفاف خواهد شد. در این مقاله به خواص کوکتل پدیکور اشاره خواهیم کرد..

خواص کوکتل پدیکور

اگر به اختصار بخواهیم مهمترین خواص کوکتل پدیکور را نام ببریم موارد زیر را می‌توانیم لیست کنیم:

1.  درمان مشکلات و عارضه‌های پوستی

2.  کمک به درمان واریش

3.  کمک به خون‌رسانی و جریان انداختن خون در پاها

4.  نرمی پوست دست و پا و لای انگشتان

5.  از بین بردن لایه و سلول‌های مرده پوست

6.  تقویت ناخن‌ها

7.  حاوی منیزیم، کلسیم، سدیم و پتاسیم برای تامین سلامت پوست

8.  ضدالتهاب و تسکین هر گونه قرمزی و التهاب پوست

9.  کوچک کننده منافذ پوست

10.                  کنترل چربی پوست

11.                  ضدعفونی کردن و حنثی کردن باکتری‌های پوست

12.                  لایه برداری پوست برای کمک به سم زدایی و شفافیت پوست

13.                  آبرسانی پوست که موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود.

14.                  دفع استرس و کمک به درمان افسردگی و دارای خواص اروماتراپی(رایحه درمانی)

تاثیر کوکتل پدیکور در درمان ترک پا

از مهم‌ترین کاربردها و خواص کوکتل پدیکور درمان ترک پا و پاشنه پا است. همچنین کوکتل‌های پدیکور دارای مواد ضدعفونی‌کننده هستند که باعث جلوگیری و درمان قارچ پا می‌شود. در طی سال‌ها لایه‌های سخت پوست ناحیه پاشنه پا و کف پا را می‌پوشانند. این لایه‌های خشک هستند و در صورت از بین نبردن آن‌ها کم کم ممکن است پای شما دچار درد و حتی خونریزی شود. استفاده از کوکتل‌ها پدیکور به شما کمک می‌کند تا از پوست پای خود محافظت کرده و همیشه آن را نرم و لطیف نگه دارید. با استفاده از خواص کوکتل پدیکور شما دو عامل از ایجاد ترک پا را کنترل خواهید کرد.

1. تاثیر پیری

معمولا با بالا رفتن سن پوست پاهای شما ضخیم می‌شود. زیرا سلول سازی بدن در سن بالا ضعیف بوده و همچنین سلول‌های مرده به سختی از بین می‌روند. همچنین کلاژن سازی پوست در سنین پیری کم کم از بین می‌رود و همین امر باعث خشکی و زبر شدن پوست شما می‌شود. از خواص کوکتل پدیکور لایه برداری پوست است که سلول‌های مرده را فورا از بین می‌برد. با این روش پوست شما ترمیم و همچنین تقویت شده و دیگر لازم نیست نگران درد و یا خونریزی ناشی از ترک پا باشید.

2.هوای سرد و گرم

هر چیزی مدام در تغییر هوای سرد و گرم قرار بگیرد، ترک برمی‌دارد. پوست نیز بسیار حساس است. علاوه بر پوست پا و دست، پوست لب شما نیز در معرض هوای سرد و گرم ترک می‌خورد یا پوسته پوسته می‌شود. استفاده از کوکتل‌های پدیکور موجب خونرسانی بهتر در پوست پای شما خواهد شد. بنابراین پوست شما عملیات ترمیم سازی را بهتر انجام می‌دهد. همچنین پوسته پوسته‌های بدن شما را با کمک لایه‌برداری از بین می‌برد و لطافت و شفافیت را به پوست شما برمی‌گرداند.

طریقه استفاده از کوکتل های پدیکور پا(یا بمب حمام):

در ابتدا شما نیاز به یک ظرف خالی دارید تا بتوانید پاهای خود را در آن قرار دهید. آب ولرم را اضافه کنید و کوکتل پدیکور را در آن بیاندازید. می‌توانید در کنار خواص کوکتل پدیکور از تماشای روند انفجار کوکتل در آب لذت ببرید. بعد از انفجار کامل پاهای خود را 15 تا 20 دقیقه داخل آب بگذارید. سپس پاهای خود را بیرون آورده با یک پارچه زبر آن را تمیز کنید تا لایه‌های مرده از بین بروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد