ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

لیست لوازم آرایشی و بهداشتی که باید در فصل پاییز داشته باشید

فصل پاییز کم کم نزدیک می شود و لازم است نگاهی به کیف آرایش خود بیندازید و ببینید که چه تغییراتی باید در آن بدهید. لازم است رنگ ها و حتی برخی از لوازم جای خود را به لوازم دیگری بدهند. در این مقاله لیست لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز فصل پاییز را به شما معرفی خواهیم کرد که به کمک آن ها بهتر به استقبال پادشاه فصل ها بروید.

کم کم از فصل تابستان و گرمای آن دور می شویم و به سمت خنکی هوا می رویم و چه چیزی بهتر از این که با یک آرایش جذاب به سراغ این فصل برویم؟ برای داشتن یک آرایش جذاب هم باید کیف لوازم آرایش خود را با رنگ های جذاب و مناسب فصل پر کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه لوازم آرایشی و بهداشتی ای مناسب فصل پاییز است و از چه رنگ هایی باید استفاده کرد تا این فصل را برای خود لذت بخش تر کنید. 

مطالبی که در این مقاله می خوانید:

·       لیست لوازم بهداشتی مورد نیاز در پاییز

·       لیست لوازم آرایشی مورد نیاز در پاییز

·       نکات مهم آرایشی در پاییز

لیست لوازم بهداشتی مورد نیاز در پاییز

اول به سراغ لوازم بهداشتی بروید تا پوست خود را برای یک آرایش جذاب آماده کنید. پوست شما نیاز به مراقبت های ویژه دارد و این امر تنها به کمک لوازم بهداشتی و محصولات مراقبتی میسر است. شما باید به پوست خود آبرسانی کنید تا شاداب تر به نظر برسد و با بالا رفتن سن آسیب نبیند. در ادامه لیست لوازم بهداشتی که در پاییز نیازتان می شود برمی شمریم تا آن ها را در کیف لوازم آرایش تان قرار دهید.

مرطوب کننده یک انتخاب خوب در فصل سرد

اولین چیزی که هر نوع پوستی به آن نیاز دارد، مرطوب کننده است. افرادی که پوست چرب دارند تصور می کنند که به دلیل چربی پوست شان نباید از مرطوب کننده استفاده کنند اما این تصوری اشتباه است و هر پوستی برای این که شاداب باشد، نیاز به مرطوب کننده دارد. در واقع مرطوب کننده یک راه خوب برای پیشگیری از چروک دور چشم و صورت است. علاوه بر آن پوست هایی که دهیدراته و خشک هستند، باعث می شوند آرایش به خوبی روی پوست ننشیند.

مرطوب کننده فقط برای پوست صورت نیست و برای دست های تان هم باید از مرطوب کننده استفاده کنید. خصوصا در فصل پاییز که هوا رو به خشکی و سردی می رود، مراقبت از پوست یک نکته مهم به شمار می رود.

مراقبت از لب با بالم

سرمای هوا باعث خشک شدن پوست می شود و لب ها هم از این قاعدع مستثنی نیستند. بالم های لب از خشک شدن پوست لب، ترک ترک شدن آن و بریده شدن و خونریزی آن پیشگیری می کنند. فرقی نمی کند که نوع پوست شما چرب، خشک یا مختلط باشد، در هر صورت داشتن بالم لب به مراقبت از پوست شما کمک می کند. بالم های لب در حال حاضر در طرح ها و طعم های مختلف عرضه می شوند که می توانند از کم آب شدن لب های شما پیشگیری کنند.

ضد آفتاب لازمه لیست لوازم بهداشتی پاییز

برخی از افراد تصور می کنند که در پاییز و زمستان چون آفتاب کمتری وجود دارد، لازم نیست از ضد آفتاب استفاده کنند اما تحقیقات نشان داده است که حتی در روزهای ابری هم 80 درصد نور خورشید به آفتاب می رسد. بنابراین وجود ضد آفتاب در لیست لوازم بهداشتی پاییز شما یک امر ضروری است و باعث می شود از سرطان پوست و رسیدن اشعه های مضر خورشید به پوست تان، جلوگیری کنید.

تونر و پاک کننده های صورت

یکی از مهم ترین لوازمی که باید داشته باشید، پاک کننده های صورت است. محلول های پاک کننده صورت علاوه بر پاک کردن آرایش، چربی‌، آلودگی و غبار روی سطح پوست شما را پاک می کنند. بنابراین حتما تونر و پاک کننده های صورت را در لیست لوازم بهداشتی خود قرار دهید چون در پاییز آلودگی هوا زیاد است و برای پاک کردن صورت و جلوگیری از به وجود آمدن جوش های سرسیاه، باید پوست خود را تمیز نگهدارید.

لیست لوازم آرایشی مورد نیاز در پاییز

پس از لوازم بهداشتی به سراغ لوازم آرایشی مورد نیاز در پاییز بروید و هر چیزی که باعث شادتر شدن و جذاب تر شدن آرایش شما در این فصل می شود، در کیف تان قرار دهید. انتخاب رنگ ها و حتی نوع لوازم آرایش مهم است. در ادامه لیست لوازم آرایشی مورد نیاز در پاییز را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم پودرهای مناسب پاییز

یکی از مهم ترین لوازم آرایش پاییز ، کرم پودر است. آرایش های مات را کنار بگذارید و در پاییز به سراغ آرایش های براق بروید. پس باید از کرم های مات کننده پرهیز کنید و به سراغ کرم پودرهای درخشان بروید. بهتر است هنگام استفاده از کرم پودر، کمی آن را با اسفنج آرایشی نم دار ترکیب کنید و سپس روی پوست تان بزنید. بهتر است کرم پودری که استفاده می کنید، پوشانندگی خوبی داشته باشد تا اگر پوست تان لکه های پوستی یا جوش و آکنه دارد، به کمک آن پوشانده شود.

بهترین هایلایتر مناسب فصل پاییز

وقتی از کرم پودرهای درخشان استفاده می کنید، ممکن است رنگ پوست تان حالت یکنواختی بگیرد و رنگ آن ثابت باشد. بنابراین بهترین کار این است که از یک هایلایتر تیره تر از رنگ کرم پودرتان استفاده کنید تا جلوه صورت تان را بهتر کنید. هایلایتر پودری بهترین گزینه است و به کمک یک براش آرایشی می توانید به راحتی آن را بالای گونه های خود یا نوک بینی بزنید.

انتخاب رنگ های رژگونه پاییزی

رژ گونه هم از آن دسته محصولاتی است که حتما باید در لیست لوازم آرایشی که می خواهید برای پاییز آماده کنید، وجود داشته باشد. رنگ هایی که برای رژگونه های پاییزی می توانید استفاده کنید، کم نیستند. نارنجی، شاتوتی، صورتی، یاسی و... می توانند رنگ های مناسبی باشند. پیشنهاد ما این است که رنگ رژ گونه را کمی ساده تر و البته روشن تر انتخاب کنید و تمرکز آرایش تان را روی چشم ها و لب بگذارید. خصوصا این که آرایش های مات مناسب پاییز نیست و ترکیب یک هایلایتر و رژگونه پر رنگ، ترکیب زیبایی نخواهد شد. رنگ هایی که در بالا اشاره شد، معمولا با هر پوستی سازگار هستند و آرایش را طبیعی جلوه می دهند.

تناژ پاییزی در پالت سایه چشم

یکی از بهترین لوازم آرایشی پاییز ، پالت سایه چشم است. نمی گوییم سایه چشم تا تنها به سراغ یک رنگ بروید چون یک رنگ در یک فصل شما را خسته و درخشش چشمان تان را عادی می کند. پس به سراغ پالت سایه چشم بروید تا بتوانید به رنگ های مختلف دسترسی داشته باشید. رنگ هایی که می توانید به عنوان سایه چشم پاییزی استفاده کنید، قهوه ای، بژ، پرتقالی و نارنجی است و حتی می توانید هلویی یا یاسی را به عنوان رنگ های پایه استفاده کنید و با یک آرایش چشم اسموکی، چشمان تان را زیباتر کنید. رنگ خردلی هم می تواند برای پاییز جذاب باشد. پس حتما این محصول را در لیست لوازم آرایشی پاییزی خود داشته باشید.

کامل کردن آرایش چشم پاییز با خط چشم و ریمل

به سراغ خط چشم مایع بروید تا خط چشم های گربه ای را برای پاییز انتخاب کنید. با این که خط چشم های ماژیکی هم برای این کار مناسب هستند اما به زیبایی خط چشم مایع نخواهند بود. در حال حاضر در بازار همه خط چشم ها فقط مشکی نیستند و می توانید از رنگ های قهوه ای و سرمه ای و بژ هم در خط چشم تان استفاده کنید. مخصوصا اگر آرایش چشم اسموکی دارید، به سراغ خط چشم بژ بروید. این کار باعث می شود چشمان تان درشت تر دیده شود.

پس از آن به سراغ ریمل بروید. چشمان خود را با ریمل های بلند کننده و حجم دهنده زیباتر کنید. مخصوصا اگر از آرایش چشم اسموکی استفاده می کنید، حتما این ریمل ها را در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید.

چشمان زیباتر با فرمژه

با فرمژه مژه های تان را زیباتر می کنید. بنابراین حتما این وسیله را در لیست لوازم آرایشی پاییز تان داشته باشید.

قرمز آتشین رنگ رژ لب پاییز

آخرین چیزی که باید در لیست لوازم آرایشی پاییز خود قرار دهید، رژ لب است. آرایش با رژ لب قرمز می تواند آرایش تان را خاص تر کند. فرقی نمی کند از کدام رنگ قرمز استفاده کنید، مهم این است که در کنار زیبایی های آرایش تان، قرمز را هم به عنوان اضافه کنید.

اگر هم طرفدار آرایش طبیعی هستید و دوست ندارید رنگ لب تان تغییر زیادی داشته باشد، می توانید تناژ صورتی را برای لب تان انتخاب کنید. سعی نکنید از رنگ های چرک استفاده کنید چون آرایش تان مرده به نظر می رسد و برای پاییز رنگ مناسبی نیست.

نکات آرایشی مهم برای پاییز

·       اگر می خواهید آرایش تان در پاییز بیشتر مورد توجه قرار گیرد، پودر برنزه هم در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید. پودر برنزه را نباید زیر چشم، پایین گونه، روی بینی، روی چانه و جلوی پیشانی تان بزنید.

·       در پاییز نباید ابروهای تان نازک باشد چون جلوه خوبی در آرایش تان نخواهد داشت.

·       برای آرایش چشم ها در پاییز در رنگ های سرد استفاده نکنید.

·       اگر دوست دارید از ریمل های رنگی استفاده کنید، حتما یک دور از ریمل مشکی استفاده کنید و روی آن ریمل رنگی بزنید.

·       به نکاتی که برای آرایش مو در مقاله آرایش پاییزی گفته شده است، توجه کنید تا یک آرایش کامل داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد