ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین ضد آفتاب کودکان

شاید برای شما هم سوال پیش آمده که چرا یک کودک باید از ضد آفتاب استفاده کند. پوست کودک بسیار لطیف و نازک‌تر از پوست یک بزرگسال است و به رسیدگی بیشتری نیاز دارد. بیشترین مشکلی که برای کودکان، ناشی از اشعه مضر خورشید ایجاد می‌شود، آفتاب سوختگی است. اما همین آفتاب سوختگی می‌تواند زمینه بسیاری از بیماری‌های پوستی از جمله سرطان را برای کودک شما فراهم کند. پس بهتر است زمانی که کودک خود در حال بازی و فعالیت در فضای بیرونی است از بهترین ضد آفتاب کودکان استفاده کنید و این امر بسیار ضرورت دارد.

از چه سنی می‌توان برای کودک از ضد آفتاب استفاده کرد؟

استفاده از ضد آفتاب برای کودکان بالای 6 ماه بلامانع است. برای کودک زیر 6 ماه برای نقاطی که در معرض آفتاب قرار دارند می‌شود استفاده کرد اما ضرورتی ندارد و بهتر است از بالای 6 ماه کودک خود را به زدن بهترین ضد آفتاب کودکان عادت دهید. برای شروع استفاده از ضد آفتاب حتما مطمئن شوید کودک شما عارضه پوستی‌ای ندارد و با متخصص مشورت کنید، در صورتی که کودک شما مشکل پوستی دارد بعد از حل مشکل پوستی می‌تواند از ضد آفتاب استفاده کند.

چند نکته در مورد مصرف ضد آفتاب برای کودک

·        در استفاده از حجم ضد آفتاب خساست به خرج ندهید. مقدار ضد آفتاب باید به قدری باشد که یک لایه کامل پوست کودک شما را در بر بگیرد، در صورتی که ضد آفتاب به مقدار کافی زده نشود، تاثیرگذار نخواهد بود.

·        بیشتر ضد آفتاب‌ها مناسب زدن به دور چشم نیستند زیرا با عرق کردن ضد آفتاب داخل چشم کودک شما می‌رود و آن را می‌سوزاند. بنابراین بهتر است به دور چشم کودک خود به هیچ عنوان ضد آفتاب نزنید.

·        ضد آفتاب کودک فقط مختص صورت نیست. کودکان آزادی عمل بیشتری در لباس پوشیدن دارند بنابراین ممکن است دست و پاهای آن‌ها بیرون باشد. بنابراین شما باید ضد آفتاب را به تمام نقاطی که در معرض آفتاب قرار دارد بزنید.

·        ضد آفتاب را نیم ساعت قبل از خروج از منزل به پوست کودک خود بزنید و هر دو ساعت یک بار آن را تمدید کنید.

·        بعد از شستن صورت یا خیس شدن صورت کودک خود، حتما ضد آفتاب را تمدید کنید.

ضد آفتاب مناسب برای کودکان

در اینجا به چند تا از بهترین ضد آفتاب کودکان اشاره می‌کنیم.

·        اسپری ضد آفتاب ایزدین مدل Lotion spray kids spf 50

کودکانی که دارای پوست حساس و یا چرب هستند، ضد آفتاب ایزدین یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن‌ها است. این ضد آفتاب بافت سبکی دارد، سریع جذب می‌شود و فاقد چربی است. همچنین با دارا بودن ویتامین E و دکسپانتنول باعث تقویت سیستم ایمنی کودک برای محافظت از پوست او می‌شود. ضد آفتاب ایزدین در برابر آب و تماس لباس بسیار مقاوم است و در برابر تمام پرتو‌های UVB و UVA از پوست کودک شما محافظت می‌کند.

·        اسپری ضد آفتاب کودک LA ROCHE-POSAY SPF 50

اسپری ضد آفتاب فرانسوی لاروش پوزای بهترین ضد آفتاب کودکان مناسب پوست حساس است. این ضد آفتاب حاوی شیر نارگیل است و کره گیاهی جهت تسکین پوست در برابر آفتاب است. این ضد آفتاب بالاترین محافظت را در برابر آفتاب‌سوختگی و آسیب‌های ﻧﺎﺷﯽ از پرتو‌های مضر خورشید دارد.

·        لوسیون ضد آفتاب کودکان اوسرین مدل +SPF 50

از نکات مثبت لوسیون ضد آفتاب کودکان اوسرین می‌شود به جذب سریع و سبک بودن آن اشاره کرد. این شد آفتاب مقاومت بسیار بالایی در برابر UVA و UVB دارد و با دارا بودن گلیسیرینیتیک اسید از DNA سلولی محفاظت می‌کند. این ضد آفتاب در پیشگیری از سرطان پوستی بسیار تاثیرگذار است و مناسب پوست‌های خشک و معمولی می‌باشد. کودکانی که دارای اگزما می‌باشند می‌توانند از این ضد آفتاب استفاده نمایند زیرا فاقد پارابن و هرگونه مواد مضر برای اگزما می‌باشد.

·        اسپری ضد آفتاب کودک ویشی سری Ideal Soleil

اسپری ضد آفتاب کودک ویشی فاقد پارابن است و سریع جذب پوست شده و بر روی لطافت پوست کودک تاثیری نمی‌گذارد. این ضد آفتاب پوست را در برابر شعه‌های UVB و UVA محافظت می‌کند.

·        کرم ضد آفتاب کودک SUN SENSE SPF 50

یکی از بهترین ضد آفتاب کودکان سان سنس است که از خشکی پوست کودک شما جلوگیری می‌کند. محافظت بالایی در مقابل اشعه‌های مضر خورشید دارد و برای پوست‌های بسیار حساس مناسب است. این کرم رایحه‌ای ندارد و حاوی ویتامین B3 است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد