ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

روش استفاده از کاندوم چیست؟

کاندوم ها نقش محافظتی در برابر بیماری های مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری در رابطه زناشویی ایفا می کنند. کاندوم انواع مختلفی دارد که هر یک برای مصرف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نکات حائز اهمیت در این باره، روش استفاده از کاندوم است تا بهترین نتیجه حاصل شود. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

قبل از هر چیز، ابتدا از تاریخ مصرف کاندوم مصرفی خود اطمینان حاصل کنید. کاندوم تاریخ مصرف گذشته معمولا خیلی خشک یا خیلی شل است. مصرف کاندوم تاریخ گذشته علاوه بر این که احتمال پارگی آن را افزایش می دهد، ممکن است برای سلامت پوست نیز مضر باشد. قرار دادن کاندوم در محیط خیلی گرم، مقابل نور مستقیم آفتاب، قرار دادن در کیف پول یا جیب که اصطکاک را افزایش می دهد، با کاهش تاریخ انقضای کاندوم در ارتباط است.

برای استفاده از کاندوم باید ابتدا بسته بندی محصول را به دقت باز کنید. برای این کار هرگز نباید از قیچی یا دندان استفاده کرد. چون احتمال پارگی و آسیب به کاندوم وجود دارد. بهتر است بسته بندی کاندوم را بین انگشتان دست گرفته و به آرامی با احتیاط آن را باز کنید.

در مرحله بعد باید کاندوم را سر آلت تناسلی مرد قرار داده و به آرامی تا حد ممکن آن را به سمت پایین بکشید تا کل آلت تحت پوشش آن قرار بگیرد. سعی کنید هوای اضافی درون کاندوم را بگیرید تا منجر به پارگی نشود. همچنین محفظه قرارگیری مایع منی باید کمی آزاد باشد و خیلی روی آلت کشیده نشده باشد.

برای این که از پارگی کاندوم حین برقراری رابطه جنسی جلوگیری شود، بهتر است به سایز محصول توجه داشته باشید. از خرید کاندوم های کوچک تر یا بزرگ تر از سایر آلت پرهیز کنید؛ چون احتمال پارگی یا خارج شدن آن حین رابطه جنسی وجود دارد.

هرگز از دو کاندوم به طور همزمان استفاده نکنید. چون این کار باعث به وجود آمدن اصطکاک در سطح کاندوم شده و احتمال پارگی آن را افزایش می دهد. همچنین از روان کننده های پایه روغن استفاده نکنید. چرا که این نوع روان کننده ها باعث تخریب بافت پلاستیکی کاندوم شده و احتمال پاره شدن آن را افزایش می دهد. در مقابل بهتر است از روان کننده های پایه آب استفاده شود.

در صورتی که همه این نکات رعایت شود و همچنین روش استفاده از کاندوم به خوبی انجام شود، خیال مصرف کننده از بابت سالم بودن و عدم پاره شدن آن حین رابطه جنسی راحت خواهد بود.

کاندوم ها انواع مختلفی دارند که از جمله پرکاربردترین آنها می توان به کاندوم خاردار، کاندوم تاخیری، کاندوم طعم دار و ... اشاره کرد. استفاده از کاندوم خاردار به دلیل شیارهایی که سطح آن دارد، برای خانم هایی که با مشکل دیر انزالی مواجه هستند، موثر است. این شیارها باعث تحریک نقطه حساس بدن بانوان شده و مشکل دیر انزالی را برطرف می کنند.

کاندوم تاخیری برای آقایانی که با مشکل زود انزالی مواجه هستند، موثر است. این محصول حاوی ژل مخصوصی است که مدت زمان رابطه جنسی را افزایش داده و کیفیت آن را بهبود می بخشد. کاندوم طعم دار نیز در انواع عطر و رنگ مختلف در دسترس است و به منظور بهبود رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد