ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

ترلان ، بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی

در ترلان به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ، جدیدترین مدهای آرایشی و فشن می پردازیم

بهترین سبک آرایش مهمانی کدام است؟

وقتی صحبت از یک مهمانی است، آراستگی شما بسیار اهمیت دارد. آراستگی فقط به لباس و موهای شما نیست. بلکه آراستگی صورت و ظاهر شما نیز بسیار اهمیت دارد. داشتن یک آرایش مناسب برای مهمانی به آراستگی شما کمک زیادی می‌کند. اما اینکه چطور یک آرایش مهمانی مناسب و خوب انجام دهید بسیار مهم است. مهم‌تر از همه ماندگاری آرایش شما فاکتور با اهمیتی است. هیچکس دوست ندارد در میان مهمانی آرایش صورتش از بین برود. در ادامه با ما باشید که در مورد آرایش مهمانی و ماندگاری آن صحبت کنیم.

پایه آرایش مهمانی

1. صورت خود را  کاملا پاک کنید

در شروع آرایش مهمانی قبل از اینکه صورت خود را آرایش کنید، باید آن را بشویید و هرگونه چربی یا آلودگی اضافی را پاک کنید. از یک شوینده ملایم استفاده کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید و سپس آن را با حوله خشک کنید.

2. صورت خود را مرطوب کنید.

قبل از آرایش خود حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. زیرا آرایش بر روی یک پوست خشک هیچ جلوه زیبایی ندارد و ماسیده به نظر می‌آید.

3. پرایمر بزنید.

پرایمر به ماندگاری آرایش مهمانی کمک می‌کند. اگر قرار است تا دیر وقت مهمانی باشید، یا در مهمانی‌هایی که باید زیاد فعالیت کنید شرکت کنید، پرایمر مانع از از بین رفتن آرایش شما می‌شود. همچنین ظاهر مات‌تری روی صورت شما ایجاد می‌کند.

4. از کرم پودر استفاده کنید

پس از خشک شدن پرایمر، کرم پودر را روی پوست خود بمالید و آن را با یک اسفنج تثبیت کنید. از کرم پودر مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید و سعی کنید کرم پودری را انتخاب کنید که با رنگ شما همخوانی داشته باشد.

5. لکه‌های تیره صورت را پنهان کنید.

با استفاده از کانسیلری که با رنگ پوست شما همخوانی دارد، با یک نقطه کوچک از کانسیلر، نواحی تیره خود را پنهان کنید. سپس، آن را با انگشت وسط خود به آرامی روی پوست خود تثبیت کنید. آن را خیلی محکم فشار ندهید یا بیش از حد نمالید. زیرا می‌تواند قرمزی ایجاد کند یا حتی کانسیلر را از بین ببرد. به همین دلیل است که استفاده از انگشت میانی بهتر است، زیرا با انگشت اشاره ممکن است فشار بیشتری وارد کنید.

6. صورت خود را کانتور کنید.

کانتورینگ بخش مهمی از یک آرایش حرفه‌ای است. برای کانتور کردن صورت خود در آرایش مهمانی ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسید. زیرا هر فرم صورتی کانتور مخصوص به خود را دارد. برای مثال اگر کسی گونه‌ای ندارد می‌تواند با ایجاد خط فرضی زیر گونه صورت خود را پرتر نشان دهد.

7. ابروهای خود را آماده کنید.

با هر تکنیکی که قبلا به کار می‌بردید. مداد، ریمل یا ژل ابرو ابروهای خود را مرتب و آراسته کنید. زیرا ابرو نقش بسیار مهمی بر چهره شما دارد. اگر دوست دارید مدل جدیدی از ابرو را امتحان کنید آن را برای روز مهمانی نگذارید. بهتر است ابروهای شما را طبیعی‌ترین حالت خود باشد.

انتخاب آرایش مناسب

تمام مواردی که در قسمت قبلی گفته شد پایه یک آرایش مهمانی و حرفه‌ای است. بعد از این مراحل حالا باید ببنید که چه نوع مهمانی‌ دعوت هستید؟ چطور سایه خود را طراحی کنید و چه رنگ رژلبی را انتخاب کنید یا حتی خط چشم خود را چطور بکشید. این موارد به نوع مهمانی بستگی دارد.

1. اگر به یک جشن تولد یا عروسی یا مهمانی‌هایی از این دست دعوت شده‌اید:

در این موارد مهمانی‌ها فعالیت شما بالا است. بنابراین حتما از ریمل و خط چشم ضدآب استفاده کنید تا با عرق کردن شما از بین نروند. بهتر است سایه شما طرحی ساده داشته باشد و از یک الی دو رنگ در آرایش مهمانی استفاده کنید. به علت تعریق و جنب و جوش بالا حتما در انتهای آرایش خود از اسپری یا پودر فیکس استفاده کنید تا آرایش شما ماندگاری بالایی داشته باشد.

2. اگر در یک دورهمی ساده که بیشتر وقت آن به گفتگو و خوش و بش می گذرد؛ شرکت می کنید. در این مهمانی‌ها هر چه ساده‌تر آرایش کنید زیباتر است. می‌توانید حتی کانتورینگ صورت را انجام ندهید یا بعد آرایش فقط به یک پنکیک ساده به جای اسپری یا پودر فیکس نیاز خواهید داشت. پیشنهاد ما در موارد مهمانی‌ها داشتن یک آرایش کلاسیک زیبا، خط چشم دنباله‌دار ساده مشکی با یک رژ قرمز جذاب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد